اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201067212821987
در دسترس نیست

غافلگیری کاربران ساعت هوشمند لمفو lemfo با حافظه داخلی 128 گیگابایتی!

کد: 140201067212821987

، تهران , (اخبار رسمی):  ساعت هوشمند لمفو lem16 جدیدترین نسخه ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور شرکت lemfo که اخیرا در بازار عرضه شده با استفاده از حافظه 128 گیگابایتی خود کاربران ساعت‌های هوشمند را غافلگیر کرده است

غافلگیری کاربران ساعت هوشمند لمفو lemfo با حافظه داخلی 128 گیگابایتی!
ساعت هوشمند لمفو lem16 با بالاترین حافظه داخلی 128 گیگا بایتی

می‌توان گفت دوربین دوگانه با کیفیت HD و قدرت بالای آن یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند به شمار می‌آید که کاربران بسیاری را به خرید آن جذب کرده است.

 ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lem16 جدیدترین نسخه ساعت‌های هوشمند سیم کارت خور شرکت lemfo که اخیرا در بازار عرضه شده با استفاده از حافظه 128 گیگابایتی خود کاربران ساعت‌های هوشمند را غافلگیر کرده است. این ساعت هوشمند که با مشخصات فنی بسیار قدرتمند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است، توانسته در مدت کوتاهی به یکی از پرطرفدارترین ساعت‌های هوشمند روزمره در بازار کشورهای مختلف بدل شود.

یکی از چشمگیرترین ویژگی‌های این ساعت که بسیاری از کاربران را متقاعد به خرید آن کرده است، حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گجت تازه وارد است که در مقایسه با رقبای هم رده برتری خاصی را نصیب خود می‌کند. در حالی که امروزه بسیاری از پرچمداران حوزه ساعت‌های هوشمند از حافظه‌های داخلی بسیار محدودتری بهره می‌برند. ساعت هوشمند Lemfo lem16 با ورود خود به بازار تحولی در رقابت این حوزه به وجود آورده است که در آینده می‌تواند باعث پیشرفت هر چه بیشتر این نمونه گجت‌ها باشد.

با توجه به اینکه این ساعت هوشمند قابلیت فیلم برداری و پخش فیلم را با کیفیت بالا دارا می‌باشد، کمپانی بزرگ lemfo تصمیم به ایجاد حافظه 128 گیگابایتی در سخت افزار این ساعت هوشمند ورزشی گرفته است. با این وجود کاربران می‌توانند روی کارکرد ساعت هوشمند lemfo حساب ویژه‌ای باز کنند. Lemfo lem16 در حال حاضر از لحاظ مقدار حافظه داخلی نه تنها در صدر جدول ساعت‌های هوشمند قرار دارد بلکه می‌تواند بسیاری از کاربردهای تلفن‌های هوشمند را با این قابلیت جذاب از آن خود کند.

در ادامه این مقاله به معرفی هر چه بیشتر ساعت‌های هوشمند لمفو سری lem و به خصوی مدل lem16 خواهیم پرداخت.

درباره ساعت هوشمند لمفو سری lem

سری Lem ساعت‌های هوشمند شرکت lemfo  از پرطرفدارترین محصولات این شرکت هستند. این سری ساعت‌ هوشمند سیم کارت خور را می‌توان کامل‌ترین و کاربر پسندترین محصولات lemfo دانست زیرا که برای تمامی کاربردهای روزمره، ورزشی و دیگر کاربری‌های ساعت‌های هوشمند مناسب هستند.

در میان مدل‌های مختلف این سری برای تمامی سنین و سلیقه‌ها می‌توان ساعت هوشمند مناسب را پیدا کرد. کمپانی lemfo  سعی کرده این سری محصولات، ساعت هوشمند ضد آب، ساعت هوشمند ورزشی و اسپرت،ساعت هوشمند سیم کارت خور و... به چشم می‌خورد که می‌توانند رضایت هر کاربر سخت پسندی را به ارمغان بیاورند.

 این بار پرچمدار این سری یعنی ساعت هوشمند لمفو lem16 توانسته توجه کاربران را بیش از پیش به محصولات این سری جلب کند. قابلیت‌های خیره کننده این سری از جمله حافظه داخلی 128 گیگابایتی، رم 6 گیگابایتی و دوربین دوگانه HD این ساعت توانسته سری lem را در رقابت با سری محصولات شرکت‌های مطرح این حوزه سربلند کند. در ادامه به معرفی بیشتر قابلیت‌ها و مشخصات فنی این ساعت هوشمند ورزشی خواهیم پرداخت.

حافظه 128 گیگابایتی ساعت هوشمند لمفو lem16

در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایتی این ساعت هوشمند سیم کارت خور، یک حافظه رم 6 گیگابایتی قرار دارد. این حافظه با سرعت ذخیره‌ سازی و انتقال بسیار بالا این ساعت هوشمند روزمره‌ را قادر می‌سازد تا اکثر قریب به اتفاق اپلیکیشن‌های موجود در حال حاضر را به خوبی اجرا کند. در حالی که وجود قابلیت فیلم برداری وپخش فیلم این ساعت هوشمند سازندگان را وادار به استفاده از حافظه بالای 128 گیگابایتی کرده است طراحان این محصول از قدرت اجرا و پردازشی این محصول غافل نشده‌اند.

لازم به ذکر است که حافظه داخلی این گجت از تکنولوژی EMMC بهره می‌برد. رم این دستگاه از نوع DDR4 است. همکاری این دو حافظه در کنار یکدیگر توان و سرعت اجرای برنامه‌ها را در این ساعت هوشمند ورزشی بسیار بهبود داده‌ است. lem16 نتایج اجرای برنامه‌ها را تا 83% و سرعت زمان اجرا را تا 85% نسبت به یک دیوایس معمولی افزایش داده است.

طبیعتا چیزی که چشم کاربر آن را تشخیص خواهد داد، روان بودن برنامه‌ها در زمان اجرا است. در دیوایس‌های کامپیوتری به میزان حافظه‌ها، سرعت حافظه‌ها و توان پردازشی cpu بستگی دارد. در ساعت هوشمند لمفو lem16 این قابلیت‌ها تا حد بسیار بالایی تامین شده‌اند و کاربر به راحتی می‌تواند از اجرای روان برنامه‌ها در محیط ساعت هوشمند خود لذت ببرد.

پردازنده دو گانه ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lem16

حافظه‌های قدرتمند با سرعت بالا در عدم حضور یک پردازنده قوی در دیوایس‌های هوشمند نمی‌توانند کارایی مناسبی داشته باشند. درحالی که lemfo lem16 دارای دوحافظه داخلی و رم قدرتمند است، پکیج اجرایی خود را با استفاده از یک پردازنده قوی تکمیل کرده است. در این ساعت هوشمند ورزشی از یک پردازنده دوگانه استفاده شده است.

این دو پردازنده توان پردازشی 2 مگاهرتزی دارند و در مرکز پردازشی خود، دارای 8 هسته پردازشی است. با وجود این مشخصات فنی می‌توان گفت یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های بکار گرفته شده در ساعت‌های هوشمند در بازار روز دنیا همین پردازنده دوگانه شرکت ساعت هوشمند لمفو هست.

وجود این قابلیت‌ها در کنار هم توجه هر کاربر تکنولوژی و ساعت‌های هوشمند را به خود جلب می‌کند. این ساعت هوشمند ضد آب در حضور این سخت افزار خیره کننده قیمت مناسب‌تری نسبت به رقبای خود دارد.

باتری و ساعت آماده بکار ساعت هوشمند ورزشی Lemfo lem16

وجود توان پردازشی بالا در ساعت هوشمند دوربین دار لمفو نیاز به منبع تغذیه قدرتمندی دارد که بتواند انرژی الکتریکی مورد نیاز این گجت را به خوبی تامین کند به خصوص که این گجت از یک صفحه نمایش 400 در 400 پیکسل نیز بهره می‌برد که در نوبه خود انرژی باتری را به مقدار زیادی مصرف می‌کند.

به همین دلیل lemfo در پرچدار سری lem خود یعنی، ساعت هوشمند ورزشی lem16 از یک باتری لیتیومی با ظرفیت 900 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است. این باتری می‌تواند گجت شما را تا 3 روز آماده بکار نگه دارد. همچنین این گجت قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی را برای کاربران فراهم کرده است. این قابلیت ساعت هوشمند لمفو را گزینه مناسبی برای ورزشکاران و گردشگران تبدیل کرده است.

مطالب بیان شده در کنار وجود سنسورهای محیطی و سنسورهای پایش سلامت در ساعت هوشمند ورزشی لمفو، باعث شده تا این گجت در میان ورزشکاران محیطی مانند کوهنوردان، طبیعت نوردان و... از محبوبیت بالایی برخوردار شود.

ویژگی‌های فیزیکی ساعت هوشمند لمفو lem16

جنس بدنه و مقاومت ساعت‌های هوشند در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت، ضربه و... یکی از معیارهای سنجش کارایی ساعت‌های هوشمند در این بازار رقابتی است. بر همین اساس lemfo سعی کرده نماینده قدرتمند خود در این بازار را به قابلیت‌های این چنینی مجهز کند. تا بتواند در این رقابت و مقایسه نیز حرفی برای گفتن داشته باشد.

بدنه ساعت هوشمند ضد آب lem16، از آلیاژ مقاوم روی ساخته شده است که در برابر عوامل محیطی استحکام بسیار مناسبی دارد. همچنین بدنه ساعت هوشمند لمفو با بهره از استاندارد ip67، به گونه طراحی و ساخته شده است که مقاومت بسیار مناسبی در برابر نفوذ آب دارد و در برابر رطوبت حاصل از تعریق بدن آسیب پذیر نیست. در کنار این ویژگی این گجت در برابر عوامل محیطی دیگری مانند گرد و غبار عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

در کنار ویژگی‌های مقاومتی بدنه ساعت هوشمند ضد آب lem16، آلیاژ و لعاب به کار رفته در ساخت این گجت زیبایی و درخشش چشمگیری دارد. همچنین قابلیت ضد خش بودن بدنه تا حد بسیاری خوبی در حفظ این زیبایی و درخشندگی موثر است.

دوربین‌های قدرتمند ساعت هوشمند دوربین دار lemfo lem16

می‌توان گفت دوربین دوگانه با کیفیت HD و قدرت بالای آن یکی از جذاب‌ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند به شمار می‌آید که کاربران بسیاری را به خرید آن جذب کرده است. دوربین کناری 8 مگاپیکسلی lemfo lem16 تحولی در دوربین ساعت‌های هوشمند به حساب می‌آید.این‌ دوربین قابلیت عکس برداری و فیلم برداری با وضوح و کیفیت بسیار بالا را برای ساعت هوشمند دوربین دار لمفو فراهم کرده است.

نسخه‌های قبلی سری lem مانند lem15 و lem14 نیز از دوربین‌های دوگانه بهره می‌بردند اما نه تنها در نسخه‌های قبلی سری lem بلکه در بازار جهانی ساعت‌های هوشمند دوربین‌هایی با این قدرت و وضوح بی سابقه بوده‌اند. در حال حاضر این ساعت هوشمند از قدرتمندترین دوربین‌های این بازار بهره می‌برد و در این زمینه گوی سبقت را از رقیبان هم رده خود ربوده است.

در کنار دوربین 8 مگاپیکسلی کناری، دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی این ساعت هوشمند مدیا پکیج این گجت هوشمند را تکمیل کرده است. این دوربین می‌تواند کاربرد تماس‌های تصویری و ثبت تصاویر سلفی را برای کاربران فراهم کند. کمپانی lemfo با استفاده از این تکنولوژی در پرچمدار سری lem خود حرفی برای گفتن در زمینه دوربین‌ ساعت‌های هوشمند باقی نگذاشته و خود را در صدر این حوزه قرار داده است.

صفحه نمایش ساعت هوشمند لمفو lem16

کیفیت بالای صفحه نمایش ساعت هوشمند دوربین دار ورزشی lem16 یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این گجت پوشیدنی است. امکانات سخت افزاری و پردازشی این دیوایس، به آن امکان ضبط و پخش تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت بالایی به کاربران ارائه می‌دهد. در نهایت کاربر حاصل کار این سخت افزار را در نمایشگر گرد 1.6 اینچی این گجت مشاهده خواهد کرد. این صفحه نمایش رزولوشن 400*400 پیکسل را در اختیار مشتریان میگذارد که در رقابت با نمونه‌های هم رده عدد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

این صفحه نمایش با توجه به سایز مناسب و وضوح خوبی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد می‌تواند برای کاربرد‌های بسیاری مورد استفاده قرار گیرد. از جمله نمایش تصاویر و پخش فیلم‌ها با کیفیت بالا، مانیتور کردن وضعیت پایش سلامت، مطالعه متون و... . توسعه دهندگان ساعت‌های هوشمند اپلیکیشن‌های متنوعی برای ارائه هر کدام از این کاربردها ارائه کرده اند که بسیاری از آن‌ها به صورت پیش فرض بر روی lem16 قرار دارند. همچنین کاربران می‌توانند برنامه‌های مورد نیاز خود را مانند برنامه‌های مطالعه رمان‌ها، متون و... را دانلود و بر روی دیوایس هوشمند خود نصب کنند.

در کنار این قابلیت‌ها lemfo و توسعه دهندگان تم‌های مختلف را، سازگار با سلیقه‌های مختلف طراحی کرده‌اند و در اختیار کاربران قرار داده‌اند. به طوری که شما حتی می‌توانید تجربه استفاده از یک تم ساعت کلاسیک را بر روی دیوایس هوشمند خود داشته باشید.

قابلیت‌های اتصال ساعت هوشمند لمفو lem16

اتصال ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو Lem16 به دیوایس‌های هوشمند دیگر و همینطور به شبکه جهانی اینترنت می‌تواند از طریق مختلف صورت پذیرد. طراحان و سازندگان این محصول قابلیت‌های سخت افزاری برای هرگونه اتصال را برای این دیوایس در نظر گرفته‌اند. از آنجا که lemfo lem16 علاوه بر اینکه می‌تواند از طریق بلوتوث به تلفن همراه همشمند شما متصل شود، قابلیت عملکرد مستقل را با استفاده از سیم کارت دارد، لازم است اتصال‌های ورودی و خروجی مناسبی داشته باشد تا کاربران را در تجربه بهتر کاربری یاری کند.

این ساعت هوشند همه کاره می‌تواند از طریق wifi و بلوتوث به دیگر دیوایس‌های هوشمند متصل شود. از جمله کاربردهای این اتصالات می‌توان به قابلیت برقراری ارتباط شبکه با استفاده از وای فای، قابلیت اتصال به هندرفری‌های بی سیم، اسپیکرهای بلوتوثی، تلفن‌های همراه هوشمند و... اشاره کرد.

همچنین این دیوایس در حالت کارکرد مستقل قادر است با قرار گرفتن در شبکه اینترنت نسل چهارم (4G) نیازهای ارتباطی کاربران را فراهم سازد. در کنار این ویژگی شما می‌توانید با استفاده از ساعت هوشمند لمفو Lem16 تماس‌های صوتی برقرار کنید. حتی با استفاده از GPS این دیوایس به مسیریابی و استفاده از اپ‌های مختص این کار بپردازید.

در نهایت مجموع این قابلیت‌ها در ساعت هوشمند ورزشی لمفو، انتظارات کاربران را از یک ساعت هوشمند برآورده کرده است. حتی این ساعت هوشمند توانسته پا را از دایره انتظارات فراتر بگذارد و کاربران خود را غافلگیر کند. این موضوع قطعا در آینده باعث داغ شدن رقابت در این بازار و پیشرفت روز افزون این حوزه خواهد شد.

دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند سیم کارت خور lem16

سیستم عامل پیش فرض ساعت هوشمند لمفو، در جدیترین نسخه خود یعنی lem16، اندروید 11 هست آخرین نسخه منتشر شده اندروید به شمار می‌آید. اما این ماجرا اینجا تمام نخواهد شد در حالی که این گجت از سیستم عامل‌های اندروید 8 و بالاتر و ios11 و بالاتر پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید به سلیقه خود هر کدام از این سیستم‌های عامل را بر روی دیوایس خود داشته باشید.

لمفو در مورد پایش سلامت در این دیوایس از ویژگی‌های کاملی بهره برده است. از جمله آن‌ها می‌توان به اندازه گیری ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب و  شمارش گام و کالری اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های این گجت نیز می‌توان قابلیت ضبط و پخش صدا، قفل صفحه با استفاده از چهره، قابلیت چند ورزشی، قابلیت مسیریابی و سازگاری با گوگل مپ، قابلیت تعویض بند ساعت، صفحه تمام لمسی و در نهایت ارزش خرید بالا اشاره کرد. همانطور که خواندید این ساعت هوشمند یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند بر روی کاغذ و عملکرد محسوب می‌شود. این موضوع باعث شده که ارزش خرید این ساعت در سایت‌های آماری تکنولوژی عدد بسیار بالایی باشد.

در نهایت باید گفت اگر به دنبال یک ساعت هوشمند همه کاره هستید که در تجربه کاربری شما را غافلگیر کند و قابلیت‌هایی بیشتر از انتظار شما در اختیارتان بگذارد ساعت هوشمند lemfo lem16 میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. با توجه به اینکه این کمپانی در کشور ایران نمایندگی‌های فعال دارد کاربران ایرانی می‌توانند با خیال راحت‌تری این گجت را خریداری کنند و از خدمات کمپانی بهره مند شوند.

شما می توانید اقدام به خرید ساعت هوشمند lemfo در هر کدام از شعبه هایی که به شما نزدیک تر است, کنید. با خرید از شعبه های ساعت هوشمند lemfo محصولات اورجینال و اصل را خرید کنید. با خیال راحت از این شعبه ها خرید کنید. شما می توانید گارانتی اصالت و سلامت کالا را دریافت کرده و همچنین محصولات ما رجیستر شده می باشند.

شما می توانید همین حالا اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از طریق سایت www.lemfo.co و به صورت آنلاین و یا از فروشگاه های حضوری ساعت هوشمند لمفو کنید. از همراهی شما ممنونیم. همچنین می توانید نظرات و پشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. کلیه خدمات رجیستری بدون قطعی ارتباط ساعت های هوشمند سیم کارت خور کمپانی ما یکی از وجه تمایز های ما با دیگر برندها است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس