اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201097216521987
در دسترس نیست

ساعت هوشمند لمفو lemfo را از کجا بخرم؟

کد: 140201097216521987

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با خطرات احتمالی خرید از فروشگاه‌های متفرقه آشنا کنیم و در ادامه نمایندگی‌های معتبر کمپانی لمفو در ایران را معرفی کنیم تا شما کاربر گرامی بتوانید خرید با اطمینان و خیال آسوده را تجربه کنید

ساعت هوشمند لمفو lemfo را از کجا بخرم؟
نمایندگی ساعت هوشمند لمفو

فروشگاه‌های غیر مجاز که نمایندگی کمپانی لمفو را ندارند ممکن است دستگاهی با اطلاعات رجیستر فیک تحویل شما دهند. این اطلاعات رجیستر غلط درواقع سعی میکنند قانون رجیستری در ایران را دور بزنند

کمپانی بزرگ لمفو، چندی است که در بازار ساعت‌های هوشمند گرد و خاک به پا کرده است. محصولاتی که این شرکت چینی اخیرا به بازار عرضه کرده است نام این کمپانی را بر سر زبان‌ کاربران بازار تکنولوژی انداخته است. ساعت هوشمند لمفو امروزه به یکی از پرطرفدارترین گجت‌های پوشیدنی دنیا تبدیل شده است که نه تنها مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است، بلکه توانسته با ارائه کیفیت بینظیر این کاربران را به مشتریان دائمی تبدیل کرده است.

کمپانی چینی لمفو، در سال 2014 برند خود را تاسیس کرد وفعالیت خود در بازار را به طور جدی‌تر آغاز کرد. از آن زمان تا به حال روز به روز به شهرت و محبوبیت محصولات این کمپانی افزوده شد. این کمپانی در شهر شنژن چین آغاز به فعالیت کرد و به مرور در کشورهای دیگر انبارها و نمایندگی‌های فروش خود را تاسیس کرد. این کمپانی در حال حاضر در اکثر کشورهای بزرگ دنیا از جمله ایالات متحده، انگلیس، روسیه، هنگ کنگ، اسپانیا، ایران و... نمایندگی‌های معتبر فروش دارد که خدمات و کالای اصلی را به دست مشتریان می‌رسانند.

تاسیس این نمایندگی‌ها و فعالیت‌های آن‌ها در سطح جهان باعث شده تا مشتریان با خیال راحت‌تر از محصولات این کمپانی خرید کنند. خرید از این نمایندگی‌ها باعث می‌شود کاربران بتوانند از خدمات پس از فروش و گارانتی اصالت و سلامت کالا  استفاده کنند. این موضوع دغدغه بسیاری از کاربران را بابت خرید محصولات این کمپانی از بین برده است.

خرید از فروشگاه‌های غیر معتبر

همانطور که خرید از نمایندگی‌های مشکلات و خطرات احتمالی را از بین می‌برد، خرید از فروشگاه‌های متفرقه مشکلاتی را بوجود خواهد آورد. مشکلاتی که می‌توانند در بهترین حالت وقت و هزینه، و در بدترین حالت از کار افتادن دائمی دستگاه شما را به همراه داشته باشند. ممکن است برخی از فروشگاه‌های غیر مجاز با قیمت پایین‌تر کاربران را به خرید وسوسه کنند اما این فروشگاه‌ها ممکن است بسیاری از خدمات و امکانات ساعت هوشمند لمفو lemfo را از کاربر دریغ کنند.

در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با خطرات احتمالی خرید از فروشگاه‌های متفرقه آشنا کنیم و در ادامه نمایندگی‌های معتبر کمپانی لمفو در ایران را معرفی کنیم تا شما کاربر گرامی بتوانید خرید با اطمینان و خیال آسوده را تجربه کنید.

خطر عدم رجیستری ساعت هوشمند لمفو lemfo

همانطور که می‌دانید ساعت هشومند لمفو lemfo یک دیوایس هوشمند سیم کارت خور است که خدمات ارتباطی را به طور مستقل به کاربر ارائه می‌دهد. دیوایس‌های سیم کارت خور در کشور ما برای اینکه بتوانند از اپراتورهای ارتباطی خدمات بگیرند باید در سمانه همتا رجیستر شوند. نمایندگی‌های معتبر ساعت هوشمند لمفو در ایران، ساعت هوشمند خریداری شده توسط کاربر را رجیستری شده تحویل می‌دهند. همچنین این ساعت‌ها در ادامه روند عمر خود قابلیت انتقال مالکیت در سامانه همتا را دارند و خیال کاربر راحت خواهد بود.

اما دیوایس‌هایی که از منابعی به غیر از نمایندگی خریداری می‌شوند ممکن است رجیستر نشوند و به طور قانونی وارد کشور نشده باشند. این دستگاه‌ها بلافاصله بعد از ورود سیم کارت هشدار رجیستری دریافت می‌کنند و در صورتی که شرایط رجیستری نداشته باشند برای همیشه از شبکه خارج خواهند شد. در این صورت تمام قابلیت‌های ساعت هوشمند لمفو lemfo از دسترس خارج خواهد شد.

پنل‌های فروشگاهی اینترنتی گاها هیچ صحبتی درباره سیم کارت خور بودن و قابلیت‌های مربوط به آن نمی‌زنند و هنگامی که ساعت هوشمند لمفو lemfo را دریافت می‌کنید متوجه می‌شوید که اصلا قابلیت‌های سیم کارت برای شما در دسترس نیست.

لازم به ذکر است که نمایندگی‌های مجاز لمفو هیچ مسئولیتی در قبال رجیستر ساعت‌ هوشمند لمفو که از فروشگاه‌های متفرقه خریداری شده باشند نمی‌پذیرند.

خطر فعال نبودن اینترنت دیتای ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو

ساعت هوشمند لمفو lemfo، در اغلب مدل‌ها، سیم کارت خور است و خدماتی مثل اینترنت دیتا و دیگر خدمات ارتباطی را به طور مستقل به کاربر ارائه می‌دهد. یعنی شما با قرار دادن سیم کارت در این دیوایس هوشمند، می‌توانید بدون نیاز به اتصال به دیوایس دیگری اینترنت مستقل دیتا را تجربه کنید. این مورد یکی از مهمترین ویژگی‌های ساعت هوشمند لمفو است.

این قابلیت بر روی ساعت هوشمند لمفو  lemfo به صورت پیش فرض وجود دارد. اما این ویژگی تنها توسط نمایندگی‌های معتبر با API های معتبر قابل فعال سازی است. در صورتی که ساعت هوشمند خود را از فروشگاه‌های متفرقه و غیر مجاز خریداری کنید ممکن است که به اینترنت دیتا و دیگر راه‌های ارتباطی اینترنت این دیوایس مثل wifi دسترسی نداشته باشید. این موضوع باعث خواهد شد کارایی ساعت هوشمند لمفو lemfo به نصف برسد.

خطر خاموش شدن همیشگی ساعت هوشمند لمفو

فروشگاه‌های غیر مجاز که نمایندگی کمپانی لمفو را ندارند ممکن است دستگاهی با اطلاعات رجیستر فیک تحویل شما دهند. این اطلاعات رجیستر غلط درواقع سعی میکنند قانون رجیستری در ایران را دور بزنند. اما با توجه به اینکه این اطلاعات موقت هستند هر لحظه ممکن است شناسایی شوند و دستگاه شما اصطلاحا بن شود. فروشندگان غیر مجاز در سراسر کشور ممکن است دستگاه‌ها را اینطور به شما تحویل دهند و یا حتی خودشان از فیک بودن اطلاعات رجیستری خبر نداشته باشند.

در این صورت پس از شناسایی این اطلاعات فیک دستگاه شما برای همیشه از کار می‌افتد و خدمات ارتباطی برای همیشه از دسترس شما خارج خواهند شد. این شناسایی و از کار افتادن اطلاعات غلط می‌تواند بیشتر در هنگام ریست کردن دیوایس برای شما اتفاق بیفتد. این ها در حالی است که نمایندگی‌های معتبر ساعت هوشمند لمفو lemfo در ایران رجیستر دستگاه را برای شما تضمین می‌کنند. این بدین معنی است که اولا به دلیل ورود کاملا قانونی و مستند ساعت‌ها به کشور مشکلی نخواهند داشت و در صورتی که مشکلی پیش بیاید نمایندگی آن را برای شما رفع خواهد کرد.

عدم دسترسی به قطعات یدکی ساعت هوشمند لمفو lemfo

کمپانی لمفو قطعات و لوازم یدکی و جانبی ساعت‌های هوشمند خود را در بازار آزاد به طور گسترده عرضه نمی‌کند و سعی کرده که تعمیرات و نیاز های جانبی ساعت هوشمند لمفو lemfo را از طریق نمایندگی‌های مجاز خود در سراسر دنیا انجام دهد. در این باره باید گفت معمولا ساعت‌های هوشمند نیاز به تعمیرات ندارند و تا مدت طولانی در سلامت فیزیکی و نرم افزاری کار می‌کنند. اما در صورتی که ساعت هوشمند شما نیازمند قطعه خاصی باشد، نمایندگی‌های مجاز موظف هستند آن قطعه را برای شما فراهم کنند.

اما در صورتی که خرید شما از فروشگاه‌های متفرقه باشد، ممکن است قطعه یدکی و جانبی ساعت هوشمند شما در اختیار شما قرار نگیرد و نمایندگی‌های مجاز نیز مسئولیت تامین قطعات ساعت هوشمند شما را بر عهده نمی‌گیرند. این موضوع می‌تواند برای کاربران بسیار آزار دهنده باشد زیرا قطعات ساده و دم دستی ممکن است در اختیار شما قرار نگیرد و ساعت هوشمند شما بلا استفاده شود.

در نهایت باید گفت خرید از نمایندگی علاوه بر مزایای خدماتی برای شما تضمین می‌کند که قطعات مورد نیاز شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه در دسترس شما قرار بگیرد.

خطر خرید ساعت هوشمند با باطری فاسد شده

انواع باطری پس از مدت زمان طولانی که شارژ و دشارژ نشوند دچار فساد می‌شوند و بخشی از ظرفیت آن‌ها از بین می‌رود. این موضوع می‌تواند باعث از کار افتادن کامل باطری نیز بشود و آن را از بین ببرد. همچنین پروسه زمانبر گمرک در ایران باعث می‌شود دیوایس‌های باطری خور بیشتر از این موضوع ضرر ببینند. برخی از این دیوایس‌ها با تاریخ تولید قدیمی هنگامی به دست کاربر می‌رسند که باطری آن‌ها فاسد شده و قابلیت شارژ و دشارژ ندارند.

شاید بدانید که باطری اغلب ساعت‌های هوشمند غیر قابل تعویض است و اگر مشکلی برای آن‌ها پیش بیاید کاربر را دچار هزینه مالی زیاد می‌کنند. پس بسیار مهم است که تاریخ تولید ساعت هوشمند لمفو lemfo نزدیک به تاریخ خرید شما باشد و مدت زیادی باطری بدون استفاده نمانده باشد. موضوع فروش ساعت‌های هوشمند با تاریخ تولید قدیمی، بیشتر در پنل‌های فروشگاه‌های اینترینتی رخ می‌دهد.

خطرات خرید ساعت هوشمند لمفو از سایت‌های خارجی

می‌دانید که به دلیل برخی تحریم‌ها و موضوعات مالی، خرید مستقیم از سایت‌های خارجی برای ایرانیان ممکن نیست. در این میان مسئله گمرک و هزینه ترابری و حمل و نقل تا ایران نیز هزینه خرید از سایت‌های خارجی را افزایش می‌دهد. حال واسط‌هایی وجود دارند که کالاها را از سایت‌ها و فروشگاه‌های خارجی برای شما خریداری می‌کنند و به دست شما می‌رسانند. در این نوع خریدها خطراتی برای خریدار وجود دارد که به شرح آن‌ها می‌پردازیم.

مسئله اول بحث کلاهبرداری برخی از این واسط‌هاست که قراردادهای فروش خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنند که کاربر حق هیچگونه پیگیری قانونی ندارد. برای مثال در صورتی که بار آن‌ها در مسیر دچار مشکلی شود و به دست خریدار نرسد یا ناقص به دست خریدار برسد، خریدار نمی‌تواند با دست باز پیگیری قانونی کند.

مسئله بعدی زمان رسیدن کالا به دست کاربران است که ممکن است تا ماه‌ها زمان ببرد و این معمولا برای خریدار مسئله خوبی نیست. در مراحل بعد به دلیل حمل و نقل طولانی که توسط کمپانی انجام نشده و نظارت‌های کافی بر روی آن وجود ندارد ممکن است کالا آسیب ببیند و ناقص به دست کاربر برسد.

در نهایت باید گفت مطمئن‌ ترین و بهینه‌ ترین راه خرید ساعت هوشمند لمفو در کشور ما نمایندگی‌های مجاز کمپانی لمفو هستند. با خرید از نمایندگی علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش و اطمینان از اصالت کالا، می‌توانید مطمئن باشید که محصول خریداری شده توسط شما در آینده مشکلی نخواهد داشت و تماما به صورت روال صحیح به دست شما رسیده است. همچنین کارکرد، رجیستر و تامین قطعات اسمارت واچ شما توسط نمایندگی تضمین می‌شود. حال با این دید به معرفی نمایندگی‌های مجاز ساعت هوشمند سیم کارت خور لمفو lemfo در ایران می‌پردازیم.

معرفی نمایندگی‌های مجاز فروش ساعت هوشمند لمفو lemfo

کمپانی لمفو در کشور ما تنها یک نمایندگی معتبر فروش و خدمات دارد که شامل دفتر اصلی و شعب آن در سطح شهر تهران می‌باشد. قرار بر این است که نماینده لمفو، شعب بیشتری در سراسر ایران افتتاح کند تا کاربران تجربه خرید لذت بخش‌تری داشته باشند. این نمایندگی فروش تشکیل شده از تیم‌های فروش و تیم‌های متخصص پشتیبانی که در هنگام خرید آموزش‌ها و خدمات مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین شما به نوعی به طور مستقیم از تولید کننده و کمپانی اصلی خرید می‌کنید که این باعث می‌شود قیمت ساعت‌های هوشمند لمفو برای شما بهترین قیمت ممکن باشد. همچنین این نمایندگی و شعب آن با استفاده از سیستم فروش یکپارچه در تمامی شعب قیمت واحدی به ما ارائه خواهند کرد.

این نمایندگی‌ها به شما امکان خرید حضوری از طریق سایت فروشگاهی خود، پشتیبانی و مشاوره آنلاین، پشتیبانی تلفنی و خدمات دیگری نیز ارائه می‌کنند که به شما در خرید بهتر کمک خواهد کرد. در ادامه مشخصات این نمایندگی‌ و شعب آن را در اختیارتان قرار خواهیم داد. درکنار دفتر اصلی در حال حاضر 4 شعبه فروش ساعت هوشمند لمفو lemfo در شهر تهران تاسیس شده است و تعداد این شعب در حال افزایش هستند.

دفتر اصلی نمایندگی معتبر کمپانی لمفو lemfo

آدرس وبسایت: www.lemfo.co

پشتیبانی تلفنی: 02122508189

تلفن : 02122508189 – 02122504595

آدرس:  تهران _ میدان هروی _ خیابان ساقدوش _ خیابان شقاقی  پلاک 2

توضیحات: در وبسایت دفتر اصلی نمایندگی ساعت هوشمند لمفو در ایران می‌توانید اطلاعات مربوط به افتتاح شعب را مطالعه و برسی کنید و فروشگاه معتبر خود را با ارائه آموزش‌ها و مدارک به یکی از شعب مجاز فروش ساعت هوشمند لمفو در ایران تبدیل کنید.

شعب فروش ساعت هوشمند لمفو lemfo 

نام شرکت: گلدن اسمارت واچ

نام نماینده: مصطفی جعفری

شماره تلفن: 0212063479

تلفن همراه: 09129483439

وبسایت: goldensmartwatch.co

آدرس:  تهران، سعادت آباد، خیابان یکم، پلاک 4

نام شرکت: اسمارت واچ ایران

نام نماینده: علی سعیدی

شماره تلفن: 02166762965

تلفن همراه: 09126496268

وبسایت: smartwatchiran.com

آدرس:  تهران، خیابان جمهوری، خیابان شیخ هادی، بین هما و ذوقی نژاد، پلاک 183

نام شرکت: بازرگانی صدرا

نام نماینده: مسعود صادقی

شماره تلفن: 02122530888

تلفن همراه: 09127427373

وبسایت: watchfone.co

آدرس:  تهران، پاسداران، نگارستان 6، پلاک 64

نام شرکت: اسمارت شاپ

نام نماینده: زهرا امیری

شماره تلفن: 02186023114

تلفن همراه: 09125727643

وبسایت: smartshop.ir

آدرس:  تهران، سهروردی شمالی، کوچه تقوی، پلاک 24

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساعت هوشمند LEMFO

فروش انواع ساعت هوشمند سیم کارت خور دوربین دار برند lemfo باقابلیت رجیستری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]