اطلاعات تماس
  • 051325*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186911322117
در دسترس نیست

ویزای توریستی کانادا برای والدین

کد: 140110186911322117

، مشهد , (اخبار رسمی): ویزای توریستی کانادا این امکان را به شما میدهد که وارد خاک کانادا شوید و برای مدتی مشخص در این کشور بع اقامت بپردازید. ایرانیانی که باهدف اقامت کوتاه‌مدت به کانادا سفر می‌کنند لازم است که از ویزای توریستی برخوردار باشند.

 ویزای توریستی کانادا برای والدین
ویزای توریسیتی کانادا با رادسام

ویزای توریستی کانادا این امکان را به شما میدهد که وارد خاک کانادا شوید و برای مدتی مشخص در این کشور بع اقامت بپردازید. ایرانیانی که باهدف اقامت کوتاه‌مدت به کانادا سفر می‌کنند لازم است که از ویزای توریستی برخوردار باشند؛ مگراینکه از اجازهٔ اقامت دائم برخوردار باشند یا شهروندی کانادا را اخذ کرده باشند.

اگر قصدتان بازدید از جاذبه‌های این کشور است یا برای شرکت در کنفرانس‌ها یا همایش‌ها، دیدن دوستان، آشنایان و اعضای خانواده یا ملاقات‌های کاری به کانادا می‌روید، بایستی به منظور اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام نمایید. که می توانید ویزای توریستی کانادا از شرکت رادسام دریافت کنید.

خوب است بدانید کانادا هزینه‌های درمانی و بیمارستانی گردشگران را پرداخت نمی‌کند. بر این اساس توصیه می شود پیش از سفر، جهت خرید بیمهٔ سفر با پوشش‌های مناسب پزشکی اقدام کنید.

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا اغلب به دو نوع کلی دسته بندی می‌شود:

  • ویزای ‌سینگل کانادا یا یک ‌بار ورود
  • ویزای مولتیپل کانادا یا چند بار ورود
  • ویزای سینگل کانادا

با ویزای سینگل کانادا این شرایط برای شما فراهم است که تنها یک بار در مدت مشخص شده وارد خاک کانادا شده و تا پایان اعتبار ویزای‌تان در این کشور اقامت کنید.

با خروج از کانادا ویزای شما فاقد اعتبار می شود، حتی اگر تاریخ پایان اعتبار آن فرا نرسیده باشد. بر این اساس جهت ورود به خاک کانادا بایستی مجددا درخواست ویزا کنید، مگر اینکه مستقیما به ایالات متحده یا سنت پیر و میکلون سفر کرده باشید.

ویزای مولتیپل کانادا

این ویزا که به عنوان ویزای مولتی کانادا نیز مطرح می‌شود، این امکان را به شما می دهد که تا پایان اعتبار ویزا‌، به صورت نامحدود به کانادا رفت‌و‌آمد و در هر بار ورود به کانادا تا ۶ ماه در این کشور اقامت کنید.

بعد  از پایان مدت ۶ ماهه، کافی ا‌ست تنها چند ساعت از خاک کانادا خارج شوید و در ورود دوباره به کانادا، اجازه ۶ ماه اقامت مجدد در کانادا را خواهید داشت.
با توجه  به اینکه مدت اعتبار پاسپورت یا گذرنامه ایرانی ۵ سال است این ویزا به عنوان ویزای ۵ ساله کانادا نیز شهرت یافته است.

البته مدت زمان اعتبار ویزای مولتیپل شما برابر با مدت زمان اعتبار گذرنامه‌تان خواهد بود. یکی از مراحل اخذ ویزای توریستی، می توان به انگشت‌نگاری اشاره کرد.اگر در ۱۰ سال گذشته به متظور دریافت ویزای کانادا انگشت‌نگاری کرده باشید، برای درخواست به انگشت‌نگاری احتیاجی نخواهد بود.

گروه مهاجرتی رادسام ارائه دهنده انواع ویزای های توریستی کانادا می باشد که می توانید برای دریافت مشاوره از کارشناسان آن راهنمایی بگیرید.
در اصل ویزای توریستی کانادا برای والدین، یکی از قابلیت های ویژه ای است که کشور کانادا برای کسانی که توانسته اند شهروندی کشور کانادا و یا اقامت دائم کشور کانادا را دریافت کنند، قائل گردیده است.

به این صورت که آن ها بتوانند به این واسطه تعامل بهتر و مناسب تری با اعضای خانواده خود داشته باشند و به نوعی ورود و اقامت والدین و پدربزرگ، مادربزرگ اشخاصی را که موفق به دریافت شهروندی کشور کانادا یا اقامت دائم کانادا شده اند را به واسطه این ویزای ویژه که نمونه آن به ندرت در کشور دیگری دیده می شود، بسیار آسان نموده است.

همان طور که می دانیم، هر ساله تعداد بیشماری از افراد در سراسر جهان با مقاصد و اهداف مختلف (ادامه تحصیل، راه اندازی کسب و کارهای استارت آپی، سفر و گردشگری، سرمایه گذاری) قصد ورود به کشور کانادا و اقامت در این کشور را دارند.

با در نظر گرفتن میزان درخواست های زیادی که همه ساله به اداره مهاجرت کانادا برای اقامت و یا ورود به کشور کانادا ارسال می گردد، اداره مهاجرت کانادا از راه ارائه دادن  قوانین و مقررات مختلف، تصمیم به محدودیت سازی صدور مجوز اقامت در کشور کانادا کرده است.

این قوانین محدودیت کننده باعث سخت تر شدن دریافت اقامت کشور کانادا شده است. در اصل ویزای توریستی کانادا برای والدین یا سوپر ویزای کشور کانادا، این شرایط را برای والدین و پدر بزرگ و مادر بزرگ های اشخاصی که مجوز اقامت کشور کانادا را دارند، فراهم می کند که با سهولت بیشتری به کشور کانادا وارد شوند و همینطور بتوانند مدت زمان بیشتری در کنار فرزندان خود که شهروند کشور کانادا می باشند، سپری کنند.

بر این اساس می توان اینطور گفت که بزرگ ترین و مهمترین مزیت ویزای توریستی کانادا برای والدین یا سوپر ویزای کشور کانادا، این است که شرایط  بازدید سریع تر و طولانی مدت تری را برای افراد نزدیک شهروندان مقیم کشور کانادا فراهم می سازد.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051325*****
[نمایش اطلاعات]