اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109216868622019
در دسترس نیست

 طرح حامی با توجه به آسیب دیدن کسب و کارها برگزارمی‌شود

ساخت سایت رایگان در گوگل

کد: 140109216868622019

، (اخبار رسمی):  طرح حامی به مناسبت آسیب دیدن کسب و کارها با توجه به فیلتر شدن شبکه های اجتماعی از آبان 1401 آغاز و تا اسفند 1401 ادامه دارد.

ساخت سایت رایگان در گوگل
ساخت سایت رایگان در گوگل

فروشگاه ساز وب از تو بستری رایگان فراهم کرده تا کسب و کار های آسیب دیده و بی‌دغدغه فروشگاه آنلاین خود را در فضایی ایمن پیاده سازی کنند و یک بار برای همیشه با خیالی آسوده آینده کسب و کار خود را بسازند.

به گزارش روابط عمومی وب از تو، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره طرح حامی به مناسبت آسیب دیدن کسب و کارها با توجه به فیلتر شدن شبکه های اجتماعی و در دوره زمانی 5 ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند اشتراک سالانه را از طریق فروشگاه ساز وب از تو و با 100٪ تخفیف تهیه کنند.

مدیرعامل شرکت وب از تو حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: با توجه به فیلتر شدن شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، واتساپ و … ما در فروشگاه ساز وب از تو با تمام توان همراه شما در این شرایط سخت هستیم. داشتن یک وب سایت یا فروشگاه آنلاین می تواند به پیشرفت هر کسب و کاری کمک کند، اما برخی از افراد به دلیل هزینه هایی که این کار دارد از طراحی سایت صرف نظر می‌کنند. فروشگاه ساز وب از تو بستری رایگان فراهم کرده تا کسب و کار های آسیب دیده بدون دردسر و بی‌دغدغه فروشگاه آنلاین خود را در فضایی ایمن پیاده سازی کنند و یک بار برای همیشه با خیالی آسوده آینده کسب و کار خود را بسازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه ساز وب از تو

وب از تو یک سامانه‌ی آنلاین برای کمک به آنلاین کردن فضای کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک است. رابط کاربری زیبا و راحت، پنل‌های مدیریتی با امکانات پیشرفته، تعامل آسان مشتریان و فروشندگان، پرداخت مستقیم به حساب فروشندگان، نماد اعتماد الکترونیک و پشتیبانی حرفه‌ای از جمله امکاناتی هست که در اختیار کاربران وب از تو می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]