اطلاعات تماس
  • 021441***** - 021441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016885922047
در دسترس نیست

بررسی نکات موثر در قیمت سقف جمع شونده و سقف متحرک اتوماتیک رستوران

کد: 140110016885922047

، تهران , (اخبار رسمی): پیراژ پویا تولید کننده و اجرا کننده پروژه های سقف های متحرک اتوماتیک و جمع شونده رستوران

معرفی سقف جمع شونده رستوران

رستوران های روباز، از جمله مکان هایی هستند که همواره با استقبال گسترده مردم مواجه می شوند. از دلایل عمده استقبال مردم از این نوع رستوران ها می توان به تنفس در هوای آزاد، بهره بردن از نور طبیعی، لذت بردن از مناظر طبیعی اطراف و صرف وقت در محیطی شیک و منحصر به فرد اشاره کرد. البته این مکان ها معمولا به دلیل نداشتن سقف جمع شونده رستوران، در فصول سرد سال، یا در تاریکی و هنگام وزش باد، با مشکلاتی مواجه می شوند. آن دسته از رستوران های روباز که به سقف جمع شونده مجهز نیستند، در فصل های سرد سال مانند پاییز و زمستان، به دلیل شرایط آب و هوایی، نمی توانند خدمات مناسبی به مشتری ارائه کنند و کسب و کار آنها از رونق خواهد افتاد. مشکلاتی که ممکن است در فصول سرد سال باعث کاهش استقبال مشتری از این رستوران ها شود،

سقف برقی رستوران

نشستن در فضای باز برای سرو غذا می تواند یک تجربه جالب و مهیج باشد. طی سال های اخیر، سقف برقی رستوران، فضایی را ایجاد نموده است که ضمن جذب مشتری، احساس خوشایندی را نیز در آنها ایجاد می کند. سقف برقی یا سقف متحرک، از جدیدترین سازه هایی است که امکان روباز بودن و یا سرپوشیده بودن امکان مختلف همچون رستوران ها را امکان پذیر می سازد. اینکه از جه نوع متریالی برای ساخت این سازه استفاده می شود؟ چه مزیت هایی را برای رستوران ها و کافی شاپ ها به همراه دارد؟ و یا اینکه چه انواعی از آن در بازار موجود است، موضوعی است که در این وبلاگ می خواهیم به بحث و بررسی آنها بپردازیم. اگر شما نیز می خواهید رستوران خود را به یک جای شیک تبدیل کنید و مشتری های بیشتری را جذب نمایید، با ما همراه باشید.

معرفی انواع سقف متحرک رستوران برای نواحی خشک و کم بارش

نواحی خشک و کم بارش از جمله مناطقی هستند که کسب و کار رستوران روباز در آنها با استقبال خوبی مواجه است. در این مناطق، بارش باران و برف کمتر است بنابراین مشتری ها نگرانی خاصی بابت خیس شدن لباس، غذا، یا سرما خوردن نخواهند داشت.

تنها مسئله ای که می تواند تا حدی از درصد رضایت مشتریان از این نوع رستوران ها در نواحی خشک بکاهد، آسیب دیدن از اشعه های مضر خورشید باشد. در این نواحی می توان با استفاده از انواع ساده سقف متحرک رستوران، این مشکل را رفع و کنترل کرد.

صاحبان رستوران های روباز در مناطق گرم و خشک، می توانند با ارزان ترین روش ممکن به نصب سقف متحرک رستوران اقدام نمایند. ارزان ترین نوع سقف متحرک، سقف پارچه ای می باشد. این نوع پوشش از پارچه های PVC یا برزنت ساخته می شود. پوشش های PVC و برزنت از ورود اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کنند و البته توانایی خوبی در مقابل وزش باد و بارش باران های معمولی نیز دارند. با نصب انواع سقف های پارچه ای دستی یا برقی برای رستوران های روباز، می توان در زمان مناسب آن را باز و بسته کرد و به این طریق از مزایای سقف متحرک رستوران بهره برد.

بررسی مزایای اجرای سقف متحرک اتوماتیک

امروزه و با پیشرفت زندگی شهر نشینی، گسترده شدن بافت آپارتمانی شهرها و پیشرفت فناوری، نیاز به اجرای سقف متحرک اتوماتیک، بیش از پیش احساس می شود. سقف متحرک اتوماتیک، به عنوان یک فناوری مدرن و پیشرفته، علاوه بر زیبایی و طراحی شیک محیط زندگی شما، مزیت های فوق العاده ای نیز برای شما فراهم خواهد کرد. برای آشنایی بیشتر شما مخاطب عزیز با مزیت های اجرای سقف متحرک اتوماتیک به تعدادی از مهمترین مزایای آن اشاره می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیراژ پویا

پیراژپویا در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و طی مدت کوتاهی دامنه ی فعالیت خود را در سراسر کشور به سرعت گسترش داد. در سال 1383 مدیران این شرکت با پشتوانه عملکرد استوار و مطمئن و دانش فنی خود نام پیراژپویا را در عرصه ی تجارت و رقابت به ثبت رساندند. ارزش های قابل اعتماد...

اطلاعات تماس
  • 021441***** - 021441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان