اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110216917422156
در دسترس نیست

اطلاع از قیمت زمین و ویلا در تمامی مناطق کردان

فرصت طلایی برای خرید و سرمایه گذاری در مناطق کردان

کد: 140110216917422156

، (اخبار رسمی): بهترین مناطق کردان کرج / سرمایه گذاری با بودجه خیلی کم / آگاهی از بروز ترین قیمت ویلا و زمین / مشاهده ویلاهای خاص و زیبا

فرصت طلایی برای خرید و سرمایه گذاری در مناطق کردان
کردان کرج

آشنایی با بهترین منطقه های موجود در کردان برای خرید ویلا و زمین . سایت زاویلا فعال ترین سایت و دارای تسلط کامل در مناطق کردان

کردان یکی از پر فروش ترین مناطق در چندین سال گذشته بوده است که افراد زیادی برای خرید و فروش و همچنین ساخت و ساز به این منطقه روی آورده اند . در این منطقه سرسبز چندین شهرک و روستا قرار دارد که قیمت های عجیب و غریب نسبت به تهران و شهر های دیگر دارند که در ادامه به شما درباره این مناطق خواهیم گفت تا بتوانید برای سرمایه گذاری یا خرید ویلا در کردان بهترین تصمیم را بگیرید.

قیمت زمین و ویلا در کردان کرج 

منطقه زیبای کردان به دلیل کیفیت آب و هوای مناسب و بدور از آلودگی و سرو صدای تهران محبوبیت فوق العاده ای جذب کرده و باعث شده تعداد زیادی برای خرید زمین و ویلا ، این منطقه را انتخاب کنند. قیمت زمین در کردان روز به روز درحال افزایش است و اگر همین حالا اقدام به خرید نکنید ، تا چند روز دیگر قیمت ها افزایش پیدا کرده است. اما در کردان قیمت های زمین از متر 9 تا بیش 30 میلیون محاسبه میشود. به عبارتی اگر ویلایی 800 متری در کردان خریداری کنید میبایست مبلغی حدود 8 الی 9 میلیارد پرداخت کنید گه توانایی این مقدار پول برای هرشخصی امکان پذیر نیست.  ویلاهای خارق  العاده و مهندسی سازی شده زیادی در کردان وجود دارد که اگر محدودیت بودجه ندارید ، ما به شما آن ها را پیشنهاد میکینم .اما اگر میخواهید با قیمتی کمتر صاحب یک ویلای شیک و مدرن شوید ما در ادامه به شما خواهیم گفت که کدام منطقه کردان برای خرید ویلای ارزان مناسب است.

بهترین شهرک ها و روستاهای کردان برای خرید ملک

اما در این بخش مفصل راجب مناطقی که قیمت مناسبی دارد صحبت خواهیم کرد و از بین آنها میتوانید بهترین را انتخاب کنید:

  1. سهیلیه : شهرک سهیلیه معروف ترین منطقه بعد از کردان است اما نکته جالب آن این است که خرید ویلا در سهیلیه و همچنین خرید زمین در سهیلیه نسبت به کردان بیشتر است و دلیل آن قیمت کمتر از کردان است. آب و هوایی عالی و دارای ویلاهای شیک و مناسب که میتوانید در سایت زاویلا از این ویلا ها دیدن کنید.
  2. لشگرآباد : روستای لشگرآباد اصلی ترین روستای موجود در سهیلیه است که طرفداران بسیار زیادی دارد و ساخت ساز در این روستا افزایش چشمگیری داشته است.
  3. زکی آباد : یکی دیگر از روستاهای سهیلیه زکی آباد است که آب و هوایی مانند سهیلیه دارد اما قیمتی فوق العاده ارزان و مناسب برای سرمایه گذاری دارد که شما میتوانید با بودجه کم در این منطقه زمین یا ویلا خریداری کنید.
  4. تهراندشت: شهرکی زیبا معروف به بهشت گمشده و دارای تعداد زیادی ویلای استخر دار . قیمت ویلا در این منطقه نسبت به سهیلیه بیشتر و نسبت به کردان کمتر است.
  5. سعید آباد : روستیا سعید آباد در تهراندشت واقع شده و ویلا های خاص و لاکچری ای دارد . ویلاهایی با قیمت 30 میلیارد در این روستا به چشم میخورد.

اما در داخل کردان چندین محله مانند طاووسیه ، زعفرانیه و افشاریه وجود دارد که قیمت های زمین و ویلا در این محله ها بسیار بیشتر از مکان های دیگر است به صورتی که در طاووسیه اکثر ویلاها 1000 متری و قیمتی بیش از 10 میلیارد و حتی تا 100 میلیارد نیز قرار دارد که شما میتوانید در سایت زاویلا این ویلاهای گران قیمت را مشاهده کنید.

بهترین مناطق برای خرید ویلا در اطراف تهران

 پیش تر شمارا با مناطق کردان آشنا کردیم که برای سرمایه گذاری بسیار مناسب بودند . اما این مناطق برای خرید ویلا در اطراف تهران هم به شدت قابل قبول هستند زیرا با طی کردن فقط و فقط 80 کیلومتر از تهران و 30 کلیومتر از کرج ، شما به این مناطق لاکچری و زیبا خواهید رسید. اگر میخواهید در این مناطق ویلا یا زمین خریداری کنید اما نیاز به مشاوره دارید ، سایت زاویلا به شما این مشاوره را میدهد تا بهترین تصمیم را بگیرید.

آخرین مطلب

در این مقاله سعی کردیم بهترین و زیبا ترین شهرک ها و روستاهای موجود در تمامی مناطق کردان را که با هر رنج قیمتی هستند به شما معرفی کنیم. شما میتوانید برای مشاهده قیمت زمین در زعفرانیه کرج یا در محله های کردان همین حالا وارد سایت زاویلا که فعال ترین سایت در حوزه ملک در تمامی مناطق کردان است بشوید و از بروزترین قیمت زمین و ویلا در این مناطق باخبر شوید. زاویلا در کنار شماست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زاویلا

محمدرضا چکاوک کارشناس سئو و طراح سایت مشاوره سئو و سئو سایت با تعرفه مناسب 09364626412

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان