اطلاعات تماس
  • 021441***** - 021441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016886022047
در دسترس نیست

نکات موثر در قیمت انواع سقف متحرک پارچه ای ، انواع سایه بان و آلاچیق مدرن

کد: 140110016886022047

، تهران , (اخبار رسمی): پیراژ پویا تولید کننده و اجرا کننده انواع سقف متحرک پارچه ای ، انواع سایه بان و آلاچیق مدرن با 18 سال سابقه و بهترین قیمت

معرفی انواع سقف متحرک و بررسی قیمت آنها

حال که مصارف مختلف سقف های متحرک را بررسی کردیم، بهتر است با انواع مختلف آن نیز آشنا شویم تا بتوانیم مناسب ترین جنس سقف را برای مصرف خود انتخاب کنیم. سقف های متحرک انواع مختلفی دارند. سقف های متحرک شیشه ای، پارچه ای، سه بعدی، کاذب و پلی کربنات از مهمترین انواع سقف کشویی به شمار می آیند. در این قسمت از محتوا قصد داریم به معرفی این نوع سقف ها پرداخته و قیمت آنها به طور کلی بررسی کنیم.

سقف متحرک پارچه ای چیست و چه کاربردی دارد؟

سقف متحرک پارچه ای یکی از انواع مختلف سقف متحرک است که به عنوان ارزان ترین سقف متحرک نیز شناخته می شود. این نوع سقف، از شیک ترین و ابتدایی ترین انواع سقف متحرک است که، در بسیاری از خانه ها و محل های کار مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از سقف متحرک پارچه ای در حیاط خلوت، تراس، ورودی مغازه ها، رستوران های روباز، آلاچیق های داخل حیاط و... بسیار مرسوم می باشد. قیمت سقف متحرک پارچه ای نسبت به سایر سقف های متحرک، ارزان تر است و تمامی افراد جامعه می توانند به راحتی این نوع سقف را خریداری کنند.

در نتیجه شما با انتخاب سقف های متحرک پارچه ای به عنوان پوشش مناسب برای خانه یا محل کار خود، می توانید علاوه بر برخورداری از محصولی با کیفیت، آن را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. ممکن است تفاوت قیمت سقف پارچه ای با سایر سقف ها شما را به این فکر بیندازد که این سقف از کیفیت خوبی برخوردار نیست اما لازم است بدانید که سقف پارچه ای با وجود قیمت ارزان از اجزای مقاوم و با کیفیتی تشکیل شده است.

آلاچیق مدرن چیست و چه کاربردی دارد؟

آلاچیق مدرن، گونه ای پیشرفته از انواع آلاچیق است. تاریخچه استفاده از آلاچیق، به هزاران سال پیش باز می گردد. مردم همواره از مکان هایی ساده دارای چارچوب و سقف، برای استراحت در طبیعت یا در پناه ماندن از باران و برف، استفاده می کردند. آلاچیق ها دارای ساختار ساده ای هستند. این مکان ها در طرح های هندسی مختلف ساخته می شوند و چارچوب آنها مانند داربستی درون زمین قرار می گیرد. در قدیم، برای ساخت آلاچیق های سنتی از چوب استفاده می شد. معمولا چارچوب آلاچیق های سنتی از جنس چوب بود و سقف آن نیز با موادی مثل چوب، کاهگل، پلاستیک و یا پارچه های مقاوم پوشانده می شد.

معرفی انواع سایه بان و مزایای استفاده از آنها

سایه بان ها، از جمله پوشش هایی هستند که مورد استفاده گسترده بسیاری از افراد قرار می گیرند. قشر گسترده ای مردم، از انواع سایه بان برای ایجاد پوشش های مقطعی و مناسب در خانه، محل کار، یا فضای باز استفاده می کنند. استفاده از سایبان تاریخچه ای قدیمی دارد و از قرن ها پیش مورد استفاده مردم قرار می گرفت. در زمان های گذشته، سایبان ها شکل ساده ای داشتند و ساختار متحرکی نداشتند. اما با گذشت زمان، کم کم سایبان ها نیز شکل متحرک به خود گرفتند. البته تا سالها پیش، سایبان های دستی و مکانیکی، بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند که استفاده از آنها کمی سخت بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیراژ پویا

پیراژپویا در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و طی مدت کوتاهی دامنه ی فعالیت خود را در سراسر کشور به سرعت گسترش داد. در سال 1383 مدیران این شرکت با پشتوانه عملکرد استوار و مطمئن و دانش فنی خود نام پیراژپویا را در عرصه ی تجارت و رقابت به ثبت رساندند. ارزش های قابل اعتماد...

اطلاعات تماس
  • 021441***** - 021441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل