اطلاعات تماس
  • 051325*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110126902722117
در دسترس نیست

سرمایه گذاری زودبازده ارز دیجیتال

کد: 140110126902722117

، مشهد , (اخبار رسمی): با گذشت زمان که ارزهای دیجیتال روز به روز توجه بسیاری را به خود جلب می کنند، سر و صدای زیادی اطراف ارزهای مختلف به وجود می آید که دامنه ی تغییر ان از کلاهبرداری تا میلیونرهایی که به صورت قانونی ایجاد می شوند، است.

سرمایه گذاری زودبازده ارز دیجیتال
سرمایه گذاری زودبازده ارز دیجیتال در وب سایت BTCYAS

با گذشت زمان که ارزهای دیجیتال روز به روز توجه بسیاری را به خود جلب می کنند، سر و صدای زیادی اطراف ارزهای مختلف به وجود می آید که دامنه ی تغییر ان از کلاهبرداری تا میلیونرهایی که به صورت قانونی ایجاد می شوند، است.
اما چگونه بهترین ارز دیجیتال را به منظور سرمایه گذاری برگزینیم؟ آیا همه ی ارزهایی که در بازار ترند می شوند ارزش خرید و سرمایه گذاری دارند؟
بیت‌کوین را می توان به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال موجود نه تنها یک روند ساز معرفی کرد و موجی از ارزهای دیجیتال ساخته شده بر روی یک شبکه همتا به همتای غیرمتمرکز را به وجود آورده است، بلکه به یک استاندارد واقعی برای ارزهای دیجیتال مبدل شده است و یادآور بسیاری از پروژه ها می باشد.

سیگنال خرید کوتاه مدت یا تکنیکال به شما کمک می کند تا درباره ارزش ارزهای دیجیتال در آینده اطلاعات مفیدی کسب کنید. در این باره در وب سایت BTCYAS بیشتر بخوانید.

انواع سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال

کوتاه مدت: یکی از شیوه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است. معاملات کوتاه مدت با ریسک بالا و امید به کسب کردن سود بالا صورت می گیرد.
مزایا: برخورداری از سودهای زود بازده، عدم نیاز به تحلیل بنیادی.
معایب: نیاز به مهارت زیاد در تحلیل تکنیکال، به همراه داشتن استرس زیاد، وقت گیر بودن، قابل اجرا نبودن در ارزهای کوچک تر، اگر قدرت خرید نباشد به سرمایه معاملاتی زیادی نیاز دارد.

میان مدت: از پرکاربردترین شیوه های سرمایه گذاری و معامله در ارزهای دیجیتال به حساب می آید. در این مدل سرمایه گذاری ارزدیجیتال خود را در پایین ترین قیمت می خرید و بعد از مدتی در بالاترین قیمت به فروش می رسانید.
مزایا: دارای سوداوری زیاد، انعطاف پذیری خوب، در ارزش های پایین تر هم دارای  کاربرد است.
معایب: نیاز داشتن به تجربه در تحلیل تکنیکال، ریسک تقریبا بالا، مدیریت پورتفولیو نیاز دارد.

بلند مدت: گروه زیادی از مردم هستند که به حفظ بلندمدت معتقد هستند. نکته اصلی هولدینگ این نیست که حتی پس از تجربه ی دستاورهای عظیم و اینکه در استانه ی سقوط هستیم باز هم دست به فروش نزنیم.
مزایا: عدم نیاز به نظارت، نیاز نداشتن به هیچ مهارتی در زمینه تحلیل تکنیکال، اگر اصول بنیادی قدرتمند باشد، نتایج می توانند بسیار پرثمر باشد.
معایب: هزینه فرصت بسیار زیاد، هیچ تضمینی وجود ندارد که ارز سطوح قبلی خود را پس از دامپ بازیابی کند.
برای مقداری که روی یک ارزدیجیتال سرمایه گذاری می کنید به این نکته توجه داشته باشید که هرچقدر یک ارز دیجیتال ناشناخته تر و کوچکتر باشد، پتانسیل رشد ان بیشتر است اما از طرفی میزان ریسک ان افزایش می یابد.

معیارهای انتخاب بهترین ارز دیجیتال

حجم بازار: هر چه ارز مورد نظر ما حجم بازار بیشتری داشته باشد، نشان می دهد که اعتماد بیشتر به ان ارز است.
اعتماد مردم از موارد اصلی سیستم های سرمایه گذاری است و سبب بالا رفتن طول عمر ان ارز می شود و نشان دهنده این هست که همیشه خریداری برای ارز شما وجود خواهد داشت.

حجم معاملات روزانه: بالا بودن حجم معاملات روزانه بیان کننده سرعت نقد شوندگی ارز مورد نظر است.
به منظور اینکه بتوانید از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال به طور کامل استفاده کنید، باید ارزی را انتخاب کنید که این معیار را داشته باشد و در انجام معاملات با سرعت بالا به شما کمک کند.

میزان نوسانات ارزدیجتال: ارزهایی با حجم معاملات بالا، تغییرات  روزانه بیشتری هم دارند. تریدرهایی که می خواهند روزانه سود به دست آوردند و برنامه ریزی کوتاه مدت دارند باید به این معیار توجه کنند.

انتخاب کیف پول مناسب: اگر شما یک سرمایه گذار بلند مدت هستید، باید این معیار را هم در نظر بگیرید؛ زیرا انتخاب یک کیف پول امن و معتبر برای نگه داری ارزهای شما دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.
برای مثال کیف پول های سرد در مقایسه با کیف پول های گرم امنیت بیشتری دارند. در انتخاب بهترین کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتال میزان سرمایه شما هم اهمیت دارد.
اگر سرمایه شما از رقم بالایی برخوردار است از کیف پول های سخت افزاری برای نگهداری ارزهای خود استفاده کنید.
بازار ارزهای دیجیتال به علت جدید بودن و تغییرات بالا، از ریسک بالایی برخوردار است. در نهایت این شما هستید که می توانید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری را برگزینید و ریسک های ان را قبول کنید.

بهترین ارز دیجیتال برای خرید

  • بیت کوین
  • اتریوم
  • اِیپ کوین
  • بایننس کوین
  • و ...

مطالب و وبسایت های زیادی وجود دارند که ارزهای مختلفی را برای سرمایه گذاری معرفی می کنند اما نمی توان برای همه یک فرمول کلی را به کار گرفت و همیشه قبل از سرمایه گذاری شخصا تمام موارد مهم را برای هر ارزی را مرد ارزیابی قرار دهید و سپس به انجام سرمایه گذاری اگاهانه بپردازید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051325*****
[نمایش اطلاعات]