اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111137147622019
در دسترس نیست

مردم برای چه مواردی از اینستاگرام استفاده می کنند؟

جایگزین اینستاگرام

کد: 140111137147622019

، (اخبار رسمی): دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی مدام در حال تحول است و بارها این اتفاق افتاده که کاربران به دلایل متفاوتی مانند فیلترینگ و یا … به دنبال برنامه های جایگزین اینستاگرام می گردند تا در صورت لزوم به آن نقل مکان کنند.

جایگزین اینستاگرام
جایگزین اینستاگرام

بیشتر افراد برای به اشتراک گذاری زندگی روزمره، چت و گفتگو و یا حتی فروش محصولات خود از اینستاگرام استفاده می کنند.

جایگزین اینستاگرام

دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی مدام در حال تحول است و بارها این اتفاق افتاده که کاربران به دلایل متفاوتی مانند فیلترینگ و یا … به دنبال برنامه های جایگزین اینستاگرام می گردند تا در صورت لزوم به آن نقل مکان کنند.

 هرچند برنامه هایی که وجود دارد نمی تواند جایگزین کاملی برای اینستاگرام باشد اما در این مقاله به بررسی چند مورد از اپلیکیشن های جایگزین احتمالی اینستاگرام می پردازیم.

روبیکا

 اپلیکیشن روبیکا با داشتن امکانات متنوع این امکان را به کاربران می دهد تا روزمرگی های خود را به اشتراک بگذارند و امکان ایجاد کانال ها و صفحه های

کسب و کار را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار خواهد داد.

اما درباره امنیت روبیکا، بحث های زیادی مطرح شده است. سپر امنیتی گوگل پلی، روبیکا را به عنوان یک بدافزار معرفی کرده است که توسط مایکت هم مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر آن حین کار با اپلیکیشن روبیکا کندی و قطعی ناگهانی را تجربه می کنید .

پینترست

پلتفرم پینترست یک جستجوگر قدرتمند برای عکس و ایجاد آلبوم های تصویری است. این اپلیکیشن قابلیت چت کردن را برای کاربران خود فراهم کرده و بهترین برنامه برای پیدا کردن ایده های ناب و آموزش در هر حوزه ای است.

پینترست به عنوان جایگزین اینستاگرام

اپلیکیشن پینترست نمی تواند به تنهایی جایگزین اینستاگرام باشد، چون امکانات لازم برای فروشندگانی که قصد فروش محصولات خود را دارند، فراهم نمی کند. از طرفی، امکان آپلود ویدئو برای تمامی کاربران پینترست فراهم نیست و در آپلود ویدئو ها بسیار سخت گیرانه عمل می کند.

سروش

پیام رسان سروش، درست مانند تلگرام و مشابه پلتفرم ایرانی ایتا، ماهیت پیام رسانی، ایجاد گروه و کانال را دارد. امکان به اشتراک گذاری محتوا به صورت پست و استوری در این پیام رسان فراهم نیست. شما فقط می توانید محتوا روزانه یا عکس محصولات خود را در گروه ها و کانال های مختلف قرار دهید.

آیگپ

پیام رسان آیگپ به عنوان یک پلتفرم ایرانی با هدف پیام رسانی و گفتگو شکل گرفت اما بعد ها با اضافه کردن سرویس بخر و بفروش در بین صاحبان کسب و کار جا باز کرد. در سرویس بخر و بفروش پیامرسان آیگپ، شما می توانید بدون پرداخت هزینه از طریق ربات، آگهی فروش خود را ثبت کنید. این آگهی پس از بررسی در کانال های فروشگاهی آیگپ قرار خواهد گرفت.

دیوار

اپلیکیشن دیوار یکی از بزرگترین پلتفرم های خرید و فروش آنلاین است. این سایت قابلیت تبلیغات در میان تعداد زیادی از کاربران را برای شما فراهم می کند. اگر به عنوان یک فروشنده در اینستاگرام فعالیت می کنید، امکاناتی که دیوار در اختیار شما قرار می دهد می تواند نیازهای شما را تا حدی برطرف کند.

تفاوت های اصلی دیوار و اینستاگرام

پلتفرم دیوار صرفا پلتفرمی برای خرید و فروش محصولات است و از قابلیت انتشار روزمرگی و انتشار محتوا روزانه پشتیبانی نمی کند و این مهم ترین دلیلی است که دیوار نمی تواند جایگزین خوبی برای اینستاگرام باشد. هزینه بالا درج آگهی در پلتفرم دیوار باعث شده تا استقبال مردم از این پلتفرم کاهش پیدا کند. هزینه درج هر آگهی در دیوار تا قبل از سال ۱۴۰۱، ده هزار تومان بود ولی اکنون به ۴۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

شیپور

اپلیکیشن شیپور پلتفرمی است که محیط رایگانی را برای خرید و فروش کالا و خدمات نو و دست دوم فراهم کرده است. این پلتفرم صرفا جنبه فروش اینستاگرام را پوشش می دهد و شما قابلیت انتشار محتوا روزانه و چت و گفتگو را نخواهید داشت. در شیپور شما امکان درج آگهی برای محصولات خود را خواهید داشت. ثبت آگهی در شیپور برخلاف دیوار رایگان است.

وب از تو

وب از تو، یک فروشگاه ساز آنلاین است که به کسب و کارهای بزرگ و کوچک برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی کمک می‌کند. ساخت سایت در کمتر از ۳ دقیقه ، ۱۴ روز تست رایگان ، درگاه پرداخت مستقیم و آنی ، اتصال به ترب ، رابط کاربری زیبا و راحت،تعرفه ارزان و پشتیبانی حرفه ای از جمله امکاناتی است که وب از تو در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهد.

کدام پلتفرم برای فروش محصولات مناسب تر است؟

می توان گفت که دیوار و شیپور هر دو پلتفرم های خوبی برای فروش کالا هستند اما تعداد کاربران پلتفرم دیوار تقریبا ۱۰ برابر بیشتر از شیپور است. اگر به عنوان یک فروشنده دنبال جایگزین مناسبی برای اینستاگرام هستید دیوار بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. علاوه بر این داشتن یک فروشگاه اینترنتی که روند فروش شما را آسان و خودکار کند ، سبب صرفه جویی در زمان ، اطمینان بیشتر خریدران و افزایش فروش شما خواهد شد . مناسب ترین پلتفرم برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، استفاده از فروشگاه ساز وب از تو است. درباره وب از تو بیشتر بدانید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ساز وب از تو

وب از تو یک سامانه‌ی آنلاین برای کمک به آنلاین کردن فضای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. رابط کاربری زیبا و راحت، پنل‌های مدیریتی با امکانات پیشرفته، تعامل آسان مشتریان و فروشندگان، پرداخت مستقیم به حساب فروشندگان، نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی حرفه‌ای از جمله امکاناتی هست که در اختیار کاربران وب از تو می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها