اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110036887322043
در دسترس نیست

ایده خرید کادو برای روز مادر

روش‌های پیشنهادی فروشگاه تیکو برای شگفت‌زده کردن همسران 

کد: 140110036887322043

، (اخبار رسمی): روز مادر و روز زن نزدیک است و این مناسبتی است برای نشان دادن محبت و قدرشناسی مردها، همسران، پسران و همه کسانی که فکر می کنند بانوان این سرزمین نه تنها اهمیت به سزایی در زندگی مردان، بلکه در ایجاد جامعه ای سرشار از شادی و محبت دارند.

روش‌های پیشنهادی فروشگاه تیکو برای شگفت‌زده کردن همسران 
روش‌های پیشنهادی فروشگاه تیکو برای شگفت‌زده کردن همسران 

برای ما ایرانی‌ها با فرهنگ و تمدنی که برپایه قدردانی، احترام و محبت به زنان شایسته این سرزمین بنا شده است، مناسبت‌های مختلفی برای ابراز این سپاس و قدردانی وجود دارد که روز 22 دی ماه هر سال، یکی از مشهورترین این مناسبت‌هاست.

در فرهنگ ما دادن هدیه به عنوان یک فرهنگ رفتاری عمیق و نهادینه شده برای سپاس از بانوان، قدمتی دیرینه دارد و زنان سرزمین ما در طول تاریخ هزاران ساله ایران همیشه شایسته این قدردانی بوده اند. 

خوشبختانه در عصر جدید و با توسعه تکنولوژی‌های ارتباطی که یکی از اشکال آن توسعه فروشگاه‌های اینترنتی است، دست مردان برای برگزار کردن هرچه بهتر این روز بازتر شده است. 

مدت‌ها پیش از این، برای خرید و سفارش یک هدیه مناسب، صرف مدت‌ها وقت برای گشت و گذاری در فروشگاه‌های فیزیکی کاملا الزام آور بود. شاید برای برخی از ما مردها پیدا کردن یک هدیه مناسب و انتخاب و سفارش آن حتی کار ساده ای نبوده است.

این روزها، اما این کار به سادگی چند کلیک ساده در محیط تلفن‌های همراه با هزاران انتخاب و گزینه‌های متنوع و زیباست. خوشبختانه این روش جدید امکان شگفت زده کردن همسران و بانوان را بیش از پیش فراهم کرده است. 

تیکومو، سرزمینی به وسعت یک انتخاب شایسته

فروشگاه‌های اینترنتی در سال‌های گذشته با سرعت بسیار زیادی توسعه یافته اند. استقبال زیاد شهروندان از عملکرد این فروشگاه‌ها نشان داده است که در عصر جدید، این فروشگاه‌ها تا چه حد به عنوان یک ابزار کاربردی برای همه مردم اهمیت دارند. 

یکی از دلایل اهمیت و زیبایی کار فروشگاه‌های اینترنتی کار تخصصی و حرفه ای بسیاری از آن‌ها در حوزه‌های مختلف و مناسبت‌های خاص است. برنامه‌های گسترده فروشگاه اینترنتی تیکومو در راستای گرامیداشت روز زن یکی از عملکرد‌های حرفه ای فروشگاه اینترنتی تیکوموست که با برنامه ریزی از پیش تعیین شده قابلیتی را ایجاد کرده است که مردان بتوانند در روز مادر و زن بهترین گزینه و انتخاب را داشته باشند. 

پنج پیشنهاد جذاب تیکومو برای روز زن

فروشگاه اینترنتی تیکومو که هر سال برنامه‌های تخصصی وسیعی را برای گرامیداشت روز زن تدارک می‌بیند، امسال هم با برنامه ای تحت عنوان «پنج پیشنهاد برای سورپرایز کردن خانم‌ها» به استقبال این روز رفته است. پیشنهاداتی که هر کدام می‌توانند انتخابی عالی برای مردان باشند تا بتوانند در این روز زیبا به قول معروف « خودی نشان دهند» و بیشتر از پیش دل همسران و بانوان زندگی خود را به دست آورند. بدیهی است که محصولات و پیشنهادات جذاب و متنوع تیکومو به این پنج آیتم انتخابی و پیشنهادی خلاصه نمی‌شود و مردان می‌توانند در این بازار متنوع و رنگارنگ، انتخاب‌هایی هم به سلیقه خود داشته باشند. اما در ادامه نگاهی به پنج پیشنهاد جذاب تیکومو به مناسبت روز زن می‌اندازیم:‌

کادوی پیشنهادی روز زن A53

این پیشنهاد یکی از جذاب ترین آیتم‌های این مجموعه بوده است و استقبال بسیار زیادی از آن از سوی مشتریان به عمل آمده است.

کادوی پیشنهادی روز زن GALAXY S21 FE

این گوشی هوشمند با حافظه داخلی 256 گیگابایت و با رنگ‌های متنوع و شاد و 8 گیگابایت رم، بدون شک یک تحفه ارزشمند و کار آمد است. 

کادوی پیشنهادی روز زن شیائومی 12 LITE

رنگ صورتی این محصول فوق العاده و جذاب که با حافظه داخلی 256 گیگابایت و هشت گیگابایت رم خود نمایی می‌کند، می‌تواند یک پیشنهاد جذاب و فریبنده باشد. 

کادوی پیشنهادی روز زن شیائومی NOTE 10 PRO

گوشی‌های سری نوت، همیشه یکی از جذاب ‌ترین گزینه‌ها برای افرادی است که با گوشی خود تقریبا هر کاری می‌کنند، یک گوشی زیبا و کلاسیک با 256 گیگابایت حافظه داخلی و رنگ‌های متنوع در قاب و هدیه ای شایسته و درخور با 8 گیگابایت و از گوشی‌های موفق بازار با قیمتی مناسب.

کادوی پیشنهادی روز زن پاور بانک و ساعت هوشمند

این پکیج کم نظیر می‌تواند یک ایده خلاقانه برای شگفت زده کردن هر بانویی باشد. رنگ صورتی کمرنگ و دلربای ساعت هوشمند و رنگ توسی کلاسیک پاور بانک در این بسته به قدری خودنمایی می‌کند که علاوه بر کاربردی بودن آن، می‌تواند سمبل یک زیبایی زنانه و هوشمندی مردانه در انتخاب یک هدیه مناسب باشد. 

ده ایده برای روز زن، ده‌ها ایده برای هر مناسبتی

همچنان که ذکر شده پروژه «پنج ایده خلاقانه برای شگفت زده کردن خانم‌ها»، نه تنها اولین و آخرین پروژه مناسبتی فروشگاه تیکومو نیست، بلکه در این بازار آنلاین کالای دیجیتال می‌توان به مناسبت این روز و به مناسبت هر روزی که در راه است ایده‌های فراوانی را جست و جو کرده و به فراخور بودجه اختصاصی و نیازها و شرایط گیرنده هدیه، نسبت به سورپرایز کردن وی اقدام کرد. برنامه ریزی تیم تخصصی برند فروشگاهی تیکومو برای شرایط مناسبتی از جمله نقاط قوت این تیم است که در این زمینه تخصص قابل ملاحظه ای به دست آورده است. 

تیکومو، فروشگاهی برای تمام فصول و تمام مناسبت‌ها

آنچه تیکومو را به عنوان فروشگاه آنلاین جذاب برجسته می‌کند، علاوه بر عملکرد تخصصی آن، عرضه طیف گسترده ای از محصولات به روز است که قیمت مناسبت و سنجش تقاضای مخاطب و نیازسنجی بازار به فراخور مناسبات موجود از جمله آن‌هاست. 

می‌توان گفت که تیکومو یکی از با سابقه ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران است که با رویکرد تخصصی خود توانسته است در مقایسه با فروشگاه‌های عمومی که کالای دیجیتال را در کنار هزاران کالای غیرمرتبط عرضه می‌کنند، اعتماد صادقانه طیف گسترده ای از مخاطبان و مشتریان خود را به دست آورد.

فعالیت تخصصی تیکومو در بازار موبایل و کالای دیجیتال با دسته بندی‌های مشخص باعث شده است که این برند فروشگاهی معتبر در طول دو دهه فعالیت خود در صنعت موبایل گام‌های موثری در بهینه سازی شرایط بازار بردارد. فاکتورهایی که باعث شده است برند تیکومو بتواند چند گام از همکاران و رقبای خود در صنعت موبایل و کالای دیجیتال پیش باشد بسیار زیاد است که در ادامه این گزارش فقط به بخشی از آن‌ها اشاره می‌کنیم: 

  • دو دهه سابقه فعالیت موفق در این صنعت - بازار و پشتکار و خلاقیت. 
  • داشتن تجربه و تخصص لازم در صنعت کالای دیجیتال که منجر به اعتماد کامل مشتریان و ایجاد تجربه خوب خرید در کنار مشاوره و خدمات بعد از فروش می‌شود. آشنایی کامل با زیر و بم‌های بازار را باید به این مورد اضافه کرد. 
  • سیاست گذاری‌های دقیق و حساب شده در عرصه طیفی از کالاهای روز که علاوه بر روزآمد بودن، فاکتورهایی چون قیمت مناسب و همسویی با مشتری بومی را نیز دارد.
  • پیشنهاد گارانتی اصل به مشتریان به عنوان تضمین تداوم یک تجربه خرید خوب و راحتی خیال خریدار.
  • تنوع محصولات عرضه شده که امکان بهترین انتخاب را به مشتریان با توجه به بودجه اختصاصی فراهم می‌کند. 
  • مبارزه دائمی با کالاهای فیک و تقلبی و تلاش برای شفاف سازی بازار به نفع مشتریان برند تیکومو و ایجاد فضای اطمینان بخش در راستای مشتری مداری.

در قفسه‌های تیکومو چه محصولاتی است؟‌

فروشگاه اینترنتی تیکومو یک مجموعه فروشگاهی تخصصی است که به صورت گزینشی در این بازار فعالیت می‌کند. با این حال طیف وسیعی از کالاهای رنگارنگ از برند‌های مختلف را می‌توان در قفسه‌های آنلاین این فروشگاه ملاحظه کرد. در ادامه نگاهی به قفسه‌های فروشگاهی تیکومو انداخته ایم:‌

  • گوشی موبایل 
  • تبلت 
  • لپ تاپ
  • کنسول
  • ساعت و مچ بند هوشمند 
  • هندزفری و ایرپاد 
  • لوازم جانبی 

مجله تیکومو را بخوانید

اگر قبل از خریدی موفق می‌خواهید اطلاعات خود را درباره دنیای محصولات دیجیتال و تازه‌های آن بیشتر کنید سری هم به مجله آنلاین فروشگاه اینترنتی تیکومو بزنید که به طور پیوسته با مطالب و محتوای تخصصی به روز رسانی می‌شود. در این مجله می‌توانید با مسائل مربوط به خرید مناسبتی هم آشنا شوید.

خرید کنید و شانس برنده شدن آیفون را داشته باشید

مانند هر مناسبت دیگری، تیم تیکومو شرایطی فراهم کرده است که خریداران ضمن موفقیت چشمگیر در شگفت زده کردن همسران و بانوانی زندگی خود، شانس برنده شدن یک دستگاه آیفون را هم داشته باشند. در واقع با خرید از این فروشگاه شما در قرعه‌کشی آیفون 14 PROMAX شرکت خواهید کرد. 

راه‌های ارتباط با فروشگاه آنلاین تیکومو

برای گشت و گذاری دلفریب در میان غرفه‌های فروشگاه آنلاین کالای دیجیتال تیکومو می‌توانید به سایت این فروشگاه به نشانی https://tikomo.co/ مراجعه کنید. در این سایت می‌توانید با مشاوران تخصصی این برند ارتباط گرفته و قبل از خریدی شایسته راهنمایی‌های لازم را به دست آورید. راهنمای یک خرید خوب و پرسش به پاسخ های شما هم در این سایت وجود دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]