اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111167149221990
در دسترس نیست

معرفی انواع مدل های گلدان دکوری و عودسوزی

کد: 140111167149221990

، (اخبار رسمی): قبل از بررسی معرفی انواع مدل های گلدان دکوری و عود سوز ابتدا بگوییم گلدان یکی از بهترین بهانه‌های خرید رفتن، خرید انواع تزئینات منزل است.

معرفی انواع مدل های گلدان دکوری و عودسوزی
خرید دکوری و گلدان

گلدان‌های زیبا، می‌تواند یکی از عناصر بااهمیت جهت تزئیین کردن محل حیات شما باشد.  جنسیت گلدان ها می‌توانند از نوع سرامیک، شیشه، چوب و یا فلزات باشند. بدون توجه کردن به نوع جنس آنها، گلدان‌ها می‌توانند به تنهایی میتوانند باعث مزین کردن محیطمان باشند. زمانی که اسم گلدان را می‌شنویم نخستین چیزی که به ذهنما می‌رسد یقینا محلی برای نگهداری گل و گیاه است. گلدان های شیک و تزئینی که امروزه طراحی میشوند بسیار  توانایی بالایی را دارند که اطرافمان را زیباتر بنمایند. بله، همین گلدان های به ظاهر اسان می‌توانند به راحتی سبب ویرایش دکوراسیون و ویرایش چیدمان در منزل شوند

انواع گلدان دکوری  

تنوع زیادی در فروشگاه ها و بازار برای گلدان دکوری وجود دارد. اگر شما قصد خرید گلدان دکوری دارید شما می توانید با توجه به نیاز، سلیقه و نوع دکوراسیون بهترین نوع آن را خریداری کنید. 

گلدان شیشه ای

گلدان هایی شفاف و به رنگ های مختلف هستند که برگزیده را برای شما راحت می کند.

گلدان دکوری  از جنس سرامیک و سفالی

 این نوع گلدان می تواند دارای لعاب های زیبایی است که جلوه آن را بسیار زیاد تر میکند . همچنین انواع مختلفی از گلدان های سرامیکی طرحدار وجود دارند که برای سبک های گوناگون مناسب هستند.

گلدان دکوری چوبی

اگر قصد خرید گلدان چوبی دارید به شما تبریک میگوییم زیرا این نوع گلدان ها ممتاز تر هستند و برای گل های مصنوعی و یا گلو  خشک جای خوبی هستند. همچنین در دکوراسیون روستیک و یا جدید گلدان دکوری چوبی کاربرد دارد.

گلدان ترکیبی

این روزها گلدان های دکوری را میبینیم که ترکیبی از متریال های گوناگون مثل، چوب و شیشه و یا فلز و شیشه و... هستند. این نوع گلدان ها هم تنوع زیادی دارند و اگر به دنبال نقشه های ممتاز تری هستید می توانید به آن فکر کنید. 

گلدان چینی

گلدان های چینی دشوار تر از گلدان های دکوری سفالی و سرامیکی هستند و همچنین نقشه و رنگ مختلفی دارند.

نکات با اهمیت در خرید گلدان دکوری

 برای خرید گلدان دکوری باید به موارد مختلفی توجه کنید تا از خرید خود راضی باشید. در هنگام خرید گلدان دکوری به این عوامل توجه کنید:

 جنس گلدان

برگزیده جنس گلدان کمی به سلیقه شما ربط دارد و از طرفی هم به فضایی که قرار هست در آن قرار بگیرد. همچنین نوع گلهایی که احتمالا بخواهید در آن قرار دهید؛ طبیعی یا مصنوعی بودن آن ارزش دارد. خرید گلدان چوبی از جذاب ترین خرید هاست

سبک دکوراسیون

سبک و طراحی گلدان دکوری، باید با سبک دکوراسیون محیط تناسب داشته باشد. به طور مثال برای دکوراسیون مدرنی که در آن مبلمان و وسایل با جنس استیل استفاده شده است؛ یک گلدان فلزی و براق جالب به نظر می رسد.

فضای قرارگیری گلدان

اینکه یک گلدان چوبی و همرنگ با میز را روی آن قرار دهید، شاید خیلی جذاب نباشد. تضاد نوع جنس بین میز و گلدان روی آن زیبایی و جذابیت بیشتری خواهد داشت. مثلا یک گلدان که از جنس شیشه است را روی یک میز چوبی را در نظر بگیرید ! همچنین به  نوع فرم گلدان و فضای قرارگیری گلدان توجه کنید.

  ابعاد و اندازه

یک گلدان بزرگ برای یک میز جلو مبلی نسبتا کوچک مناسب نخواهد بود، ابعاد و اندازه از نخستین آپشن های آن برای خرید گلدان دکوری است.

 فرم و رنگ گلدان دکوری

برخی از آدم گلدان های اسان را رفیق دارند و برخی گلدان های نقش و نگاردار را ترجیح می دهند .

نمونه بهترین و پرفروش ترین مدلهای گلدان دکوری

 گلدان دکوری کوزه ای دسته 3 عددی پلی استر

 استفاده از نقشه های کوزه ای برای گلدان های تزئینی با نقشه ها و رنگ های گوناگون زیبایی خاصی حتی بدون این که از گل های تزئینی استفاده کنید  میتوانید در چیدمان دکوراسیون منزل ایجاد مینماید. این کالا به همراه گل های تزئینی زیبایی دو چندانی ایجاد میکند. جنس محکم و ثبات رنگ آن ها حتی پس از شستشو ارزش و ماندگاری آنرا اثبات میکند

 گلدان شیشه ای دکوری کوچک مدل N20.

 این گلدان از نوع شیشه ای هست و برای دکور خیلی جذاب و شیک هست ابعاد آن ۵در ۵ در ۱۰ سانتی متر هست وزن آن در حدود ۹۵ گرم هست .

 گلدان دکوری پلی استر مدل گلوریا

این گلدان دکوری از جنس پلی استر هست و خیلی جذاب طراحی شده هست و قابلیت شست وشو دارد که یکی از رتبه های این گلدان هست و این گلدان برای کل های طبیعی و مصنوعی مناسب هست ورزن این گلدان ۶۹۰ گرم هست که در مقباسه با گلدان قبلی که بررسی کردیم زیادتر هست .

عود سوز چیست؟

عود سوز وسیله ای است که در آن بخور می گذارند و اجازه می دهند کاملا بسوزد. سوختگی از دیرباز و در زمان سلجوقیان رایج شده است، استنشاق دود عود پیام‌های عصبی در مغز و سیستم عصبی ایجاد کرده و ارسال می‌کند و واکنش‌های مثبتی را دریافت می‌کند که باعث تسکین و جلوگیری از استرس، ایجاد آرامش، رفع خستگی و افزایش سلامتی فرد می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل