اطلاعات تماس
  • 051325*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110186910722117
در دسترس نیست

مراحل لمینت دندان

کد: 140110186910722117

، مشهد , (اخبار رسمی): همانگونه که می دانید لبخند زیبا در اعتماد به نفس فرد بسیار موثر می باشد. یکی از شیوه های رایج برای این موضوع لمینت یا طرح لبخند است.

مراحل لمینت دندان
مراحل لمینت دندان در کلینیک دندانپزشکی موذن

همانگونه که می دانید لبخند زیبا در اعتماد به نفس فرد بسیار موثر می باشد. یکی از شیوه های رایج برای این موضوع لمینت یا طرح لبخند است.

در صورتی که در مورد این شیوه زیبایی اطلاع کافی نداشته باشید یا توقعات شما از این شیوه معین نباشد و از عوارض آن اطلاع نداشته باشید، احتمال دارد نتیجه رضایت بخشی برای شما نداشته باشد.

ونیرها و لمینت پوسته های بزرگ شفافی هستند که به منظور اصلاح نامنظمی های خفیف تا متوسط دندانی مورد استفاده قرار می گیرد و در مواردی که بدشکلی های دندانی، ناهنجاری های مادرزادی در شکل دندان و .. وجود داشته باشد با به کارگیری از ونیرها و لمینت ها چه از نوع کامپوزیتی چه از نوع سرامیکی می توان آن را اصلاح کرد.

 انتخاب رنگ این لمینت ها بستگی به سلیقه بیمار و رنگ دندان های طبیعی فرد دارد.

یکی از تاثیرگذار ترین نکات در لمینت دندان ها مهارت و تجربه دندانپزشک می باشد. اگر کار گذاشتن لمینت به درستی انجام صورت نگیرد، ممکن است کنده شود و یا قسمتی از آن شکسته شود.

کلینیک دندان پزشکی موذن جزو مرکز تخصصی لمینت دندان در کرج می باشد که دارای تجهیزات پیشرفته و به روزی می باشد.

ونیرها یک درمان زیبایی دندان هستند که لبخندی زیبا و طبیعی ایجاد می کنند. آنها می توانند عیوبی مانند تغییر رنگ دندان، شکاف ها و فاصله ها، براده ها و دندان های فرسوده را برطرف کنند.

ونیرها پوسته های نازکی از پرسلن، سرامیک یا کامپوزیت هستند که سطح قدامی دندان ها را می پوشانند. آنها می توانند شکل و سایه دندان طبیعی را برای بهبود ظاهر آن تنظیم کنند.

روش نصب روکش ممکن است بسته به نوع انتخابی شما متفاوت باشد. اگر نیاز به سفید کردن دندان دارید، باید قبل از ونیرها انجام شود تا از اختلاف رنگ جلوگیری شود. شما نمی توانید روکش ها را سفید کنید.

فرآیند معمولاً به شرح زیر است:

مشاوره اولیه

در اولین ویزیت شما، دندانپزشک شما عکس های داخل دهانی و اشعه ایکس می گیرد. آنها همچنین معاینه ای را برای تعیین اینکه آیا شما کاندیدای مناسبی برای روکش هستید کامل می کنند.

 قبل از شروع عمل، آنها ممکن است از یک اسکنر داخل دهانی و نرم افزار دندانپزشکی تخصصی استفاده کنند تا نتیجه نهایی مورد نظر را به شما نشان دهند.

آماده سازی دندان

دندانپزشک شما مینای دندان شما را خرد می کند تا جایی برای روکش ها باز شود. این روش دائمی و گاهی دردناک ممکن است به بی حسی موضعی نیاز داشته باشد.

دندانپزشک شما با استفاده از قالب سنتی بتونه یا اسکنر داخل دهانی قالبی از دندان های شما ایجاد می کند.

شما و دندانپزشکتان از یک راهنمای سایه برای انتخاب رنگ طبیعی برای روکش استفاده می کنید.

قالب و سایه به آزمایشگاه فرستاده می‌شود تا روکش‌های سفارشی درست کنند که دقیقاً روی دندان‌های شما قرار می‌گیرند. ممکن است 2 تا 3 هفته طول بکشد تا روکش شما ساخته شود.

دندانپزشک شما ممکن است یک روکش موقت ایجاد کند تا زمانی که روکش های دائمی شما آماده شوند، ترمیم را به شما ارائه دهد.

در ویزیت دوم، دندانپزشک شما روکش های دائمی شما را تا زمانی که به درستی قرار داده شوند، قرار داده و تنظیم می کند. آنها روکش ها را بررسی می کنند و قبل از اتصال بازخورد می خواهند.

در صورتی که از نتایج راضی بودید، دندانپزشک شما به طور دائم روکش های شما را به سطح جلوی دندان های شما می چسباند.

عوارض جانبی ونیرها

عوارض جانبی احتمالی روکش دندان عبارتند از:

  • حساسیت و ناراحتی دندان 
  • التهاب لثه 
  • افزایش خطر آسیب به پالپ دندان 

بیشتر عوارض جانبی ناشی از برداشتن مینای دندان قبل از عمل است. اگر این عوارض جانبی را بیش از چند روز تجربه کردید، فوراً با دندانپزشک خود تماس بگیرید.
مراقبت از روکش های خود مانند دندان های واقعی ضروری است. اگر می خواهید طول عمر روکش های خود را افزایش دهید، باید:

  • روزانه دندان های خود را مسواک بزنید و نخ دندان بکشید.
  • رژیم غذایی سالم داشته باشید.
  • به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید.
  • اگر هنگام خواب دندان قروچه می کنید از محافظ شب استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051325*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان