اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111127146022114
در دسترس نیست

چرا تلویزیون سونی صدا ندارد

کد: 140111127146022114

، (اخبار رسمی): قطع شدن صدا گاهی اوقات یک مشکل آزاردهنده است و کاربر به دنبال راهی برای حل این مشکل است. اما برای این، اولین قدم این است که ببینیم مشکل از کجا ایجاد می شود. برای این منظور، ما در اینجا برخی از دلایل اصلی بی صدا بودن تلویزیون سونی را جمع آوری کرده ایم.

چرا تلویزیون سونی صدا ندارد
دلیل بی صدا بودن تلویزیون سونی

قطع شدن صدا گاهی اوقات یک مشکل آزاردهنده است و کاربر به دنبال راهی برای حل این مشکل است. اما برای این، اولین قدم این است که ببینیم مشکل از کجا ایجاد می شود.

تلویزیون سونی صدا ندارد» اما تصویر دارد، عبارتی است که همه تکرار می کنیم و راه حلی برای آن پیدا می کنیم. اینکه تلویزیون های سونی صدا ندارند به مسائل مختلفی مربوط می شود. خوش بینانه ترین مورد این موضوع مربوط به قسمت تنظیم صدا تلویزیون سونی است که باید بررسی شود و با چک کردن این قسمت شاید توانست مشکل را رفع کرد . اگر مشکل از این قسمت نبود تا جایی که میتوانید نباید خودتان دست به انجام کاری بزنید

زیرا برای تعمیر ایرادات تلویزیون حتی ایرادات رایج و شناخته شده باید به تعمیرکار مجرب واحد تعمیر تلویزیون سونی مراجعه کنیم در غیر این صورت با آسیب های جبران ناپذیر یا جبران ناپذیری مواجه خواهید شد.

علل اولیه که تلویزیون سونی صدا ندارد

وقتی صحبت از خاموش کردن صدا می کنیم، در واقع به این معنی است که تلویزیون تصویر دارد، اما صدایی از آن دریافت نمی شود. این مشکل می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از تنظیمات خراب تا مشکلات سخت افزاری. توجه داشته باشید که صدا در هر تلویزیون و هر برندی قابل قطع است. این به تلویزیون های سونی محدود نمی شود.

قطع شدن صدا گاهی اوقات یک مشکل آزاردهنده است و کاربر به دنبال راهی برای حل این مشکل است. اما برای این، اولین قدم این است که ببینیم مشکل از کجا ایجاد می شود. برای این منظور، تیم استاد تی وی در اینجا برخی از دلایل اصلی بی صدا بودن تلویزیون سونی را جمع آوری کرده است. امیدواریم با مطالعه آن بتوانید مشکل دستگاه خود را حل کنید.

با وجود کیفیت منحصر به فرد تلویزیون های سونی، به دلایل مختلف احتمال بروز مشکلات جزئی و اساسی برای این دستگاه وجود دارد. دلیل اصلی بی صدا بودن تلویزیون سونی مشکل سخت افزاری است.

برد اصلی تلویزیون در تقویت صدای تلویزیون موثر است. هر گونه خرابی در این قسمت می تواند دلیل عدم صدا در تلویزیون سونی باشد. در واقع این مشکل زمانی رخ می دهد که این قسمت به طور کامل پیاده سازی نشود. خرابی بلندگو برای پخش نشدن صدای تلویزیون سونی نیز موثر است.

در این صورت برای رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون سونی باید بلندگوها را تعویض کرد.

البته این کار زیاد طول نمی کشد، هرچند که حساسیت های خاص خودش را دارد. در هر صورت دلیل بی صدا بودن تلویزیون سونی شما هر چه باشد، برای رفع آن باید از یک متخصص حرفه ای و با تجربه کمک بگیرید. برای این کار میتوانید با مجموعه ی استاد تی وی تماس بگیرید و تجربه ی تعمیر تلویزیون سونی در منزل را داشته باشید

میزان صدا در حالت صفر است.

دکمه ‎‎را غیر عمد فشرده اید.

بلند گوهای تلویزیون فعال نیستند؛ دکمه ACTION MENU را فشار دهید، سپس بلندگوی تلویزیون را انتخاب و فعال کنید.

اگر صدا فقط روی سیستم صوتی تنظیم شود، بلندگوهای تلویزیون فقط آواهای کلیدی یا صداهای سیستم را پخش می‌کنند.

اگر قطعی صدا مربوط به مشکلات مهم تری نباشد، ممکن است با تعویض سوکت audio و video این مشکل حل شود.

علت صدای خش خش تلویزیون سونی

فقدان صدای تلویزیون سونی گاهی اوقات کمتر است. برای مثال گاهی اوقات تلویزیون به طور کامل خاموش نمی شود و صدای سوت به گوش می رسد. در این حالت صدای اصلی تلویزیون با نویز همراه است که معمولا با تغییر فرکانس اکولایزر و صدای تلویزیون تغییر می کند. اگر تنظیم BASS را افزایش دهید، صدا بلندتر می شود و نویز افزایش می یابد.
یکی از دلایل صدای خش خش تلویزیون سونی خرابی بلندگوها است. البته تلویزیون های سونی اسپیکرهای بسیار باکیفیتی دارند و به ندرت این مشکل روی آن ها دیده می شود. گاهی اوقات دیافراگم یا فوم اسپیکر ممکن است آسیب ببیند و باعث ایجاد نویز و صدای خش خش در صدای تلویزیون شود. با تعمیر اسپیکر و اجزای آن مشکل حل می شود.

خرابی بلندگوی تلویزیون

دلیل نهایی برای تلویزیون سونی بدون صدا، خرابی بلندگوی تلویزیون سونی است. اگر بلندگوهای تلویزیون یا سوکت آنها مشکل داشته باشد، صدا را از بلندگوهای تلویزیون نمی شنوید. البته در بیشتر مواقعی که صدای خش خش را از بلندگوهای تلویزیون خود می شنوید یا صدایی با کیفیت پایین می شنوید، ممکن است این احتمال را در نظر بگیرید که بلندگوهای تلویزیون شما معیوب هستند.
بلندگوهای داخلی تلویزیون ممکن است آسیب ببینند. اگر از سیستم سینمای خانگی استفاده می کنید، بلندگوهای خارجی سیستم را بررسی کنید. مراقب باشید بلندگوی تلویزیون را خودتان تعمیر نکنید.
تعمیر تلویزیون سونی خود را به یک تکنسین مجرب در مرکز نمایندگی سونی بسپارید تا آسیب دیدگی تلویزیون شما را در اسرع وقت برطرف کند.

راهکار رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون سونی

آیا تا به حال با مشکل قطع صدای تلویزیون مواجه شده اید؟ در این حالت تصویر تلویزیون واضح و بدون نقص است اما هیچ صدایی شنیده نمی شود. هنگامی که تلویزیون سونی صدا ندارد، ابتدا صدای تلویزیون را با استفاده از کنترل از راه دور بررسی کنید و در صورت لزوم آن را تغییر دهید.

اگر مشکل حل نشد، دستگاه را خاموش کنید و دوباره صدا را کم و زیاد کنید. اگر هنوز متوجه شدید که تلویزیون سونی شما صدا ندارد، برد اصلی باید بررسی و تعمیر شود.
تعمیر برد اصلی تلویزیون سونی و تعویض این قطعه معمولا مشکل صدا را حل می کند و حال شما را بهتر می کند. اما اگر نه، سایر قسمت های دستگاه مانند پاور، اسپیکر و غیره. آنها همچنین باید بررسی و تعمیر یا در صورت لزوم تعویض شوند.

جمع بندی

رفع مشکل صدا نداشتن تلویزیون، رفع مشکلات تلویزیون سونی ، تعمیر ال سی دی، رفع پیکسل سوختگی پنل، تعمیر مین برد، تعویض برد پاور، تعمیر بلندگو، تعمیر ورودی و خروجی های تلویزیون و.. از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی هستند.

تکنسین های تعمیر تلویزیون سونی استاد تی وی  در این مرکز علاوه بر تجربه و تخصص در تعمیر تلویزیون و دستگاه های الکترونیکی، آموزش بین المللی تعمیر تلویزیون سونی را نیز دیده اند و با ساختار این دستگاه ها آشنا هستند. همچنین قطعات مورد استفاده در مرکز تعمیر تلویزیون سونی از قطعات اصلی و فابریک می باشد. تمامی این ویژگی ها منجر به ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان گرامی شده است.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | شهر و جامعه