اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111087140022223
در دسترس نیست

اقامت طلایی یونان بدون شرط حضور

کد: 140111087140022223

، تهران , (اخبار رسمی): بهترین مقصد برای مهاجرت و شروع دوباره، مقصدی است که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه متناسب امکان اقامت و ویزای شهروندی را به شما بدهد. اگر قصد مهاجرت و اخذ اقامت طلایی یونان را دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بطور تفصیلی با اقامت طلایی یونان آشنا شویم.

اقامت طلایی یونان بدون شرط حضور
اخذ اقامت طلایی یونان

میزان مبلغ سرمایه¬گذاری در روش اقامت تمکن مالی یونان (250 هزار یورو) یکی از پایین ترین مقدار مبالغ سرمایه¬گذاری در خرید ملک است. بعلاوه، زمان صدور کارت اقامت آن حداکثر تا 6 ماه خواهد بود.

اقامت طلایی یونان چیست؟ بهترین مقصد برای مهاجرت و شروع دوباره، مقصدی است که در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه متناسب امکان اقامت و ویزای شهروندی را به شما بدهد. اگر قصد مهاجرت دارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا بطور تفصیلی با اقامت طلایی یونان آشنا شویم.

آیا تا به حال به اخذ اقامت طلایی یونان آن هم بدون شرط حضور فکر کرده اید؟

در سال 2008 بخش ملکی و مستغلات یونان دچار رکود شدید شد. دولت برای خروج از این رکود با ارائه گلدن ویزای یونان یا همان اقامت طلایی یونان اقدام به جذب سرمایه گذار خارجی نمود.

مهمترین مزایای مهاجرت از طریق اخذ اقامت طلایی یونان بدون شرط حضور:

در این بخش مزایای اقامت طلایی یونان در سال 2023 را با هم بررسی می­کنیم:

  1. میزان مبلغ سرمایه­ گذاری در روش اقامت تمکن مالی یونان (250 هزار یورو) یکی از پایین ترین مقدار مبالغ سرمایه­ گذاری در خرید ملک است. بعلاوه، زمان صدور کارت اقامت آن حداکثر تا 6 ماه خواهد بود. دیگر نیاز نیست برای مدت طولانی منتظر دریافت مجوز کار در یونان باشید.
  2. در سال 2020 قوانین اخذ اقامت طلایی یونان تغیر کرد و دیگر نیاز به حضور شما در هیچ یک از مراحل درخواست اقامت در این کشور نیست. برای تمدید ویزا محدودیت اقامت در یونان ندارید. نیاز به اخذ گواهی­های خاص اروپایی مانند مدرک معتبر زبان وجود ندارد. اخذ "اقامت طلایی یونان" به صورت غیر حضوری مغایرتی به با حالت حضوری نداشته و شما به عنوان شهروند اروپایی امکان استفاده از کلیه خدمات شهروندی را خواهید داشت.
  1. کشور یونان هم عضو اتحادیه اروپا است و اخذ اقامت در آن امکان دسترسی و سفر به همه مناطق شینگن را شامل 26 کشور اروپایی بدون نیاز به اخذ ویزای اضافی را دارد. این کشور ها برای شما که اقامت طلایی یونان را دارید، رسماً ویزا و کنترل مرز های خود را لغو کرده اند. با اخذ اقامت طلایی یونان عملاً به سه خانواده ویزا داده می شود؛ شامل:
  • خریدار ملک و همسرش و فرزندان زیر 21 سال. والدین. والدین همسر.
  1. یکی دیگر از مزیت های اخذ گلدن ویزا یونان با خرید ملک این است که می توانید ملک خود را به اجاره بگذارید و از درآمد یورویی ماهیانه مناسبی بهره ببرید. این احتمال وجود دارد که درآمد بین المللی شما بسته به کشور محل اقامت شما و مدت زمان اقامت یونان مشمول مالیات در یونان نباشد.

آمار چشمگیر متقاضیان ویزا در همسایگی یونان

تا سال 2022، در مجموع 767/28 مجوز اقامت طلایی یونان به متقاضیان اصلی یعنی صاحبان املاک و مستغلات و وابستگان آنها اعطا شده است.

آمار بیشترین تعداد متقاضیان کشورها از تاریخ 31 دسامبر 2021 مربوط است به :

چین: 6405 متقاضی ایران: 194 متقاضی
روسیه: 596 متقاضی عراق: 135 متقاضی
ترکیه: 618 متقاضی اوکراین: 112 متقاضی
لبنان: 304 متقاضی ایالات متحده آمریکا: 103 متقاضی
مصر: 250 متقاضی اردن: 86 متقاضی

همچنین آماری به صورت پراکنده از کشورهای دیگر نیز موجود می باشد.

فراموش نکنید اگر قصد اخذ شهروندی کشورهای اروپایی را دارید، باید به همه جزئیات و قوانین مهاجرتی تسلط داشته باشید. به خصوص اگر تمایل به سرمایه گذاری روی ویزای اقامت طلایی یونان بدون شرط حضور که در این صفحه به آن پرداختیم را داشته باشید. چرا که قرار گرفتن در این مسیر بدون شناخت کافی می تواند آسیب جدی هم از نظر مالی و هم زمانی برای شما به بار بیاورد. به علاوه، قطعاً همه مهاجرین با هدف پیشرفت قدم در این مسیر می گذارند. پس برای دریافت اطلاعات جزئی تر و مشاوره رایگان با کارشناسان حقوقی شرکت ساحل آفتاب ارتباط بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساحل آفتاب

هلدینگ ساحل آفتاب در زمینه مهاجرت، توریسم و تجارت فعالیت می نماید. تخصص و تجربه ما در طی 10 سال در زمینه مهاجرت و اقامت در اروپا یونان و پرتغال و اسپانیا است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی