اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111047134221797
در دسترس نیست

معرفی انواع مدل های گریل استخری

کد: 140111047134221797

، (اخبار رسمی): خرید گریل های استخری باید با توجه به کاربرد و جنس آن صورت گیرد. از جمله جنس هایی که برای این محصولات کاربرد دارند می توان به پلی پروپیلن، upvc ، استیل و ABS اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گریل استخری با مقاومت زیاد می باشید، جنس upvc را به شما پیشنهاد می دهیم.

معرفی انواع مدل های گریل استخری
معرفی انواع مدل های گریل استخری

انواع گریل استخر

همانطور که گفتیم گریل ها می توانند پازلی و یا یک تکه باشند، مدل پازلی آن از قطعاتی 2 سانتی متری تشکیل شده اند و توسط پین هایی به هم متصل می شوند. به این نوع گریل ها، تک پل، دوپین و یا سه پین می گویند. گریل هایی که برای استخرهای مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند دارای عرض 13 سانتی متری می باشند و گریلهایی که برای مکان های عمومی خریداری می شوند در عرض های 20 سانتی متری تولید می شوند.

گریل های یکپارچه به صورت 50 سانتی متری تولید می شوند و خرید گریل استخری از نوع یکپارچه به دلیل استحکامی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. اگر گریلی که برای استخر خود خریداری میکنید همراه با کانال پیش ساخته خود به فروش برسد حتما باید با یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند تا از آسیب دیدن گریل در هنگام حرکت اتوموبیل و یا ضربات جلوگیری شود.

شما باید در خرید این محصولات به کیفیت آن دقت کافی داشته باشید و فروشگاهی را انتخاب کنید که از متریال باکیفیتی درتهیه آن استفاده کنند، سایت کاویان کمپانی یکی از معتبرترین سایت های فروش این محصولات می باشد و قیمت گریل استخری در این مجموعه بسیار منصفانه می باشد.

انواع گریل استخری براساس جنس

خرید گریل های استخری باید با توجه به کاربرد و جنس آن صورت گیرد. از جمله جنس هایی که برای این محصولات کاربرد دارند می توان به پلی پروپیلن، upvc ، استیل و ABS اشاره کرد. اگر به دنبال خرید گریل استخری با مقاومت زیاد می باشید، جنس upvc را به شما پیشنهاد می دهیم.

گریل های استیل خاصیت این را دارند که در ابعاد، سایزها و اندازه های متنوعی تولید شوند پس اگر سایز خاصی را مدنظر دارید می توانید نسبت به خرید این مدل اقدام نمایید. گریل های استیل استخری را می توان رنگ آمیزی نمود و با توجه به سرامیک هایی که در اطراف استخر وجود دارد، رنگی خاص را سفارش داد.

بعضی از استخرها دارای کانال های غیراستانداردی می باشند و نمی توان از سایز بندی های روتین برای آنها استفاده کرد برهمین اساس خرید گریل استخری استیل می تواند بهترین گزینه باشد. از مدل پلی پروپیلن بیشتر در استخرهایی که در فضای داخلی ساختمان قرار گرفته اند می توان استفاده کرد.

انواع گریل استخری از نظر طرح

در هنگام خرید گریل استخری فاکتورهای زیادی وجود دارد، یکی از آنها زیبایی ظاهری آنها می باشد. البته در کنار زیبایی ایجاد امنیت و کارایی بالای آن نیز اهمیت دارد. گریل استخری آجدار از مواد اولیه مناسب و پلی پروپیلن تشکیل شده اند و می توان هم در محیط داخلی و ه خارجی از آن استفاده نمود.

این نوع گریل در سایزهای متفاوتی موجود می باشد و هم به صورت دوپین و هم به صورت سه پین تولید می شود. حتی از این نوع گریل می توان در نواحی که انحنا نداشته و 90 درجه می باشند استفاده نمود. گریل استخر طرح فنری که جنس ABS دارد برای محیط های روباز مناسب می باشد، در اندازه های مختلف تولید شده و به علت تک پین بودن در نواحی اطراف و انحنادار کاربرد دارد.

گریل طرح استپدار، موجدار، شانه ای، پولکی و نگین دار نیز از جمله انواع مختلفی از گریل های استخری می باشند که باز هرکدام دارای سایزهای متفاوتی می باشند. می توانید سایز انواع گریل های استخری را از سایت کاویان کمپانی مشاهده نمایید. علاوه بر این ها باز هم انواع متفاوتی در گریل های استخری وجود دارد، گریل استخری با بدنه، گریل گوانیزه، طرح ماشین رو نیز از جمله انواعی می باشد که باتوجه به کاربرد مختلفی که دارند، موجود می باشند.

قیمت و خرید انواع گریل استخری

قیمت گریل استخری نیز مانند تمامی محصولات به عوامل متعددی بستگی دارد و ممکن است متغیر باشد. اولین نکته ای که قیمت را تعیین می کند، جنس گریل استخری می باشد. این مورد واضح است که هر چه جنس یک محصول بهتر باشد به مراتب قیمت گران تری نیز دارد.

اما کاویان کمپانی به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه تمامی اجناس خود را با کیفیتی قابل قبول و قیمتی منصفانه در اختیار خریداران عزیز می گذارد. اگر برای استخرهای عمومی به دنبال خرید گریل استخری می باشید می توانید از نمونه هایی با کیفیت متوسط مانند جنس ABS انتخاب نمایید. ابعاد، سایز و انحنایی که در طراحی و ساخت این محصولات به کار می روند می توانند روی قیمت گریل استخری تاثیرگذار باشند. البته این مورد را مد نظر داشته باشید که هزینه گریل های استیل با سایز سفارشی به مراتب بالاتر از قیمت پلاستیکی آن می باشند.

گروه مهندسی کاویان مهر

  • سایت : www.kaviancompany
  • شماره تماس : 09194566235  _  09194548825
  • اینستاگرام  : kavian.co
  • تلگرام :http://t.me/kaviiann
  • واتساپ : 09194566235 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان