اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110106898321797
در دسترس نیست

خرید ارازن قیمت ترین استخر پیش ساخته

کد: 140110106898321797

، (اخبار رسمی): استخرهای پیش ساخته به استخرهایی می گویند که پرتابل بوده و قابل جابه جایی هستند. البته این مورد برای همه استخرهای پیش ساخته صدق نمی کند و تنها مدل هایی با ابعاد کمتر دارای این قابلیت می باشند. استفاده از این محصول برای خانواده ها بسیار مهیج و جذاب می باشد

تعریف استخرهای پیش ساخته چیست؟

قبل از خرید استخر پیش ساخته باید با ویژگی های آشنا باشید و بدانید که یک استخر پرتابل می تواند دارای چه قابلیت هایی می باشد. استخرهای پیش ساخته به استخرهایی می گویند که پرتابل بوده و قابل جابه جایی هستند. البته این مورد برای همه استخرهای پیش ساخته صدق نمی کند و تنها مدل هایی با ابعاد کمتر دارای این قابلیت می باشند. استفاده از این محصول برای خانواده ها بسیار مهیج و جذاب می باشد و می توانند تفریحات آبی هیجان انگیزی را در کنار خانواده بگذرانند. درصورتی که فضای زیادی را برای استخر در نظر گرفته اید می توانید به این گزینه نیز توجه داشته باشید زیرا مزایای بیشتری نسبت به استخرهای بتنی دارند. این استخرها توسط برندهای مختلفی تولید می شود و اگر بودجه محدودی برای این کار درنظر گرفته اید، می توانید از بین آن ارزان ترین قیمت استخر پیش ساخته را انتخاب کنید.

انواع استخرهای پیش ساخته ارزان قیمت

در خرید استخر پیش ساخته باید انواع آن را بدانید تا بتوانید از بین آن بهترین انتخاب را داشته باشید. درکل استخرهای پیش ساخته از دونوع برزنتی و فایبرگلاس ساخته شده اند و می توان گفت قیمت های متفاوتی نیز دارند. قالبهایی که برای این استخرها درنظر گرفته می شود میتوان به دو صورت روکار و یا توکار باشند. درصورتی که مایل به خریداری استخر توکار هستید باید بدانید که این مدل از استخرهای پیش ساخته قابلیت جابه جایی ندارند. همچنین هزینه نصب استخرهای توکار به مراتب بیشتر از استخرهای پیش ساخته روکار می باشند و نصب آن ها نیز زمانبر می باشند. از جمله نکاتی که در انواع استخرهای پیش ساخته وجود دارد این است که کیفیت و ساختار هر مدل می تواند با مدلی دیگر متفاوت باشد و روی قیمت آن نیز تأثیرگذار باشد. . استخر پیش ساخته بتنی، فلزی، فایبرگلاس و اینتکس می تواند از انواع استخرهای بتنی به شمار آیند

استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

این استخرها در مقایسه با استخر پیش ساخته بتنی از ظرافت بالاتری برخوردار می باشد و همچنین مقاومت زیادی در برابر تغییرات آب و هوایی دارند. نسبت به جنس های دیگر استخرهای پیش ساخته دارای قیمت پایین تری می باشند. این استخرها از رزین و فایبرگلاس ساخته شده اند و به همین دلیل در برابر اشیاء تیز و برنده مقاومت بالایی دارد. امنیت این استخرها به مراتب بالاتر از جنس های دیگر می باشد. البته نکته ای که در خرید استخر پیش ساخته فایبر گلاس می باشد طریقه نصب آن است که کمی دشوارتر و پرهزینه تر می باشند و محیطی که برای نصب آن درنظر گرفته اید باید قابلیت حمل استخر را با جرثقیل داشته باشند. مزایایی که این استخرها دارند می توان به هزینه نگهداری آن اشاره کرد که اندک می باشد، همچنین نصب و راه اندازی آن نیز به سرعت انجام می گیرد. این نوع استخر پیش ساخته تا 10 سال نیاز به تعویض پوشش ندارند.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت استخر پیش ساخته فایبرگلاس از طریق سایت اقدام کنید

سایت کاویان مهر، فروش انواع محصولات استخری، ویلایی و دکوراسیون داخلی است.شما در این سایت به راحتی می توانید محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ها انتخاب کرده و بصورت آنلاین خریداری فرمایید و در هرجای ایران هستید محصول خود را دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان