اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111037131622196
در دسترس نیست

بررسی اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی

کد: 140111037131622196

، (اخبار رسمی): متناسب با نوع کاربری خود می توانید از انواع مختلف سیستم های اینترکام تحت شبکه و اسپیکر های ایرانی با کیفیت استفاده کنید.

بررسی اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی
اینترکام تک دکمه تحت شبکه
بررسی اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی
اینترکام دو کمه تحت شبکه
بررسی اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی
اینترکام صنعتی تحت شبکه

بارها پیش آمده است که در مکان های مختلف توسط بلندگوها، صدا هایی مانند پیج کردن نام افراد، ، اطلاع رسانی، پخش اذان، پخش موزیک، تبلیغات کسب و کار و غیره به گوش ما رسیده است. تمامی موارد ذکر شده توسط سیستم های پیجینگ تحت شبکه صورت می گیرد. سیستم های پیشرفته ای که با پیشرفت علم و فناوری امروزه در اکثر سازمان ها، شرکت ها و مکان های عمومی به وفور از آن ها استفاده می شود.

عملکرد اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی تحت شبکه مانند سیستم های پیجینگ است. سیستم های پیجینگ در واقع سامانه ای هستند که وظیفه ارسال پیام صوتی را به عهده دارند.

این سیستم های پیشرفته در حقیقت یک نوع سیستم ارتباطی بی سیم هستند که قابلیت پیج کردن و پخش کردن صداهای مورد نظر را دارند.

در این مقاله سعی داریم به معرفی انواع اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی که از سیستم های کاربردی صوتی محسوب می شوند، بپردازیم.

اینترکام تحت شبکه

اینترکام در حقیقت برقراری ارتباط داخلی است. این وسیله پیشرفته و نوین، جهت برقراری یک ارتباط یکپارچه یک به یک و یا ارتباط هوشمند بین یک نفر با چندین نفر درون یک شبکه مشترک به کار می رود.

از این سیستم های صوتی جهت ارتباط صوتی و تصویری دو طرفه با مرکز مخابره استفاده می کنند. تفاوت آن ها با سیستم های پیجینگ در نوع ارتباط آن ها است.

برخی از انواع اینترکام های تحت شبکه عبارت هستند از:

  •        اینترکام تک دکمه تحت شبکه
  •        اینترکام دو دکمه تحت شبکه
  •        اینترکام صنعتی تحت شبکه

در واقع نوع ارتباط در اینترکام تحت شبکه به صورت یک ارتباط صوتی دو طرفه است. معمولا از انواع آن ها در بیمارستان ها، هتل ها، کارخانه ها، اماکن نظامی، سازمان ها، شرکت ها و غیره استفاده می کنند.

اسامی دیگر اینترکام تحت شبکه به شرح زیر است.

  •         اینترکام وب
  •         اینترکام IP
  •         اینترکام SIP

کاربرد اینترکام تحت شبکه

 اینترکام تحت شبکه در اماکن گوناگونی کاربرد دارد. شاید تا کنون توجه نکرده باشید اما بهتر است بدانید که از این نوع اینترکام در تونل ها و اکثر بزرگراه ها جهت برقراری تماس های فوری استفاده می کنند.

گاهی به علت وجود اختلال در تلفن همراه یا خاموش بودن گوشی، دسترسی افراد به برقراری تماس اورژانسی قطع خواهد شد. در این مواقع اینترکام وب توانایی اتصال از دورترین نقطه با توجه به بسترهای آی پی به سیستم مرکزی اینترکام را دارد.

به طور کلی کاربرد اینترکام تحت شبکه شامل موارد زیر است.

  •        جهت استفاده برای گوشی تلفن فاقد هدست
  •        قابلیت کنسول برای تماس های رومیزی جهت پیج کردن
  •        قابلیت استفاده به عنوان دستگاه کنترل
  •        قابلیت استفاده به عنوان آیفون جهت درب های ورودی
  •        قابلیت استفاده جهت پیج کردن پرسنل
  •        جهت برقراری تلفن های اضطراری
  •        جهت برقراری تماس فوری در کارخانجات و صنایع مختلف
  •        استفاده از اینترکام تحت شبکه در هتل ها جهت برقراری ارتباط بین پرسنل در طبقات مختلف
  •        جهت برقراری تماس های تصویری فوری در ورودی درب

موارد ذکر شده بخشی از کاربرد های مختلف اینترکام تحت شبکه می باشند. با توجه به کاربرد فراوان این سیستم های نوین و پیشرفته امروزه خرید انواع اینترکام تحت شبکه با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

مشخصات اینترکام تحت شبکه

اینترکام تحت شبکه دارای یک واحد پردازنده مرکزی است که قابلیت کنترل ورودی ها و خروجی های لازم را دارد.

واحد پردازنده مرکزی در این سیستم ها به صورت دو هسته ای است. همچنین پورت شبکه در آن ها از طریق اتصال به سوئیچ های PoE فعالیت خود را انجام می دهد.

هنگامی که قصد استفاده از آژیر هشدار در سیستم های اینترکام تحت شبکه را دارید، باید از منبع تغذیه ثانویه که در آن قرار دارد، استفاده کنید. این منبع تغذیه توانایی استفاده از یک آداپتور جهت تامین جریان های ورودی را دارا است.

در رابطه با مبحث نرم افزار های کنترلی اینترکام تحت شبکه باید بگوییم که طراحی و توسعه آن ها بر اساس لینوکس صورت گرفته است.

برد های اینترکام تحت شبکه که قابلیت اتصال به ابزار های کنترلی را دارا می باشند، دارای دو یا چند رله هستند.

معرفی اسپیکر تحت شبکه

اسپیکر در واقع همان بلندگو است که ساختار آن به گونه ای طراحی شده است که قابلیت تبدیل هرگونه انرژی الکتریکی به انرژی صوتی را دارا است.

اسپیکر ایرانی تحت شبکه یک سیستم صوتی جهت انتقال انواع صدا ها تحت شبکه است. اسامی دیگر اسپیکر تحت شبکه به شرح زیر است.

  •        اسپیکر IP
  •        اسپیکر SIP
  •        اسپیکر تحت وب

به طور معمول در سیستم های پیجینگ از المان های زیر جهت پیج های تحت شبکه استفاده می شود.

  •        اسپیکر ایرانی تحت شبکه
  •        میکروفن
  •        اینترکام تحت شبکه
  •        آمپلی فایر تحت شبکه
  •        سرور مانیتورینگ

شاید برای شما سوال ایجاد شود که در ساخت اسپیکر ایرانی تحت شبکه از چه نوع بلندگو هایی استفاده می کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در واقع بلندگوی به کار رفته در این نوع اسپیکر از نوع اهمی است.

بلندگو های قرار گرفته در اسپیکر ایرانی تحت شبکه، شباهت زیادی به بلندگو های موجود در بازار دارند. تفاوت اصلی آن ها در برد الکترونیکی است.

برد الکترونیکی موجود در بلندگو های اسپیکر ایرانی تحت شبکه، قابلیت انتقال و دریافت انواع صدا را به روی بستر های شبکه دارند.

این سیستم های پیشرفته ایرانی مانند یک شبکه داخلی در مرکز تلفن یا سیستم مانیتورینگ پیجر تحت شبکه رجیستر می شوند.

اسپیکر ایرانی تحت شبکه توانایی پیج شدن توسط میکروفون های تحت شبکه را دارد. همچنین می توان یک برنامه زمان بندی مشخص جهت پخش به هر یک از این اسپیکر ها داد.

سامانه پخش در این سیستم ها می تواند در صورت همپوشانی دو زمان بندی مختلف، بر اساس اولویت داده شده شروع به پخش کند. برای مثال صدایی که قرار است در اولویت دوم پخش شود، متوقف می گردد یا میزان صدای آن به صورت خودکار کاهش می یابد و مدیایی که در اولویت اول قرار دارد، شروع به پخش می کند.

کاربرد اسپیکر ایرانی تحت شبکه

اسپیکر ایرانی تحت شبکه با توجه به کارکرد خود دارای کاربرد های فراوانی است که به صورت مختصر به برخی از آن ها را در ادامه اشاره خواهیم کرد.

کاربرد در فروشگاه های زنجیره ای

با توجه به مناسب بودن قیمت اسپیکر تحت شبکه از آن ها در مجموعه های زنجیره ای مانند فروشگاه ها به شدت استفاده می کنند. برای مثال در این فروشگاه ها جهت پخش پیام های تبلیغاتی از آن ها استفاده می شود.

کاربرد در اماکن مذهبی

اسپیکر ایرانی تحت شبکه جهت پخش سخنرانی، اذان و غیره در حرم های مطهر و اماکن مقدس کاربرد دارند.

استفاده از اسپیکر ایرانی تحت شبکه در سطح شهر

از این سیستم های پیشرفته در میادین اصلی، نقاط شلوغ و گره های ترافیکی، پارک ها، مراکز تفریحی، شهربازی و غیره استفاده می کنند.

برای مثال به هنگام پخش موسیقی جهت ورزش صبحگاهی در پارک ها یا سالن های ورزشی می توان از اسپیکر ایرانی تحت شبکه استفاده کرد.

زیرساخت های ارتباطی بی سیم

در مکان هایی که فاقد زیرساخت شبکه های WI-FI و LAN می باشند، می توان از اتصال اسپیکر هایی که دارای سامانه ی ارتباطی مختص به خود هستند، استفاده کرد. آن ها می توانند محدوده وسیعی را پوشش دهند و برای محیط های بسیار بزرگ مانند پارک های جنگلی گزینه ی بسیار مناسبی محسوب می شوند.

اسپیکر ایرانی تحت شبکه دارای انواع مختلفی است که بعضی از آن ها عبارت هستند از:

  •       اسپیکر شیپوری تحت شبکه
  •        اسپیکر ستونی تحت شبکه
  •       اسپیکر پنلی دیواری تحت شبکه
  •       اسپیکر سقفی تحت شبکه

اسپیکر های شیپوری برای محیط هایی که دارای رطوبت هستند بسیار مناسب می باشند، زیرا جنس بدنه ی آن ها از فایبرگلاس است که مانع از خوردگی اسپیکر می شود. همچنین قابلیت استفاده در محیط های بیرونی و داخل سوله ها را به علت ضد آب بودن دارند.

سخن آخر

با توجه با آشنایی با سیستم اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی تحت شبکه می توانید متناسب با نوع کاربری خود از انواع مختلف آن ها تهیه کنید.

هنگام خرید این سیستم های صوتی ابتدا قیمت اسپیکر تحت شبکه و اینترکام را استعلام بگیرید. دقت داشته باشید که از مراکز معتبر که دارای پشتیبانی می باشند خرید خود را انجام دهید.

عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت اسپیکر تحت شبکه و اینترکام ها موثر می باشند. در واقع قیمت آن ها بستگی به نوسانات ارز، نرخ قطعات به کار رفته در ساخت آن ها، برند و غیره دارد.

شما به راحتی می توانید انواع اینترکام تحت شبکه و اسپیکر ایرانی تحت شبکه را به صورت اینترنتی از مجموعه ما خریداری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]