اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110076895022003
در دسترس نیست

انتشار مجله تخصصی خودرو در سایت آریان یدک

کد: 140110076895022003

، (اخبار رسمی): عاشقان خودرو و ماشین بازها از این پس می‌توانند در مجله تخصصی خودرو در سایت آریان یدک با اخبار و اطلاعاتی همراه باشند که از مطالعه آنها سیر نخواهند شد.

انتشار مجله تخصصی خودرو در سایت آریان یدک
arian yadak مجله تخصصی خودرو و فروشگاه لوازم یدکی

عشق خودرویی‌ها از دست ندهند!

مطالعه مقالات مربوط با خودرو علاقمندان بسیار زیادی دارد ولی مجلات تخصصی و حرفه‌ای که چنین مقالات و اخباری را به بهترین شکل برای کاربران آماده کنند، بسیار کم هستند. در این بین پیدا کردن یک مجله حرفه‌ای که هم اخبار به روز را در آن شاهد باشیم و هم مقالات حرفه‌ای در زمینه شناخت انواع خودروها، خبر بسیار خوبی برای عاشقان خودرو است.

با توجه به این موضوع، این مقاله را به معرفی یک سایت حرفه‌ای و جدید تخصصی خودرو یعنی آریان یدک اختصاص داده‌ایم که خود ما نیز از مطالعه مقالات آن ساعات خوشی را می‌گذرانیم. 

در سایت آریان یدک چه خبر است؟ 

سایت آریان یدک همان طور که از اسمش پیداست، فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو است، البته فقط خودروهای خارجی. در این فروشگاه می‌توانید از بلبرینگ تا موتور خودروهای خارجی را پیدا کنید. قطعاتی که به صورت مستقیم از منابع اصلی خارجی وارد کشور شده و امکان خرید آنها با قیمت مناسب برای ما ایرانی‌ها وجود دارد.

راننده هر خودرویی که باشید، از فولکس واگن گل دوست داشتنی و قدیمی گرفته تا سری جدید بنز و پورشه، برای خرید لوازم یدکی می‌توانید سراغ آریان یدک بروید. هم در بازار چراغ برق تهران و هم به صورت اینترنتی در فروشگاه و سایت این مجموعه می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. 

در کنار امکان خرید لوازم یدکی خودروهای خارجی امکان مشاهده اخبار و اطلاعات مربوط به خودروها را، آن هم با یک سبک و سیاق جدید در مجله تخصصی آریان یدک در اختیار خواهید داشت. مقالات جذاب آموزشی در کنار اخبار به روز دنیای خودرو. 

مجله تخصصی خودرو در سایت آریان یدک 

مجله تخصصی خودرو در سایت آریان یدک تنها به بررسی قطعات مختلف مورد استفاده در خودروها مرتبط نبوده و شما می‌توانید هر گونه اخبار و موضوعات مرتبط با صنعت خودرو را در این مجله دنبال کنید. اما یکی از جذاب‌ترین بخش های این مجله مقالات مرتبط با معرفی قطعات و لوازم به روز مورد استفاده در خودروهای مدرن جهان است. قطعاتی که احتمالا چند دهه دیگر ممکن است در خودروهای داخلی نمونه‌های ضعیف آنها را شاهد باشیم. 

در کنار این دسته از مقالات در مجله تخصصی خودرو در سایت آریان یدک امکان مشاهده اخبار تولیدات جدید برندهای خودروسازی را نیز خواهید داشت. برای شناخت مدل‌های جدید کمپانی‌های بزرگ از نیسان و تویوتا گرفته تا بنز و بی‌ ام و ... نیز می‌توانید سراغ این مجله جذاب بروید. 

عشق خودرویی‌ها از دست ندهند!

شرکت تسلا همین چندی پیش بود که با همکاری با Delta4x4 مدل جدید از آفرود تسلا Y را روانه بازار کرد. فولکس واگن خودروساز معروف و مشهور آلمانی نیز تصمیم به ورود به دنیای خودروهای برقی گرفت تا رقیب جدیدی برای تسلا به وجود بیاید. اخبار حاکی از سرمایه گذاری چندین میلیارد دلاری فولکس واگن در این باره دارد. کراس اور جذاب و عالی چانگان CS55 نیز با تلاش گروه خودروسازی سایپا به زودی وارد خیابان‌های ایران خواهد شد.

اگر عاشق مطالعه این مقالات آن هم زودتر از همه هستید، می‌توانید سراغ مجله تخصصی خودرو در سایت آریان یک بروید. اخباری که البته با قلم جذاب نویسندگان متخصص خودرو نیز همراه شده تا شما را خط به خط همراه با کیفیت بالای خودروهای خارجی همراه سازد.

https://arianyadak.com/mag

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریان یدک

فروشگاه آریان یدک در تهران و اهواز واقع شده است و وارد کننده اصلی لوازم یدکی خودرو بشمار می‌رود. سایت آریان یدک نیز جهت خرید آنلاین لوازم یدکی خودرو و ارسال به سراسر ایران در دسترس قرار دارد.

اطلاعات تماس
  • 021885*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید