اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111037131222002
در دسترس نیست

معرفی کامل ابزار آلات رونیکس

کد: 140111037131222002

، (اخبار رسمی): رونیکس از برندهایی است که در این روزها اکثر افراد اسمش را بسیار شنیده اند ما در این مقاله سعی کردیم تا بطور کامل شما را با این برند آشنا کنیم.

معرفی کامل ابزار آلات رونیکس
معرفی کامل ابزار آلات رونیکس

رونیکس یک برند خوشنام ایرانی تمام تلاش خود را برای تولید و عرضه ابزارآلات با استفاده از آخرین تکنولوژی روز به کار می گیرد تا یکی از تولیدکنندگان پیشرو در جهان باشد. این شرکت در کنار بیش از 500 سازنده مطرح ساز در 11 کشور جهان با بهره گیری از ایده ها توانسته محصولات خود را در سطح فنی بالایی نگه دارد و در تمامی مراحل تولید نظارت مستمری داشته باشد.

رونیکس با تلاش روزافزون توانسته ابزارهای برش و ... را در آلمان و فرانسه تولید کند و همچنین ابزارهای بادی در کره جنوبی و تایوان تولید کند، ابزار دستی را در چین تولید و عرضه کند. 

رونیکس با داشتن مناسب ترین قیمت و دسترسی سریع به خرید و همچنین ارائه خدمات پس از فروش توانسته است کیفیت بالایی برای ابزارآلات خود داشته باشد گامی موثر در جهت جلب رضایت مصرف کنندگان و صنعتگران داخلی حتی در زمینه صادرات موفقیت چشمگیری به دست آورد. . شرکت رونیکس نماینده رسمی برندهای JIT و ONCI در خاورمیانه می باشد.

این شرکت با توجه به ارگونومی و تحقیق در مورد ابزارها و دستگاه های مصارف خانگی و صنعتی طراحی محصولات خود را در نهایت سادگی و کاربردی ارائه می دهد، از این رو توانسته گواهینامه مدیریت کیفیت ISO 9001-2008 را دریافت کند.

این برند ایرانی با شعار "رونیک ادامه دارد" هوشمندانه طراحی و تولید خود را در زمینه ابزار برقی و دریل شارژی ادامه می دهد.

تنوع محصولات رونیکس بسیار فراوان است برای نمونه دریل ، دریل شارژی ، چکش تخریب ، دریل بتن کن و ... می توان اشاره کرد . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021563*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید