اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201017211321987
در دسترس نیست

کیش و مات کردن ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 توسط کمپانی لمفو lemfo

کد: 140201017211321987

، تهران , (اخبار رسمی): قرار دادن سیم کارت در ساعت هوشمند لمفو باعث می‌شود تا شما تجربه کار با یک دیوایس هوشمند مستقل را داشته باشید؛ بدین معنی که با نصب سیم کارت شما می‌توانید بدون نیاز به هیچ دیوایس دیگری اینترنت مستقل 4G داشته باشید، تماس تلفنی برقرار کنید، پیامک‌های متنی دریافت و ارسال کنید.

کیش و مات کردن ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 توسط کمپانی لمفو lemfo
ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5

ساعت‌های هوشمند در ابتدا به عنوان مچ بند‌های همیار سلامتی و ورزش معرفی شدند به طوری که تنها شامل امکانات محدودی در همین باره بودند و بسیاری از امکانات امروزی را دارا نبودند.

چندی پیش کمپانی لمفو، تولید کننده ساعت‌های هوشمند، پرچمدار سری lem خود را به بازار گجت‌های پوشیدنی معرفی و عرضه کرد. ساعت هوشمند سیم کارت خور lemfo lem16 که با مشخصات فنی قدرتمند، در میان کاربران ساعت‌های هوشمند سر و صدای زیادی بر پا کرد. حال این محصول در مقام مقایسه با پرچمداران کمپانی‌‌های بزرگ تکنولوژی توانسته از محصولات غول‌های تکنولوژی دنیا پیشی بگیرد. نوآوری‌های این کمپانی در قابلیت‌های این ساعت هوشمند تازه وارد، باعث شده تا بسیاری از کاربران خرید و استفاده از آن را به پرچمدارانی همچون ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 ترجیح دهند.

در حالی که سامسونگ همواره یکی از پیشگامان تکنولوژی در تولید ساعت‌های هوشمند ورزشی، روزمره و... بوده است؛ این بار وارد رقابت جدی‌تری با کمپانی لمفو شده است. ساعت هوشمند لمفو lem16 توانسته با استفاده از قویترین و بروزترین تکنولوژی‌ها، در بسیاری از معیارهای سنجش از ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 عملکرد بهتری به نمایش بگذارد. امکانات خیره کننده گجت همه کاره لمفو، قطعا مشتریان ساعت‌های هوشمند را بیش از پیش به سمت محصولات این شرکت جذب کرده است. در این مقاله سعی داریم مقایسه کاملی بین ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 و lemfo lem16 را در زمینه‌های مختلف در اختیار شما بگذاریم.

دوربین 8 مگا پیکسلی لمفو در برابر ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5

یکی از جذاب‌ترین امکانات ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار لمفو lem16 دوربین دوگانه این گجت است که از کیفیت HD بهره می‎برد. یک دوربین کنار 8 مگاپیکسلی با وضوع بسیار بالا که قابلیت‌ ثبت تصاویر و فیلمبرداری را دارا می‌باشد. این دوربین 8 مگاپیکسلی تاثیر بسزایی در کاربرد این ساعت هوشمند ایفا می‌کند و امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در دنیای ساعت‌های هوشمند نایاب هستند؛ از جمله این قابلیت‌ها فیلمبرداری با وضوح بالا است که در میان پرچمداران شرکت‌های دیگر چنین قابلیتی را پیدا نمی‌کنید.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

در کنار این دوربین نیز دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی لمفو lem16 امکان ثبت تصاویر سلفی و همچنین برقراری تماس‌های تصویری واضح را به کاربران می‌دهد. این‌ها در حالی است که سامسونگ در ساعت هوشمند galaxy watch5 از هیچ دوربینی استفاده نمیکند. وفقدان امکاناتی همچون ثبت تصاویر و برقراری تماس تصویری در این مدل به طور واضحی توسط کاربر حس می‌شود. در این زمینه لمفو توانسته کاربران و رقیب خود را غافلگیر کند و گوی سبقت را از ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 ربوده است.

مقایسه حافظه ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 با lemfo lem16

امروزه معیار مقدار حافظه داخلی، رم دستگاه و پردازنده دیوایس‌های هوشمند از جمله ساعت‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین معیارهای مقایسه‌ای برای کاربران تکنولوژی است. با توجه به اینکه نیاز کاربران به ذخیره سازی اطلاعات روز به روز در حال افزایش است، قدرت‌های مطرح تولید محصولات تکنولوژی همواره سعی دارند مقدار حافظه بیشتری در اختیار کاربران قرار دهند تا محصول قادر باشد رضایت مشتریان را جلب کند.

در این باره شرکت سامسونگ در ساعت هوشمند galaxy watch5 از یک حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره برده است. این مقدار حافظه تا قبل از معرفی ساعت هوشمند لمفو lem16 در میان محصولات این بازار مقدار قابل قبولی محسوب می‌شد با توجه به اینکه ساعت‌های هوشمند از حافظه‌های داخلی با حجم بالا بهره نمی‌بردند. با ورود ساعت هوشمند ورزشی لمفو، مرز سنجش بسیاری از قابلیت‌های ساعت‌های هوشمند جا به جا شد. کمپانی لمفو برای پرچمدار سری lem خود حافظه داخلی 128 گیگابایتی در نظر گرفته که از این نظر اختلاف فاحشی با رقبای خود ایجاد کرده است.

ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

در کنار این حافظه رم لمفو نیز برتری بسیاری نسبت به رقیب خود یعنی galaxy watch5 دارد؛ به طوری که این ساعت هوشمند با حافظه رم 6 گیگابایتی حرفی برای رقیب خود که از مقدار رم 1.5 گیگابایتی بهره می‌برد باقی نگذاشته است. این دو حافظه داخلی و رم در کنار هم باعث شده اند تا سرعت اجرا، روان بودن برنامه‌ها و سرعت حصول نتایج در ساعت هوشمند لمفو حدود 80% کارایی بیشتر را نسبت به ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 را در اختیار کاربران قرار دهد.

پردازنده ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 دربرابرساعت lemfo lem16

در هر دیوایس کامپیوتری، قدرت پردازنده مشخص می‌کند که دستگاه تا چه اندازه می‌تواند اپلیکیشن‌ها و دستورات را به طور روان و بذون ایراد اجرا کند تا کاربر حس خوبی از کار با دیوایس خود داشته باشد و از کندی پردازش رنجیده نشود. این فاکتور ارتباط مستقیم با تجربه کاربری مشتریان دارد و از این لحاظ دارای اهمیتی دو چندان است.

در مقایسه این فاکتور میان این دو محصول پرطرفدار بازار می‌توان باید گفت که ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 از پردازنده مدل Cortex-A55 بهره می‌برد. این پردازنده 2 هسته‌ای دارای قدرت پردازشی 1.18 هرتز است که می‌توان گفت قدرت پردازشی مناسبی را در اختیار پروسه‌های برنامه‌های مختلف قرار می‌دهد.


ساعت هوشمند مدل lemfo lem16

در طرف مقابل اما کمپانی لمفو به این مقدار اکتفا نکرده است. لمفو در نظر داشته تا ساعت هوشمند لمفو lem16 قادر باشد تمامی اپلیکیشن‌های موجود اندروید را، آسان و روان اجرا کند و کاربران محدود به استفاده از اپلیکیشن‌های مشخص نباشند؛ به همین منظور این ساعت هوشمند به پردازنده MT6762 مجهز شده است. این پردازنده که توسط شرکت مدیاتک شده است و می‌توان گفت در شرایط مختلفی پردازشی میزان عملکرد خود را تنظیم می‌کند. در نهایت این پردازنده با قدرت پردازشی 2 گیگا هرتزی و 8 هسته پردازش عملکرد بهتری نسبت به galaxy watch5 سامسونگ دارد و می‌تواند اپلیکیشن‌های بیشتر و سنگین‌تری را به طور روان و ساده اجرا کند.

کارکرد مستقل ساعت lemfo lem16 در برابر ساعت سامسونگ galaxy watch5

قرار دادن سیم کارت در ساعت هوشمند لمفو باعث می‌شود تا شما تجربه کار با یک دیوایس هوشمند مستقل را داشته باشید؛ بدین معنی که با نصب سیم کارت شما می‌توانید بدون نیاز به هیچ دیوایس دیگری اینترنت مستقل 4G داشته باشید، تماس تلفنی برقرار کنید، پیامک‌های متنی دریافت و ارسال کنید. به طور خلاصه lemfo lem16 میتواند به طور مستقل تمامی قابلیت‌های خود را به شما عرضه کند.

در حالی که ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 را باید همراه با موبایل هوشمند خود راه اندازی کنید. برای مثال این دستگاه اینترنت مستقل ندارد و حتما باید از دیوایس دیگری شبکه اینترنت را در اختیار بگیرد.

مقایسه باطری ساعت سامسونگ galaxy watch5 با پرچمدار تازه واد لمفو

در برسی دیوایس‌های همراه، یکی از فاکتورهای مهم، ظرفیت و طول عمر باطری در شرایط مختلف استفاده از این نوع دیوایس‌ها می‌باشد. با توجه به کاربرد ساعت‌های هوشمند باطری با ظرفیت کم می‌تواند باعث دلسردی کاربر نسبت به استفاده از این گجت‌ها شود.

در این مورد سامسونگ، غول بزرگ تکنولوژی جهان برای ساعت هوشمند galaxy watch5 یاطری با ظرفیت 590 میلی آمپر ساعت را در نظرگرفته است.  البته این مقدار ظرفیت مربوط به نسخه pro این ساعت می‌باشد و در نسخه استاندارد ظرفیت باتری 361 میلی آمپر ساعت اعلام شده است. در نهایت این باطری گجت همراه سامسونگ را تا 2 روز در حالت استفاده عادی روشن نگه می‌دارد.

در مقابل ساعت هوشمند لمفو lem16 از ظرفیت باطری تقریبا دو برابر نسخه پرو ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 بهره می‌برد. ظرفیت باطری این گجت جذاب 900 میلی آمپر ساعت است که البته همراه با کیس پاوربانک شما می‌توانید از طرفیت 1800 میلی آمپر ساعتی بهره ببرید.

لازم به ذکر است هر دو این دیوایس‌های هوشمند قابلیت شارژ بی‌سیم مغناطیسی را در اختیار کاربران خود قرار داده‌اند.

مقایسه نمایشگر ساعت هوشمند لمفو با ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5

ساعت هوشمند سامسونگ در گجت جدید خود از نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 450*450 پیکسل بهره برده است که وضوح بسیار بالایی دارد. در مقابل ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lem16 از نمایشگر 1.6 اینچی با رزولوشن 400*400 برخوردار است. در هر دو گجت کیفیت صفحه نمایش به طور قابل قبولی بالاست و در رده بهترین کیفیت‌های صفحه نمایش در ساعت‌های هوشمند قرار می‌گیرند.

اگر شما کاربری هستید که سایز صفحه نمایش اهمیت زیادی برای شما دارد، لمفو پیشنهاد بهتری برای شما محسوب می‌شود. در غیر اینصورت، می‌توان گفت سامسونگ در این زمینه رزولوشن صفحه بیشتری در اختیار شما قرار خواهد داد.

مقایسه امکانات ورزشی و سلامت در ساعت هوشمند لمفو با ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5

ساعت‌های هوشمند در ابتدا به عنوان مچ بند‌های همیار سلامتی و ورزش معرفی شدند به طوری که تنها شامل امکانات محدودی در همین باره بودند و بسیاری از امکانات امروزی را دارا نبودند. بر همین اساس بخش عمده‌ای از کاربران ساعت‌های هوشمند اهمیت بسیاری برای دستیارهای ورزشی و سنسورهای اندازه گیری معیارهای سلامتی در این دیوایس‌ها قائل هستند.

در این زمینه می‌توان گفت هر دو شرکت معتبر تولید کننده این محصولات، عملکرد بسیاری خوبی در این دو ساعت هوشمند ورزشی داشته اند. لمفو برای ساعت هوشمند سیم کارت خور خود قابلیت‌های اندازه گیری سطح اکسیژن خون، نمایش وضعیت ضربان قلب، پایش وضعیت خواب، گام شمار و... و همین طور سیستم مدیریت و شمارش کالری را در نظر گرفته است. این قابلیت‌ها در کنار یکدیگر پکیج کاملی را برای پایش وضعیت سلامت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

از طرف دیگر، سامسونگ در این زمینه اهمیت بیشتری به سنسورهای محیطی داده است و در کنار سنسورهای پایش وضعیت ضربان قلب، گام شمار، کالری شمار و... سنسورهای محیطی، سنسور دما، سنسور فشار و شتاب سنج را نیز به گجت هوشمند خود اضافه کرده است.

در نهایت عملکرد هر دو ساعت هوشمند در این زمینه کامل است و ‌میتواند انتظارات کاربران را به خوبی فراهم کند.

دیگر امکانات این دو ساعت هوشمند پرطرفدار

یکی از دیگر از فیلدهای مقایسه این دو گجت به سیستم عامل آن‌ها مربوط می‌شود. ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 از سیستم عامل Android wear بهره می‌برد و با دیوایس‌های آی او اس سازگار نیست و اتصال برقرار نمی‌کند. در حالی که ساعت هوشمند لمفو از آخرین نسخه اندروید به عنوان سیستم عامل بهره می‌برد و امکان پشتیبانی از ios11 و بالاتر را برای کاربران فراهم می‌کند.

به دلیل وجود این سیستم عامل‌ها شما در ساعت هوشمند سامسونگ قادر خواهید بود برنامه‌های توسعه داده شده برای سیستم عامل Android wear را بر روی گجت خود داشته باشید. در حالی که ساعت هوشمند لمفو به شما امکان دانلود و نصب تمامی برنامه‌های اندرویدی را بر روی این گجت می‌دهد. در واقع شما می‌توانید اپ تمامی شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی، انواع کتاب خوان‌ها و خلاصه هر برنامه‌ای که بر روی موبایل اندرویدی خود نصب می‌کنید را بر روی lem16 دانلود و نصب کنید.

مقایسه نهایی lemfo lem16 با ساعت هوشمند galaxy watch5

در نهایت با تمام مطالب بیان شده می‌توان با اطمینان از برتری ساعت هوشمند لمفو نسبت به ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 حرف زد. در حالی که لمفو در بسیاری از زمینه‌ها به گونه‌ای عمل کرده که رقبای هم رده حرفی برای گفتن در برابر پرچمدار این کمپانی ندارند. امکانات ارائه شده در ساعت هوشمند لمفو هر کاربر تکنولوژی را نسبت به خرید این گجت جذاب و تازه وارد وسوسه می‌کند.

درباره ارزش خرید این دو محصول نیز باید گفت با توجه به امکانات موجود در ساعت هوشمند لمفو و مقایسه آن‌ها با امکانات ساعت هوشمند سامسونگ galaxy watch5 می‌توان نتیجه گرفت وزنه صرفه اقتصادی به سمت محصول شرکت لمفو سنگینی می‌کند. در حالی که شما با خرید Lem16 یک دستگاه مستقل با امکانات و سخت افزاری در حد موبایل‌های هوشمند را روی مچ دست خود خواهید داشت و میتوانید بسیاری از نیازهای روزمره خود را با استفاده از آن برآورده کنید.

حال با مطالعه این مقاله و مقایسه محصولات این دو کمپانی بزرگ تولید کننده ساعت‌های هوشمند می‌توانید انتخاب آسان‌تری داشته باشید. بنظر می‌رسد با توجه به امکانات روی کاغذ و عملکرد ساعت هوشمند لمفو lem16 این گجت جذاب می‌تواند علاوه بر ارزش خرید بیشتر، فراتر از انتظار شما از یک ساعت هوشمند ظاهر شود.

شما می توانید همین حالا اقدام به خرید این ساعت هوشمند از تنها نمایندگی انحصاری ساعت هوشمند لمفو در ایران به آدرس اینترنتی www.lemfo.co بکنید .

ویا محصول مورد نظر خود از طریق مراجعه حضوری با تماس با شماره تلفن های 02122504595 -- 02122508189 جهت هماهنگی اقدام کنید. از همراهی شما ممنونیم. همچنین می توانید نظرات و پشنهادات خود را برای ما ارسال کنید. کلیه خدمات رجیستری بدون قطعی ارتباط ساعت های هوشمند سیم کارت خور کمپانی ما یکی از وجه تمایز های ما با دیگر برندها می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس