اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111037132419472
در دسترس نیست

معرفی انواع کلاه دخترانه و پسرانه اسپرت

کد: 140111037132419472

، (اخبار رسمی): کلاه از گذشته تا به امروز کاربرد های زیادی داشته است و مردان و زنان زیادی از آن استفاده کرده اند. جالب است که بدانید در گذشته استفاده از کلاه با توجه به طبقه اجتماعی افراد انجام می شد

و معمولا کلاه هایی که افرادی با قدرت مالی بالا داشتند از کلاه های سایر افراد متمایز بود. اما امروزه خرید کلاه برای همه افراد یکسان است و افراد با توجه به سلیقه خود کلاه مورد نظر خود را تهیه می کنند. برای خرید کلاه و خرید کلاه بیسبالی می توانید به سایت نی نی شاپ مراجعه کنید.

انواع کلاه پسرانه

کلاه های پسرانه در انواع مختلفی در بازار موجود است که در زیر به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

کلاه پسرانه سطلی: معمولا از کلاه پسرانه سطلی برای استایل های خیابانی استفاده می شود. شما می توانید از این کلاه به همراه یک تیشرت ساده و یا با بافتی بهاره استفاده کنید. همچنین می توانید آن را با شلوار کتان و یا جین بپوشید و استایل مخصوص به خود را داشته باشید.

کلاه بینی پسرانه: نام دیگر کلاه بافتی، کلاه بینی است. این کلاه در بین پسران بسیار مشاهده می شود زیرا یکی از کلاه هایی است که در زمستان به دلیل کاموایی بودن مانع از نفوذ سرما به سر می شود. کلاه بینی پسرانه برای استایل های کژوال بسیار کاربرد دارد و آن را می توانید با هر لباسی به راحتی ست کنید.

کلاه پسرانه فیدورا: کلاه پسرانه فیدورا یا به عبارتی کلاه کارآگاهان، از آن دسته از کلاه هایی است که نقش اصلی آن برای زیبایی و مد است و کمتر از آن به عنوان کلاهی برای محافظت سر در برابر سرما یاد می شود. معمولا از این کلاه در قرن بیستم استفاده می شد و امروزه در اغلب فیلم های آن دوران دیده می شود.

کلاه اوشانکا: نوعی دیگر از کلاه های مردانه کلاه اوشانکا یا به نوعی کلاه روسی است. این کلاه از آن دسته کلاه هایی است که برای روز های برفی و در سرمای زیر صفر کاربرد دارد و در مقابل باد و سرما بسیار مقاوم است.

کلاه پاناما: کلاه پاناما یکی از انواع کلاه های مردانه ای است که معمولا آن را به جای کلاه مردانه فدورا تصور می کنند. لازم است بدانید که کلاه پاناما دارای قیمتی بسیار بالاتر از کلاه فدورا است. کلاه پاناما معمولا توسط مردان ایتالیایی استفاده می شود و معمولا آن را با لباس هایی که دارای میل های راه راه هستند ست می کنند. ترکیب این کلاه با لباس را راه استایل جذابی را می سازد که افراد را به ان خیره می کند. یکی از کسانی که از کلاه پاناما استفاده کرده است، فرانسیس فورد کاپولا است. او کارگردان فیلم پدر خوانده است و از این کلاه در مجموعه خود استفاده کرده است.

کلاه قایقرانی: معمولا در گذشته قایقران ها به این علاقه داشتند و باعث شد تا نام این کلاه به نام قایقرانی ثبت شود. در گذشته این کلا به وسیله گندم تولید می شد اما امروزه این کلاه را با استفاده از پارچه تولید می کنند. این کلاه بصورت مسطح است و اغلب در محیط های گرم استفاده می شود.

انواع کلاه دخترانه

معمولا کلاه های دخترانه دارای تنوع بیشتری در طرح و رنگ هستند و باعث می شود تا شما در انتخاب کلاه دخترانه حق انتخاب بیشتری نسبت به کلاه پسرانه داشته باشید. در زیر به چند مورد از نمونه های کلاه دخترانه اشاره می کنیم.

کلاه حصیری: یکی از انواع کلاه های دخترانه کلاه حصیری است. خرید کلاه حصیری در تابستان در بین دختر ها بسیار شایع است و دختر ها از این کلاه معمولا در کنار اکسسوری های دیگر برای پیش فیلم عروسی و یا فرمالیته و یا عکاسی استفاده می کنند. کلاه حصیری یکی از کلاه هایی است که به دلیل توری بودن آن با وجود تابش نور خورشید بر روی صورت، نمای زیبایی را در عکاسی ایجاد می کند.

استفاده از کلاه های بافتنی و زمستانی: کلاه های زمستانی معمولا برای گرم کردن در زمستان توسط خان ها خریداری می شود اما باید این نکته را هم در نظر بگیریم که زیبایی برای خانم ها یکی از مباحث اصلی در خرید است. این کلاه ها معمولا در کنار شال های بافتنی نمای زیبایی را در استایل شما به وجود می آورند.

کلاه مجلسی: دسته ایی دیگر از کلاه های دخترانه کلاه هایی هستند که مجلسی هستند و معمولا خان ها آن ها را لباس های مجلسی ست می کنند. این کلاه ها به لباس های مجلسی شما نمایی تازه می دهند و باعث می شوند تا در مجالس درخشش بیشتری داشته باشید.

کلاه نقاب دارخرید کلاه نقاب دار معمولا توسط خانم هایی که دارای تیپ های اسپرت و یا ورزشی هستند انجام می شود. معمولا افراد در کنار ساحل و دریا از استایل عینک دودی و کلاه نقاب دار در تابستان استفاده می کنند که جلوه جذابی به استایل آن ها می دهد. اگر به دنبال استایل جذاب هستید خرید کلاه نقاب دار را به شما پیشنهاد می کنیم.

کلاه لئونی تابستانی

کلاه لئونی تابستانی دارای تنوع و رنگ بندی بیشتری نسبت به نوع زمستانی آن است و معمولا در دوخت آن از پارچه های نخی و سبک استفاده می شود. کلاه لئونی تابستانی به دلیل سبکی بسیاری که دارد، طرفداران زیادی دارد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس