اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110266924322002
در دسترس نیست

دریل شارژی چی بخرم ؟

برای خرید دریل شارژی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

کد: 140110266924322002

، (اخبار رسمی): یکی از دغدغه های افراد انتخاب و خرید دریل بین دریل برقی و دریل شارژی است.

برای خرید دریل شارژی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
برای خرید دریل شارژی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

دریل برقی یا دریل شارژی این روزها در هر خانه ای موجود است . خرید دریل شارژی باید با دقت و توجه خاصی انجام شود. امروزه دریل شارژی یکی از ابزارهایی است که تقریباً مردانی که در خانه هستند برای نصب تابلو ، چوب پرده و ... از آن استفاده می کنند. اما نکات کلیدی و مهمی وجود دارد که قبل از استفاده از دریل شارژی باید آنها را به خاطر بسپارید.

دلیل استفاده از دریل شارژی

اولین دلیل برای خرید دریل های شارژی این است که نیاز شما به برق را از بین می برند. و لازم نیست نگران این واقعیت باشید که در ساختمان‌های جدید که هنوز برق نگرفته‌اند نیازی به دوشاخه برق ندارید.

دریل های شارژی بسیار سبک هستند و حمل آن آسان است. این کار با آنها را بسیار آسان تر می کند. این امر به ویژه هنگام کار در ارتفاع و در شرایط نامتعادل بسیار مهم خواهد بود.

دستگاه های شارژی به شما امکان می دهند تجهیزات کمتری را حمل کنید. در این صورت دیگر سیم های بلند و دست و پا گیر دیگری وجود نخواهد داشت. این بدان معناست که شما فضای سازمان یافته تری دارید و در نتیجه امنیت بیشتری دارید.

معرفی انواع دریل شارژی دریل های معمولی

از دریل معمولی برای ایجاد سوراخ و نصب پیچ در سطوح مختلف استفاده می شود. این نوع دریل ها روی سطح چوب، فلز و پلاستیک عملکرد خوبی دارند.

دریل چکشی

از این دریل چکشی شارژی برای ایجاد سوراخ در سنگ، آجر و بتن استفاده می شود. این نوع دستگاه ها معمولا قابلیت استفاده از انواع مته ها را دارند که امکان حفاری در سطوح مختلف را فراهم می کند

منطور از سه نطام در دریل شارژی چیست؟

سه نظام ، سیستم سه قسمتی دریل شارژی است که در انتهای مته قرار دارد و محل نصب مته های مختلف بر روی مته می باشد. انواع مته های مورد نیاز برای ایجاد سوراخ یا پیچ گوشتی های شارژی بر روی سه سیستم نصب می شود. هر چه اندازه این سه سیستم بزرگتر باشد، مته های بزرگتری روی آن قرار می گیرد و مته قدرت بیشتری دارد.

باتری های دریل شارژی

از آنجایی که توان کل دریل شارژی بر اساس باتری آن تعیین می شود، انتخاب نوع باتری عامل مهم و تاثیرگذار در انتخاب و خرید دریل شارژی خواهد بود.

باید مطمئن شوید که یکی از بهترین باتری های قابل شارژ را انتخاب کرده اید. برخی از دریل های شارژی دارای باتری اضافی هستند. برخی دیگر از باتری قوی تری استفاده کرده اند. توجه به زمان لازم برای آماده سازی  برای کار نقش مهمی در انتخاب مته و باتری آن دارد.

آمپر ساعت باتری نشان می دهد که دریل بی سیم چقدر در حالت شارژ باقی می ماند. البته باید تعادلی بین این زمان و وزن باتری وجود داشته باشد.

برای داشتن حداکثر زمان کار بین دو بار شارژ، باید از باتری های سنگین تر با آمپر بالاتر استفاده کنید. باتری 4 آمپری دو برابر باتری 2 آمپری دوام می آورد، اما دو برابر سنگین تر است و از آنجایی که برخی از باتری ها در کمتر از 25 دقیقه سریع شارژ می شوند، ممکن است بخواهید به جای یک باتری سنگین از دو باتری استفاده کنید. 

امروزه بیشتر دریل های شارژی از باتری های لیتیوم یونی استفاده می کنند. این باتری ها دریل هایی با وزن سبک، عملکرد بهتر و عمر طولانی تر از قبل در دسترس قرار می دهند.

شارژرهای جدید دارای نشانگر شارژ نیز هستند که میزان شارژ دستگاه را نشان می دهد. برای تقویت مته شارژی، همیشه میزان شارژ باتری را بر اساس نشانگر شارژ بررسی کنید تا در حین کار بیش از حد شارژ نشود. علاوه بر این، باید از شارژر مناسب با برند باتری و سطح ولتاژ آن استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید