اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110066892921987
در دسترس نیست

تاریخچه کمپانی ساعت هوشمند LEMFO

کد: 140110066892921987

، تهران , (اخبار رسمی): ساعت‌ های هوشمند LEMFO مورد علاقه بسیاری از افراد است. این شرکت در حال ارتقای ویژگی‌ های آن است تا رقابت سختی را با دیگر شرکت‌ های ساعت هوشمند ارائه دهد.کمپانی ساعت هوشمند LEMFO محصولات خود را به اروپا، آمریکا، استرالیا و سایر بخش های عمده بازار در دنیا صادر می کند.

تاریخچه کمپانی ساعت هوشمند LEMFO
تاریحچه کمپانی ساعت هوشمند LEMFO

کمپانی برند ساعت هوشمند LEMFO یک برند بسیار مشهور و معروف در چین است که محصولات بسیار با کیفیت و هوشمندی دارد. در این مقاله به بررسی کامل تاریخچه ساعت هوشمند LEMFO از ابتدا تا اکنون می پردازیم. برند LEMFO در سال 2014 تاسیس شده و از آن زمان به بعد فقط با کیفیت محصول خود بازار خود را در سطح بین المللی گسترش داده اند. ساعت‌ های هوشمند LEMFO مورد علاقه بسیاری از افراد است. و این شرکت در حال ارتقای ویژگی‌ های آن است تا رقابت سختی را با دیگر شرکت‌ های ساعت هوشمند ارائه دهد. ساعت هوشمند (به انگلیسی: Smartwatch) نوعی ساعت مچی غیر شماته‌ ای است که علاوه‌ بر نشان دادن زمان توانایی انجام برخی پردازش‌ ها از نوع دستیار دیجیتال شخصی را نیز دارد.

هر شخصی به دنبال ساعت هوشمندی است که بتواند کارهای مختلف را به طور کلی انجام دهد و کارهای روزمره را آسان کند. و خوشبختانه ما مارکی از ساعت های هوشمند داریم که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد. این ساعت هوشمند LEMFO است. ساعت‌ها با چنان خلاقیت و دقت طراحی شده‌اند که شما فوراً درگیر طراحی و ویژگی‌ های آن خواهید شد.

در این مقاله به بررسی تاریخچه ساعت هوشمند LEMFO می پردازیم. ابتدا باید بررسی کنیم ساعت هوشمند از کجا آمده است؟ در سال 2009، Hermen van d Burg، مدیر عامل Smartwatch و Burg Wearables، اولین ساعت هوشمند Burg را با سیم کارت مخصوص به خود و بدون نیاز به اتصال به تلفن هوشمند عرضه کرد. ساعت LEMFO برندی است که توسط ShenZhen Wayforward Electronic Co.LTD در سال 2008 کلاسی را به ساعت های هوشمند ارائه دهند.برند LEMFO در سال 2014 ایجاد شد. و از آن زمان به بعد فقط با کیفیت محصول خود بازار خود را در سطح بین المللی گسترش داده اند.

مقدمه ای بر تاریخچه ساعت هوشمند LEMFO

ساعت‌ های هوشمند LEMFO مورد علاقه بسیاری از افراد است. و این شرکت در حال ارتقای ویژگی‌ های آن است تا رقابت سختی را با دیگر شرکت‌ های ساعت هوشمند ارائه دهد. ابتدا به بررسی تاریخچه اولین ساعت های هوشمند می پردازیم. اولین ساعت های هوشمند را می توان همان ساعت هایی دیجیتالی که در دوران کودکی به دور دست خود می بستیم دانست. این ساعت ها دیجتالی بودند و روی بسیاری از آن ها ماشین حساب وجود داشت. ساعت های دیجیتالی ای بودند که می توانستید با آن بازی کنید. اما شاید بتوانیم اولین ساعت هوشمند به معنای واقعی را ساعت هوشمند سیکو بدانیم.

Pulsar یکی از برندهایی است که سیکو آنرا سال 1978 خرید. با نگاه به NL C01 یک گجت اولیه را می‌بینیم که تقریبا هیچ چیز برای ارائه ندارد. ولی این ساعت در زمان خود حرف های زیادی برای گفتن داشته است. این ساعت قادر به ذخیره 24 رقم اطلاعات بود و پس از مدت کمی از حضورش در سال 1982، سال 1984 مدلهای UC-2000 و 1985 مدل UC-3000 جای آن را گرفتند. هر دوی این ساعت‌ها با ایده‌های جاه‌طلبانه آمده بودند و یک داک آنها را همراهی می‌کرد. که مجهز به یک پرینتر حرارتی و شکاف حافظه نواری بود.

بعدها سیکو یک مدل ساعت هوشمند به نام Data 2000 را معرفی کرد که تا 2000 رقم را ذخیره میکرد. و اصلا به همین دلیل نام آن را Data 2000 گذاشته بودند. در سال 1984، سیکو اولین مدل از ساعت های هوشمندش را که قابلیت اتصال به کامپیوترهای آن زمان را داشت با نام RC-1000 معرفی کرد. در حال حاضر شرکت های معتبری همچون:سامسونگ،اپل،الجی،ایسوس،هواوی،موتورولا،ایسر،لنوو، لمفو, سونی،مایکروسافت،کوالکام و ... ساعت های هوشمندی تولید میکنند که همه روزه در حال پیشرفت و بروزرسانی می باشند.

درباره تاریخچه ساعت هوشمند برند lemfo چه می دانید؟

Shenzhen LEMFO GROUP که در سال 2008 تاسیس شد، یک گروه بین المللی در مقیاس بزرگ تجارت الکترونیک و مدیریت زنجیره تامین است. که شنژن را به عنوان مرکز و بریتانیا، ایالات متحده، روسیه و اسپانیا را به عنوان مراکز ذخیره سازی تاسیس کرده است. LEMFO محصولات خود را به اروپا، آمریکا، استرالیا و سایر بخش های عمده بازار در دنیا صادر می کند.

این محصولات عمدتاً محصولات پوشیدنی هوشمند هستند و به برخی از محصولات الکترونیکی مصرف کننده 3C گسترش یافته اند.

در زمینه ساعت ها و محصولات هوشمند، برند LEMFO به یک رهبر واقعی صنعت در خارج از کشور تبدیل شده است. و در تمام طول این سال ها رتبه اول را در AliExpress در انحصار خود درآورده و با اپل، سامسونگ و سایر برندها در آمازون همگام شده است. از سال 2015 تا 2017، ساعت هوشمند lemfo تنها برند پوشیدنی هوشمندی است. که توسط AliExpress در Double Eleven برای سه سال متوالی تبلیغ شده است. در اوایل 2017، LEMFO ، محل اصلی پلت فرم AliExpress، به عنوان تنها 6 برند اصلی در کشور چین به نمایش گذاشته شد.  سال 2018، LEMFO به عنوان یک برند تازه کار با بیشترین پتانسیل توسعه در آینده توسط پلتفرم Ebay ایالات متحده رتبه بندی شد. در سال 2019، توسط Tmall روسیه به عنوان یک برند روسی شناخته شده رتبه بندی شد.

ماموریت شرکت LEMFO این است که محصولات هوشمند با برند LEMFO را در همه جا در جهان فراگیر کند. این محصول به عنوان یک محصول پوشیدنی هوشمند مقرون به صرفه است.

این شرکت در آینده به یک برند با محصولات هوشمند شناخته شده در جهان تبدیل خواهد شد. این شرکت قصد دارد جایگاه پیشرو خود را در صنعت حفظ کند.

داستان برند ساعت هوشمند Lemfo از کجا شروع شد؟

برند LEMFO یک فروشگاه پرچمدار رسمی در زمینه ساعت هوشمند است. برند LEMFO از زمان آغاز به کار مورد علاقه اکثر کاربران قرار گرفته است، اگرچه LEMFO نتایج خوبی به دست آورده است. اما سرعت آن کاهش نیافته است و همچنان در تلاش است تا به برند برتر در این صنعت تبدیل شود. Lemfo یک تازه وارد در صنعت دستگاه های هوشمند چینی است و عمدتا به اروپا و آمریکا صادر می شود. LEMFO توسط مصرف کنندگان در اسپانیا، روسیه، ایالات متحده، برزیل و سایر کشورها به رسمیت شناخته می شود. تولیدات ساعت هوشمند LEMFO عمدتا مورد پسند گروه های جوان و میانسال از 15 تا 50 ساله است.

در تحقیق و توسعه محصول، LEMFO به طور مداوم منابع انسانی و مادی زیادی را برای اطمینان از غنی بودن سبک و طرح محصول سرمایه گذاری می کند. برای طراحی محصول، به صورت فعالانه، سبک زیبایی شناختی بازار هدف را مطالعه و محصولاتی را تولید می کنیم که با زیبایی شناسی بازار هدف مطابقت دارند. از یک فرآیند تست بسیار دقیق برای اطمینان از کیفیت و قابلیت محصولاتمان استفاده می کنند که سبب بهبود رضایت مندی در مشتریان می شود. برای سرعت پخش، ما شعبه ها و انبارهایی را خارج از کشور باز کرده ایم تا مشتریان محلی بتوانند از تحویل سریع و خدمات پس از فروش عالی لذت کامل را ببرند.

این شعبه ها در کشورهایی مانند: هنگ کنگ- ایالات متحده - روسیه- اسپانیا و ایران و ... است. ساعت هوشمند LEMFO همیشه مشهور به فراتر رفتن از انتظارات مشتری بوده است. تا زمانی که به دنبال فناوری هستید، می توانید محصولات پوشیدنی مورد نظر خود را در LEMFO پیدا کنید.

برند LEMFO دارای محصولاتی بسیار شیک و مدرن است که همه شما عاشق آن خواهید شد.

همه چیز درباره کمپانی ساعت هوشمند Lemfo

شرکت LEMFO یک شرکت بی نظیر است که فعالیت خود را به طور رسمی از سال 2014 آغاز کرده است. و در همه جای دنیا طرفداران و علاقمندان زیادی دارد. شرکت LEMFO متشکل از بخش تحقیق، توسعه، طراحی، بخش عملیات، بخش انبارداری، بخش کنترل کیفیت و لجستیک است. ما دارای دو کارخانه فرآوری تعاونی هستیم که محصولات را تولید و به صورت دقیق پردازش می کنند. بخش طراحی تحقیق و توسعه شامل ID، UI و تست نرم افزار است. بخش عملیات Aliexpress، Ebay، Amazon، Wish و دیگر پلتفرم‌ها را اداره می‌کند و محصولات را به کشورهای مختلف ارسال می کند.

دپارتمان انبارداری و تدارکات تضمین می کند که محصولات به سرعت به خریدار تحویل داده می شود. واحد کنترل نیز کیفیت محصولات دریافتی توسط خریدار را تضمین می کند. این توسعه و نظم در شرکت LEMFO   سبب شده تا بهترین ساعت های هوشمند را از آن خود کند. در ایران این برند دارای علاقمندان زیادی در سنین کودکی تا بزرگسالی است. شما به راحتی می توانید با خرید از نمایندگی و شعبات ساعت هوشمند LEMFO دارای این ساعت های هوشمند خارق العاده و زیبا شوید.

شرکت

نمایندگی انحصاری کمپانی ساعت هوشمند  lemfo در ایران

نمایندگی ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو , تنها نماینده رسمی در زمینه فروش محصولات ساعت هوشمند دوربین دار lemfo, ساعت هوشمند سیم کارت خور LEMFO, ساعت هوشمند ورزشی LEMFO و ساعت هوشمند ضدآب lemfo در ایران است. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را با خیال راحت خرید کنید و از سلامت و اصالت کالای خریداری شده مطمئن باشید. محصولات ساعت هوشمند lemfo توسط شعبه های معتبر فروش ما در سطح کشور با قیمت واحد همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش و نظارت و پیگیری دقیق بازرسین جهت جلوگیری از تخلفات یکی از افتخارات ما است.

جدیدترین مدل های ساعت هوشمند لمفو نیز بسیار شیک هستند. و انتخاب گسترده ساعت های مختلف به این معنی است که شما هرگز از ظاهر آنها خسته نخواهید شد. شما حتما باید یکی از ساعت های کمپانی lemfo را روی دستتانتان داشته باشید. کمپانی Lemfo یک شرکت معتبر ارائه دهنده و تولید کننده ساعت های هوشمند و حرفه ای ست. Lemfo قادر است راه حل های یک مرحله ای را برای سخت افزار ارائه دهد. شرکت Lemfo یک ساعت منحصر به فرد با ویژگی های با کیفیت طراحی می کند تا زیبایی و دقت را در کنار ویژگی های دیگر به ساعت های هوشمند بیافزاید. برند LEMFO در سال 2014 ایجاد شد و نام تجاری “LEMFO” ثبت و در عرض 5 سال در تولید و ارائه محصولات خود توسعه پیدا کرد.

کمپانی ساعت هوشمند دوربین دار lemfo دارای بهترین و شیکترین ساعت های هوشمند امروزه است. شما می توانید ساعت های مورد نظر خود را از این کمپانی خرید کنید.

قابلیت در کنار حرفه ای بودن و زیبایی بسیار چشم نواز این ساعت ها, این کمپانی را از بقیه برند های تولید کننده ساعت هوشمند جدا می کند و شما می توانید از این ساعت های زیبا استفاده کنید.

چرا باید ساعت هوشمند lemfo بخریم؟

محصولات لمفو که اخیرا توسط شرکت lemfo در شنژن ساخته شده است، عملکردهای یک تلفن هوشمند را دارد. عملکردهای زیادی روی صفحه کوچک وجود دارد. می توانید پیامک ارسال کنید، تماس برقرار کنید، به موسیقی گوش دهید و حتی بازی کنید و همچنین می توانید تنظیمات مختلفی را انجام دهید. این ساعت طراحی مکانیکی دارد و عناصر مدرن و پیشرفته را در آن گنجانده است، بنابراین شیک و کاربردی است.

ساعت هوشمند LEMFO را انتخاب کرده و از آن تا همیشه استفاده کنید.

این ساعت های هوشمند دارای اسلات سیم کارت در پشت است و همچنین در برابر آب مقاوم است. بنابراین نگران کیفیت این ساعت ها نباشید که تقریباً تمام عملکردهای یک گوشی هوشمند را در خود جای داده است. یک جک هدفون و یک نقشه برای ناوبری وجود دارد. لازم نیست نگران کثیف شدن ساعت هوشمند lemfo باشید، زیرا می توانید به راحتی بندهای آن را تعویض کنید.

همه ما می دانیم که این ساعت هوشمند سیم کارت خور به خودی خود عملکرد انتخاب زمان را دارد. بنابراین می توانید با تنظیم حالت های زمانی مختلف، حالت زمانی را که دوست دارید انتخاب کنید. همچنین می توانید با توجه به وضعیت واقعی خود، مدت زمان تمرین و حالت ورزش را روی ساعت تنظیم کنید تا روش های مدیریت سلامت خود را کنترل کنید. در مقایسه با اپل واچ یا ساعت های هوشمند برندهای بزرگ دیگر، به نظر می رسد. ساعت LEMFO عملکرد هوشمند تری دارد که انسان ها به آن نیاز دارند. من معتقدم که در آینده شرکت لمفو به سرعت, گردبادی را در دنیای هوشمند منفجر خواهد کرد.

محصولات برند لمفو یک انتخاب عالی و بدون شک برای همه کسانی است که به زیبایی و مدرن بودن اهمیت می دهند.

جمع بندی در تاریخچه ساعت هوشمند lemfo

برند lemfo در سال 2008 تاسیس شد. برند lemfo از زمان تاسیس خود بهترین محصولات، پشتیبانی فنی خوب و خدمات پس از فروش سالم را به مشتریان ارائه کرده است.ظرفیت تولیدات ساعت هوشمند Lemfo به چهار خط تولید با حدود 400 هزار دستبند هوشمند و ظرفیت تولید 100 هزار ساعت اندرویدی توسط تقریبا 100 کارمند میرسد.

در این قسمت به جمع بندی کلی درمورد تاریخچه ساعت هوشمند lemfo می پردازیم.

محصولات کمپانی lemfo عبارتند از تمام طیف‌های ساعت‌ های هوشمند شامل:

  • سری ساعت‌ های هوشمند سازگار با سیستم عامل اندروید و iOS
  • ساعت‌ هوشمند بلوتوثی
  • ساعت هوشمند سیم کارت خور Lemfo
  • ساعت هوشمند مکالمه دار Lemfo
  •  ساعت هوشمند دوربین دار Lemfo
  • ساعت هوشمند ضدآب Lemfo
  • دستبند و ساعت‌های هوشمند کودکانه

Shenzhen LEMFO GROUP که در سال 2008 تاسیس شد. یک گروه بین المللی در مقیاس بزرگ تجارت الکترونیک و مدیریت زنجیره تامین است که شنژن را به عنوان مرکز و بریتانیا، ایالات متحده، روسیه و اسپانیا را به عنوان مراکز ذخیره سازی تاسیس کرده است. lemfo محصولات خود را به اروپا، آمریکا، استرالیا و سایر بخش های عمده بازار در دنیا صادر می کند.

در این مقاله به بررسی همه چیز درباره تاریخچه ساعت هوشمند LEMFO پرداختیم . امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد همه اطلاعات مورد نیازتان درمورد تاریخچه ساعت هوشمند لمفو را بررسی کنید. از همراهی شما ممنونیم.

یکی از بهترین ساعت های هوشمند در دنیا, ساعت هوشمند lemfo است.

برای دیدن بهترین ساعت های هوشمند لمفو  از طریق وبسایت www.lemfo.co اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]