اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110136904722123
در دسترس نیست

چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟

کد: 140110136904722123

، (اخبار رسمی): «استایل راهیست برای بیان این که واقعا چه کسی هستید، بدون این که صحبت کنید.»

چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟
چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟
چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟
چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟
چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟
چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟
چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟
چگونه استایل شخصی مان را پیدا کنیم؟

به گزارش مشرق نیوز، «استایل راهیست برای بیان این که واقعا چه کسی هستید، بدون این که صحبت کنید.»

این جمله «راشل زوئی روزنزوایگ» (Rachel Zoe Rosenzweig) طراح مد آمریکایی، می تواند بیان قابل تاملی از تعریف استایل داشته باشد. حتما در گفت و گوی های امروزی بارها به کلمه «استایل» برخورده اید. کلمه ای که شاید در فرهنگ عامه تعریف درستی از آن در دسترس نباشد، اما نگاه دقیق به آن می تواند، بسیاری از پیچیدگی های ابراز شخصیت را رفع کرده و در نهایت تسهیل گر ارتباط اجتماعی باشد. بر خلاف آنچه که عموم به آن باور دارند که استایل به شیوه پوشش فرد باز می گردد، باید این گونه توضیح داد که استایل، می تواند نمایی بیرونی از شخصیت هر فرد باشد که پوشش نیز بخشی از آن است. به عبارت دیگر می توان این گونه توضیح داد که اعمال اجتماعی اشخاص، مانند نوع صحبت کردن، نوع برخورد، نوع نظافت، نوع پوشش و... به استایل فرد باز می گردد و در صورتی که شخصی استایلی با اصالت از شخصیت خود را به نمایش بگذارد، تعریف شخصیت وی نیز سهل تر و بدون قضاوت های نادرست و پیش داوری خواهد بود. در نتیجه برای داشتن یک استایل مشخص باید به مسائل مختلفی توجه کرد که یکی از مهم ترین آن ها به همان نوع پوشش مربوط است. در این بین به مفهوم «پرسونال استایل» مواجه می شویم. پرسونال استایل یا به عبارت دیگر سبک شخصی در پوشش به این معناست که آن چه که می خرید و می پوشید، منعکس کننده سلایق شخصی شما باشد و موشکافی از آن بتواند به شناخت بهتر شما کمک کند.

پرسونال استایل (سبک شخصی)

آیا تا به حال احساس کرده اید که چیزی وجود دارد که در مورد استایل شما حس خوبی به شما نمی دهد؟ شاید خرید به نظر طاقت فرسا باشد، یا شاید، شما همیشه خرید می کنید و همچنان احساس می کنید چیزی برای پوشیدن ندارید. ممکن است احساس کنید لباس هایتان نشان دهنده شخصیت شما نیست. آیا در حال پرسیدن این سوال هستید که «سبک شخصی چیست» و رویای کشف سبک شخصی خود را دارید؟ سبک چیزی است که شما یاد می گیرید هیچ کس شیک به دنیا نمی آید. (مهم نیست در اینستاگرام و پینترست چطور به نظر می رسد!) استایل چیزی است که هر روز کشف می کنید، تمرین می کنید و در زندگی خود ادغام می کنید. شما می توانید شیک باشید و باور کنید که این کلید باز کردن قفل سبک شخصی شما است. چه در حال رفت و آمد به محل کار باشید (مهم نیست که آن طرف شهر باشد یا آن طرف راهرو)، به باشگاه ورزشی می روید یا در مراسم عروسی یک دوست قدیمی شرکت می کنید، لباسی که می پوشید می تواند بازتابی از شما باشد. آنها باید برای شما شادی (و اعتماد به نفس) به ارمغان بیاورند؛ نه اینکه باعث شوند احساس عصبانیت، سرخوردگی یا ناامیدی کنید! مهمتر از همه، شما می توانید بدون توجه به اندازه بدن، شکل یا استایل خود، استایل شخصی عالی داشته باشید. سبک شخصی می تواند به رغم فرهنگ رژیم غذایی، مُد و حتی قضاوت دیگران احساس خوبی داشته باشد.

سبک شخصی دقیقا چیست؟

استایل شخصی چیزی فراتر از لباس است! این شامل نحوه نمایندگی شما از فرهنگ و شخصیت شما می شود. ما می خواهیم سبک شخصی ما در واقع خاص باشد، بنابراین جای تعجب نیست که شما برای تعریف آن دچار مشکل شوید. استایلی که به آن گرایش دارید به اندازه ظاهر شما به شخصیت و ارزش های درونی شما مربوط می شود. این زره انتخابی شماست و جشن انسان منحصر به فردی که هستید!
سبک شخصی این است که...

  • چگونه هر روز لباس بپوشید.
  •  در مورد لباسی که می پوشید احساس داشته باشید.
  • در لباس خود احساس آرامش کنید.
  • طرز فکر شما در مورد لباس، از جمله احساس شما در مورد صنعت مد، پول و ابراز موجود، شفاف باشد. عادات شما از قبیل: عادات خرید، عادات لباسشویی، روال صبحگاهی، شکلی مشخص داشته باشد.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است احساس کنید نمی توانید استایل داشته باشید، اما رسیدن به آن بیش از حد ممکن ساده است! به عنوان مثال، به گفتار ذهنی خود، عادات خرید و برنامه صبحگاهی خود توجه کنید. آیا به پایداری، امور مالی یا مصرف بیش از حد اهمیت می دهید؟ با چه لباسی بیشتر شبیه خودتان هستید؟ دوست دارید چه لباسی بپوشید؟ همه اینها در سبک شخصی شما نقش دارند. سبک شخصی فقط این نیست که چیزهایی را که «مطلق» است؛ مثلا لاغر بودن یا در صدر برنامه های دوچرخه سواری بودن را پیدا کنید. ربطی به سن، رنگ یا ضمایر شما ندارد. و اصلاً مهم نیست که غریبه ها به شما نگاه کنند یا نه و بگویند: «اوه، او خیلی شیک است!» یا «وای، این شیک نیست.»

دوستان، رسانه ها و هنجارهای عاطفی-اجتماعی پیرامون لباس ها کاملاً بی ارزش هستند! مهم نیست که در گذشته چه چیزی شنیده اید، سبک شخصی شما هیچ یک از این موارد نیست:کپی کردن لباس هایی که در اینفلوئنسرها می بینیدخرید مداومدانستن «فصل رنگ» یا نوع بدن خودچیزی که برخی افراد با آن متولد می شوند و برخی دیگر نیستندو...اگر قبلاً فکر می کردید که هر یک از آنها درست است، تنها نیستید. اما همه اینها را فراموش کنید! اجازه دهید تجسم مجدد سبک شخصی شما آغاز شود.

وقتی سبک شخصی خود را بشناسید چه اتفاقی می افتد؟
هنگامی که دیدگاه جدیدی از پاسخ خود به این سؤال دارید که «سبک شخصی چیست؟» وقت آن است که به مزایای کشف زیبایی های خود بپردازید. وقتی به طور کامل متوجه می شوید که کدام لباس در بدن شما احساس خوبی دارد، چند اتفاق می افتد که آن را را شفافیت سبک می نامند.وضوح سبک پایه و اساس معنای «داشتن» سبک شخصی است. وضوح سبک همه چیزهایی است که به ما کمک می کند سبک فعلی خود را بشناسیم: ترجیحات، تناسبات، رنگ ها، زیبایی شناسی سبک.

بدون این ما همیشه تلاش خواهیم کرد، از نگاه هایی که در دیگران می بینیم کپی کنیم و احساس می کنیم چیزی را از دست داده ایم، صرفاً به این دلیل که یک پایگاه شخصی سبک نداریم.برای شروع، دیگر نگران این نیستید که دیگران در مورد کمد لباس شما چه فکر می کنند. تعارف (و توهین) که برای شما پیش می آید دیگر هیچ پیامد واقعی برای شما نخواهد داشت. این بدان معنا نیست که شنیدن کلمات محبت آمیز هر چند وقت یکبار خوب نیست (یا نظرات بی ادبانه شما را آزار نمی دهد)، اما آنها شما را از تلاش برای درست کردن لباس هایتان در روزهای بعد باز نمی دارند.اعتماد به نفسی که از طریق سبک شخصی خود ایجاد می کنید، خرید لباس را آسان تر (و شاید حتی سرگرم کننده) می کند. تصور کنید که به جای اینکه بخواهید با لباسی که دیگران می پوشند مطابقت داشته باشید، با لباسی که برای شما واقعی به نظر می رسد، اعتماد به نفس دارید.دانستن اینکه هر روز چه بپوشید باعث می شود ساعت هایی بی شمار و مقدار زیادی پول از نگرانی در مورد اینکه مردم در مورد شما چه فکری می کنند صرفه جویی کنید!به خاطر داشته باشید، اصالت استایل را نباید با «چراغ سبز» موقتی که در هنگام پوشیدن یک ظاهر مُد روز از ژورنال های معروف در ذهن شما روشن می شود، اشتباه گرفت! این رعایت و احترام به سلایق خود است، صرف نظر از اینکه بقیه جهان چگونه لباس می پوشند.حال که مفهوم استایل شخصی را تا حدودی بررسی کردیم، می توان دریافت که برای رسیدن به استایل شخصی مناسب نباید بیش از حد وقت و هزینه صرف کرد، بلکه باید آنچه را که به شخصیت تان شباهت بیشتری دارد، پیدا کرد.
آدور راهی برای رسیدن به استایل شخصی هنری و جذاب
برند «آدور» می تواند در این زمینه به شما کمک کند تا به آن چه که با شخصیت و سلایقتان همخوانی دارد، دسترسی پیدا کنید و با صرف هزینه و زمان معقول به تنوعی دست پیدا کنید که می تواند یاری رسان شما در ایجاد پرسونال استایل تان باشد.«آدور» به معنی ریشه است و از گویش های قدیمی ایران گرفته شده. برندی که در سال 1394 آغاز به فعالیت کرده و تا کنون بیش از10 شعبه فعال در سراسر ایران دارد.محصولات آدور استایل شامل انواع کیف و محصولات چرمی و محصولات پارچه ای نظیر شال و روسری نخی و ابریشمی و شال مردانه و پوشت و کراوات و سایر اکسسوری هاست. آدور استایل شعبات مختلفی در سراسر ایران دارد همچنین از طریق فروش آنلاین و وبسایت خود به مشتریانش محصولات خود را ارائه می کند، تا دسترسی به این محصولات برای مردم سراسر کشور آسان باشد.محصولات آدور استایل، ریشه و اساس هنری دارند و آثار هنری مبنای طراحی‌های محصولات آدور را تشکیل می دهد. این برند با پردازش آثار هنری سعی دارد آنان را از دل موزه ها و گالری ها بیرون آورده و بر بستر مُد جاری کرده و از این راه وارد زندگی روزمره انسان ها کند. برای رسیدن به بازنمایی در شان و مقام این آثار، آدور بالاترین کیفیت ها را در محصولاتی با کاربری های خاص ایجادکرده است.آدور استایل تاکنون 10 مجموعه متفاوت و بیش از 300 طرح محصول متفاوت تولید و به ایرانیان معرفی کرده است. در هر مجموعه، نگاه متفاوتی به هنر دوره ای خاص وجود دارد و مبنای طراحی ها، نمایش هنر و زیبایی آثار، کاربرد امروزی و کیفیت بالا و متناسب با محصولات لوکس بوده است. در تولید محصولات نیز از بهترین کیفیت مواد اولیه، دوخت و هنر دست دوزندگان ماهر برای خلق محصولاتی ماندگار استفاده شده است و این محصولات به شما کمک خواهند کرد تا پرسونال استایلی اصیل و جذاب داشته باشید.فروشگاه آدور استایل (AdorStyle) به کمک بستر فروش آنلاین و کلیه افراد مجرب در این مجموعه، این افتخار را دارد تا محصولات آدور استایل را علاوه بر مخاطبان ایران عزیز، به مخاطبان جهانی این برند نیز معرفی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس