اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140204057353222156
در دسترس نیست

با 3میلیارد کجا ویلا بخریم؟|بهترین منطقه نزدیک تهران با ویلاهای ارزان+جدول

کد: 140204057353222156

، (اخبار رسمی): یکی از بهترین منطقه ها در نزدیک تهران که شما میتوانید با مبلغ 3 میلیارد ویلایی شیک و جذاب بخرید، منطقه کردان کرج است. کردان دارای چندین شهرک و روستا است که از بهترین آن میتوان به سهیلیه اشاره کرد زیرا این منطقه از نظر آب و هوا و پوشش گیاهی بسیار سرسبز و بکر بوده

با 3میلیارد کجا ویلا بخریم؟|بهترین منطقه نزدیک تهران با ویلاهای ارزان+جدول
با 3میلیارد کجا ویلا بخریم؟|بهترین منطقه نزدیک تهران با ویلاهای ارزان+جدول

یکی از بهترین منطقه ها در نزدیک تهران که شما میتوانید با مبلغ 3 میلیارد ویلایی شیک و جذاب بخرید، منطقه کردان کرج است. کردان دارای چندین شهرک و روستا است که از بهترین آن میتوان به سهیلیه اشاره کرد

با 3 میلیارد کجا ویلا بخریم؟|بهترین منطقه نزدیک تهران برای خرید ویلا ارزان+جدول قیمت یکی از بهترین منطقه ها در نزدیک تهران که شما میتوانید با مبلغ 3 میلیارد ویلایی شیک و جذاب بخرید، منطقه کردان کرج است. کردان دارای چندین شهرک و روستا است که از بهترین آن میتوان به سهیلیه اشاره کرد زیرا این منطقه از نظر آب و هوا و پوشش گیاهی بسیار سرسبز و بکر بوده و فاصله یک ساعته با تهران موجب افزایش خریدار و حتی افراد عالی برای تفریح شده است. ویلاهای موجود در سهیلیه از 2.5 میلیارد شروع شده و تا بیش از 10 میلیارد ادامه دارد  که پیشنهاد خوبی برای خرید ملک تا 3 میلیارد است.اگر شماهم به دنبال خرید ویلا در سهیلیه هستید و یا میخواهید از قیمت ویلا در سهیلیه باخبر بشید میتونید بر رویhttps://zavilla.ir/l/villa-soheilie/ کیلیک کنید تا در سایت زاویلا بروز ترین قیمت ها در منطقه سهیلیه کرج مشاهده و بررسی کنید.

بهترین ویلا های کردان از 3 تا 6 میلیارد چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از نکته هایی که شما باید پیش از خرید ویلا با این قیمت به آن توجه کنید، سنددار بودن ملک است. اکثر ویلاهای کردان که بیش از 4 میلیارد قیمت دارند ، دارای سند بوده و شما به راحتی میتوانید خریدی مطمئن داشته باشید.از ویژگی های مهم دیگر که شما باید توجه زیادی به آن داشته باشید، انشعابات قانونی ویلا است که ما به شما سایت زاویلا رو پیشنهاد میدیم تا برای مشاوره و حتی خرید ویلا استفاده نمایید.

استفاده از سایت های معتبر

  برای مشاهده و بررسی ویلا پیش از خرید امروزه سایت های زیادی در بستر اینترنت قرار گرفته که کار افراد زیادی را راحت کرده. در ادامه به شما 3 سایت معتبر در خصوص خرید ویلا و مشاوره برای خرید ملک را خواهیم گفت.

سایت زمین (zamiin.ir): سایت زمین از قدیمی ترین سایت های موجود است که سابقه کاری و مشاوران زیادی دارد.این سایت در تمامی مناطق کردان مشغول به فعالیت است و هروزه تعداد زیادی فایل برای فروش در سایت قرار میدهد.

سایت زاویلا (zaviila.ir): سایت زاویلا دومین سایت معتبر در اینترنت است که شما به راحتی با سرچ کلمه زاویلا یا با کیلیک بر روی zavilla.ir میتونید وارد شوید. در این سایت نیز تعداد زیادی فایل برای فروش قرار داده شده که به راحتی پس از پسند کردن، با مشاورین مجرب این سایت تماس بگیرید و درباره ویلا مشورت کنید.

سایت دیوار: سایت دیوار را 90 درصد افراد میشناسند که تو حوزه فروش ملک در تمامی مناطق  فعالیت دارد اما نکته حائز اهمیت این سایت، نبود مشاوره و احتمال کلاهبرداری است. سایت دیوار تنها یک واسط بین خریدار و فروشنده است که صحت و واقعی بودن فروشنده یا خریدار را تایید نمیکند.

محبوب ترین روستای کردان کرج کدام است؟

از محبوب ترین روستاهای موجود در کردان میتوان به لشگرآباد سهیلیه اشاره کرد که جزو پر فروش ترین روستاهای سهیلیه نیز محسوب میشود.این روستا دارای چند خیابان مهم است که اکثر ویلاهای لاکچری در خیابان درختی لشگرآباد قرار گرفته اند. همانطور که در جدول قیمت ها مشاهده میکنید قیمت ملک در این روستا از متری 8 میلیون است که باز هم نسبت به تهران بسیار قابل قبول و مقرون به صرفه  است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم منطقه هایی از رنج قیمت 3 میلیارد که شما میتوانید در نزدیک تهران ویلا بخرید را معرفی کنیم. سهیلیه از پر فروش ترین مناطق است که پیشنهاد میکنیم حتما جزو لیست خود برای خرید قرار بدید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشه

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

زاویلا

محمدرضا چکاوک کارشناس سئو و طراح سایت مشاوره سئو و سئو سایت با تعرفه مناسب 09364626412

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان