اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056890522072
در دسترس نیست

سرویس کامل نئوکلاسیک و ترکیبی

کد: 140110056890522072

، (اخبار رسمی): ئنوکلاسیک واژه ای است که در حال حاضر به وفور می شنویم. این واژه به منظور توصیف طرح ها و سبک های هنری به کار گرفته می شود.

سبک نئوکلاسیک یکی از قدیمی ترین سبک های ایتالیایی است که در سال ۱۷۶۵ به جهانیان ارائه شد، بهتر است بدانید این سبک را لویی سییز هم می گویند.

جدیدترین مدل مبل نئوکلاسیک

مبل نئوکلاسیک با بهره گرفتن از فرم های مستطیل شکل و خطوط مستقیم و همچنین به کمک زیور آلات کلاسیک ساخته شده اند. سبک نئوکلاسیک برای اولین بار در سال ۱۷۶۹ در مبلمان های ایتالیایی و فرانسوی استفاده شد.

به همین دلیل هم برخی این سبک را با نام سبک مبل فرانسوی می شناسند؛ چرا که فرانسوی ها بعد از ایتالیایی ها ادامه دهنده طراحی های نئو کلاسیک در صنعت مبلمان سازی بودند.

پیچیدگی، جاودانگی، اصالت و تجمل در طراحی مبل نئوکلاسیک در هم آمیخته شده اند. این سبک با ترکیب مدرنیته و ویژگی های سنتی توانسته دریچه ای دیگر از صنعت مد و طراحی را به روی بشر باز کند.

به علاوه این سبک با طراحی های مدرن و سنتی کاملا هم خوانی داشته و می تواند بهترین گزینه برای کامل کردن یک فضای تجملاتی باشد.

اما به طور کلی بهترین تعریف برای مبل نئوکلاسیک دیدگاهی مدرن برای طراحی سنتی است. این سبک در گذشته با طیف رنگی ملایم و خنثی آمیخته شده بود اما در مدل های جدید طیف های رنگی تند هم به این سبک طراحی اضافه شده اند.
از ویژگی های اصلی مبل نئوکلاسیک می توان به تطبیق پذیری راحت آن اشاره کرد.

این مدل مبل ها را می توان برای اتاق کار، اتاق خواب و نشیمن مورد استفاده قرار داد. لازم به ذکر است که از گذشته تا کنون در ساخت مدل های مختلف مبل نئوکلاسیک از مرغوب ترین متریال ها برای پارچه های مبل و بدنه استفاده می کردند.

معمولا چوبی که برای ساخت بدنه مبلمان استفاده می شود کیفیت و قیمت بالایی دارد، در برخی مواقع حتی ممکن است برای تزئین بدنه و قاب دور مبل از عنصر های فلزی هم استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021773*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل