اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110116900819472
در دسترس نیست

لیست قیمت بهترین مدل های جوراب

کد: 140110116900819472

، (اخبار رسمی): نانی شاپ یکی از بهترین ارائه دهندگان جوراب در کشور ما است. هر یک از این جوراب ها با ویژگی های به خصوصی تولید و ارائه می شوند و مصارف به خصوصی دارند.

لیست قیمت بهترین مدل های جوراب
خرید جوراب

مقدمه

 نانی شاپ یکی از بهترین ارائه دهندگان جوراب در کشور ما است. هر یک از این جوراب ها با ویژگی های به خصوصی تولید و ارائه می شوند و مصارف به خصوصی دارند. شما می توانید انواع دسته بندی های جوراب را برای خانم ها و آقایان از این مرکز خرید تهیه کرده و از آن ها استفاده به عمل آورید. ویژگی ها و مشخصه های کیفی این جوراب ها سبب افزایش میزان خرید و فروش آن ها شده است. در این گزارش در خصوص انواع دسته بندی های آن ها اطلاعات بیشتری ارائه می دهیم.

انواع جوراب های سر پنجه

خرید جوراب های سرپنجه ای بسیار متداول شده است. این روزها هم خانم ها و هم آقایان از این دسته از جوراب ها استفاده می کنند و آن ها را برای مصارف خود خریداری می کنند. هر یک از این جوراب ها با جنس به خصوصی تولید شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. نانی شاپ بهترین مدل های این جوراب ها را با رنگ بندی کاملی ارائه می دهد. این جوراب ها فقط پنجه های پای شما را پوشش می دهند. به همین خاطر نیز استفاده های محدودی دارند.

جوراب های کالج

این دسته از جوراب ها نیز یکی از مهمترین انواع دسته بندی های پوشاک هستند که در دنیای امروز از کاربردهای بی شماری برخوردار هستند. این جوراب ها دور تا دور پاهای شما را پوشش می دهند و برای استفاده در کنار کفش هایی که بخش رویین آن ها باز است بسیار متداول می باشد. این روزها مدل های مختلفی از کفش ارائه می شوند که با استفاده از جوراب های کالج زیباتر می شوند. این جوراب ها در مدل های مردانه و زنانه تولید می شوند و ساختار و طراحی متفاوتی دارند.

جوراب های مچی

یکی از جوراب هایی که در عرصه های ورزشی بیشتر به کار برده می شوند، جوراب های مچی هستند. انواع جوراب فانتزی مچی برای همه رده های سنی قابل استفاده می باشند. شما می توانید، از نانی شاپ بهترین مدل های این محصولات را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این جوراب ها همه بخش های پای شما را پوشش می دهند. از قسمت های رویین پا گرفته تا اطراف و کناره های آن با استفاده از این جوراب های کاربردی پوشش داده می شوند. انواع آن ها به صورت ساق کوتاه تولید می شوند و به همین خاطر نیز کمی از زیر کفش به چشم می خورند. این مدل جوراب ها در مدل های مردانه، زنانه، بچگانه و… تولید شده و هر یک از میزان فروش بسیار بالایی برخوردار هستند.

جوراب های یک ربع

پس از جوراب های مچی به جوراب های یک ربعی می رسیم که بخش بیشتری از پای بانوان و آقایان را پوشش می دهند. این دسته از جوراب ها ساق بلندتری دارند و به همین خاطر برای فصل های سرد تر به کار برده می شوند. خرید جوراب یک ربع نیز مزایای بسیار زیادی برای مشتریان به همراه می آورد. با استفاده از آن ها می توانید، کفش های کتانی و ورزشی خود را به سادگی به پا کنید. این دسته از جوراب ها برای فیکس کردن ساق یا لگی که در زیر شلوار اصلی خود می پوشید نیز به کار می روند.

جوراب های ساق دار

یکی از مشهورترین مدل های جوراب فانتزی، انواع ساق دار آن ها هستند که در طرح ها و رنگ های زیبایی ارائه می شوند. این دسته از جوراب ها با ساقی بلندتر از حد معمول تولید و طراحی می شوند. در ساخت آن ها ابعاد ساق جوراب بین 15 تا 20 سانت در نظر گرفته می شود. هر یک از این محصولات کاربردی با قیمت بیشتری در دسترس مشتریان قرار می گیرند. چرا که الیاف به کار رفته در ساخت و آماده سازی آن ها کمی بیشتر هستند.

جوراب های سه ربع

انواع مدل های ساق دار جوراب با ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. اندازه های آن ها بر اساس ابعاد ساق این محصولات تعیین می شود. مدل های سه ربع برای استفاده در کنار شلوارک های کوتاه ورزشی، دامن های کوتاه زنانه و… انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود. هر یک از آن ها ساقی تا زیر زانو دارند و به همین خاطر نیز به عنوان سه ربع معرفی می شوند. جوراب های سه ربع نسبت به مدل های پیشین با قیمت بیشتری عرضه می شوند و میزان الیاف به کار برده شده در ساخت هر یک از آن ها بیشتر است. خرید جوراب های سه ربع کاربردهای بی شماری برای مشتریان به همراه می آورد.

جوراب های مدل تا به تا

اخیرا مدل های متنوعی از این پوشاک در بازارهای فروش ارائه می شوند. انواع جوراب فانتزی تا به تا یکی از بهترین مدل های این محصولات کاربردی است که با طراحی های به خصوصی در دسترس خانم ها و آقایان قرار می گیرند. هر یک از این جوراب با طرح های متفاوتی در کنار هم پوشیده می شوند و ساختار متمایزی به استایل خانم ها و بچه ها می بخشند. آقایان کمتر از خرید جوراب های تا به تا استقبال کرده اند!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس