اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110216918018914
در دسترس نیست

تفاوت پیچ کناف و ام دی اف

کد: 140110216918018914

، (اخبار رسمی): معرفی پیچ کناف و ام دی اف و تفاوت های آن ها

تفاوت پیچ کناف و ام دی اف
تفاوت پیچ کناف و پیچ ام دی اف

یکی از پر مصرف ترین اتصالات غیر دائم در صنایع مختلف، پیچ ها هستند، در این مقاله قصد داریم چند تفاوت پیچ کناف و ام دی اف را با شما به اشتراک بگذاریم، با ما همراه باشید.

یکی از پر مصرف ترین اتصالات غیر دائم در صنایع مختلف، پیچ ها هستند. از پیچ برای اتصال دو قطعه به یکدیگر استفاده می شود، در این مقاله قصد داریم چند تفاوت پیچ کناف و ام دی اف را با شما به اشتراک بگذاریم.

پیچ MDF (ام دی اف)

یکی از پرکاربردترین پیچ ها در صنایع مختلف چوب، ام دی اف و محصولات کناف است، از پر مصرفترین ملزومات که در کارهای اجرایی با چوب و ام دی اف ضروری می باشد این نوع پیچ است. پیچ که یکی از لوازم پرمصرف در صنعت چوب است. امروزه با کابردهای زیاد از محصولات ام دی اف نظیر کابینت ها، کمدها و ...، میزان استفاده از پیچ ام دی اف کابینت (پیچ MDF) نیز بسیار پر اهمیت است.

جنس پیچ های MDF

جنس این نوع پیچ ها از فولاد، استنلس استیل، برنج، آلومینیوم، برنز و … تشکیل شده اند. پیچ MDF با جنس فولاد از بهترین پیچ برای کار با چوب هستند. 

انواع مختلف پیچ های Mdf

این پیچ ها دارای استاندارد پیچ ام دی اف و دارای قطر ثابتی هستند. قطر این محصولات برابر با 3.5 میلی متر می باشد. همچنین بر اساس ضخامت تخته ام دی اف می توانید این پیچ را در سایزهای M3.5*19، M3.5*25، M3.5*28، M3.5*35 و ... تهیه کنید.


انواع پیچ کناف
پیچ امروزه در سیستم ساخت و ساز اهمیت بالایی دارد و همانطور که می دانید اتصال اکثر قطعات به همدیگر به وسیله پیچ انجام می شود. این نوع پیچ کناف سرمته‌ ای به دو دسته پیچ پنل و پیچ سازه تقسیم بندی می شوند .


پیچ پنل کناف
پیچ پنل جهت اتصال پنل گچی به زیرسازی گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد . بسته به ضخامت ورق گچی یا تک لایه بودن و چند لایه بودن گچبرگ از پیچ پنل 25 میلیمتری و یا 35 میلیمتری استفاده می گردد . 

پیچ سازه کناف
پیچ های سازه عموما برای اتصال مقاطع گالوانیزه به یک دیگر استفاده می شوند . این پیچ ها در دو نوع سر سوزنی و سرمته مورد استفاده قرار می گیرند .پیچ سازه سرمته با نام LB و با سایز 9.5*3.5 و پیچ سرمته با نام LN و با سایز 9.5*3.5 مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید پیچ کناف و ام دی اف

جهت خرید پیچ و مهره استیل، پیچ ام دی اف MDF و پیچ کناف در طول و قطرهای متفاوت در فروشگاه بولت صنعت وارد شوید و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای خرید سایر محصولات پیچ و مهره در این فروشگاه می توانید از دسته محصولات پیچ و مهره ما دیدن کنید و خریدی لذت بخش را تجربه کنید.

همینطور همراهان محترم میتوانید برای خرید پیچ و مهره عمده تمامی محصولات با کارشناسان ما در تماس باشید.

منبع: بولت صنعت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان