اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203187322621990
در دسترس نیست

معرفی و نگهداری ظروف چوبی

معرفی و نگهداری ظروف چوبی

کد: 140203187322621990

، (اخبار رسمی): ظروف چوبی به عنوان ظروف سرو و پذیرایی منزل و آشپزخانه، از بهترین و سالم ترین ظروف هستند. استفاده از این جنس ظروف به زمان های گذشته بر می گردد اما امروزه طراحی زیباتر و شکیل تری دارند و جلوه شیک و زیبایی را به فضای آشپزخانه می بخشند

معرفی و نگهداری ظروف چوبی
خرید اردو خوری چوبی

 خرید ظروف چوبی اورجینال را به کسانی که دوستدار طبعیت و محیط زیست هستند پیشنهاد می کنیم زیرا این جنس ظروف کمترین آسیب را به محیط زیست وارد می کنند و از طرفی خوردن غذا در آنها خطری برای بدن ما ندارد. برای خرید ظروف چوبی با مدل ها و جنس های زیادی از چوب از جمله بامبو، چوب بلوط، چوب کاج و ... روبرو می شوید که شاید این همه تنوع انتخاب بهترین مدل و جنس را برای شما سخت کند. ما در این صفحه می خواهیم اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید خرید بهتری داشته باشید. همراه ما باشید.

انواع ظروف چوبی

ظروف چوبی از گذشته تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرند و اصالت و جذابیت خود را تاکنون حفظ کرده اند. اگر شما هم دوست دارید در آشپزخانه خود ظروف چوبی را بچینید و از مهمانان خود با این ظروف پذیرایی کنید، در این بخش چند مورد از این وسایل چوبی منزل را که پر طرفدار تر هستند معرفی می کنیم :

تخته سرو چوبی

از ظروف چوبی محبوب در آشپزخانه، تخته سرو چوبی است. کاربرد این ظرف برای سرو غذاها، تنقلات، مواد خوراکی مختلف مثل پیتزا، کیک، بیسکوییت و ... است.

تخته سرو چوبی علاوه بر منزل، در رستوران ها و کافه ها نیز استفاده زیادی دارد. فرقی نمی کند که فضای شما در کدام سبک مدرن، کلاسیک یا سنتی باشد، این تخته با تمام دکوراسیون ها ست می شود و باعث جذاب تر دیده شدن غذا و خوراکی ها نیز می شود.

کاسه و بشقاب چوبی

کاسه و بشقاب چوبی یکی دیگر از ظروف چوبی با ظاهر خاص و متفاوت هستند که به نسبت ظرف های شیشه ای، سرامیکی و سفالی مقاوم تر هستند. کاسه و بشقاب چوبی به این راحتی آسیب نمی بیند و اگر از ارتفاع هم بیافتد، نمی شکند. این ظروف زیبای چوبی باعث تغییر در طعم و کیفیت مواد غذایی نمی شوند و برای مدت طولانی مواد غذایی را سالم نگه می دارند.

اردو خوری چوبی

اردو خوری چوبی جذاب ترین وسیله چوبی است که می توانید آن را بخرید. با استفاده از اردوخوری، میز پذیرایی خود را تزئین کنید و برای سرو پیش غذا از آن استفاده کنید.

در واقع اردور یا اردور همان پیش غذایی است که قبل از غذای اصلی سرو می شود و اردو خوری هم به معنای ظرف سرو پیش غذاست. البته کاربرد این ظرف چوبی برای سرو انواع تنقلات، فینگر فود‌ها و آجیل‌ ها نیز است.

آجیل خوری چوبی

برای پذیرایی شیک از مهمانان خود با آجیل می توانید از ظرف آجیل خوری چوبی استفاده کنید. این ظرف در ترکیب با رنگ های بادام، پسته و گردو، رنگ بندی جذابی را به وجود می آورد و باعث ایجاد احساس طبیعی بودن می شود.

استند کیک چوبی

استند کیک چوبی یکی از لوازم چوبی مناسب آشپزخانه است که در طرح های مختلف، برای سرو انواع کیک و کاپ کیک مورد استفاده قرار می گیرد. این ظرف با طراحی خاص و منحصر به فرد خود هیچ وقت از مد نمی افتد و تا سال ها می توانید از آن استفاده کنید.

کوکسا

کوکسا همان فنجان چوبی است که جنس آن از چوب توس است. نام کوکسا از زبان فنلاندی گرفته شده و به آن گوکسی یا کاسا هم گفته می شود. استفاده از فنجان چوبی در میان طبیعت گردها و کوهنوردان رایج است اما یکی از ظروف چوبی مناسب برای آشپزخانه هم است.

خرید ظروف چوبی یا پلاستیکی ؟

برای ساخت ظروف و وسایل آشپزخانه از مواد مختلفی استفاده می شود مثل پلاستیک و چوب. در مقایسه با ظروف پلاستیکی و چوبی، ترجیح به خرید ظروف چوبی است زیرا ظروف پلاستیکی در اثر حرارت و مواد اسیدی مواد مضر تولید می کنند که برای سلامتی بدن ما خطر آفرین است.

مشکل دیگر ظروف پلاستیکی، عدم جذب آنها در محیط زیست است در حالی که ظروف چوبی با محیط زیست کاملا سازگار هستند و در برابر حرارت مقاوم تر عمل می کند.

چگونه از ظروف چوبی نگهداری کنیم؟

روش شستشوی ظروف چوبی

محصولات سمیر با استفاده از مرغوب ترین چوب موجود در بازار و همچنین بهترین نوع پوشش مخصوص ظروف چوبی که استاندارد غذایی دارد تهیه شده است که به واسطه ی آبگریز بودن این روغن گیاهی تمام ظروف قابلیت شستشو دارند.

برای نگه داری و سالم ماندن تخته سروها و ظروف چوبی لطفا نکات زیر را رعایت نمایید:

داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید.

محصولات سمیر با روغن مخصوص مواد غذایی آب گریز شده است ولی بهتر است برای تمیز کردن از اسفنج یا دستمال نمدار استفاده کنید و مدام با آب شسته نشود. در صورتی که نیاز به شستشو بود بعد از شستن با دستمال نخی کاملا خشک کنید.

برای افزایش طول عمر محصول هر چند وقت با روغن زیتون کلیه سطوح کار را چرب کنید.

هرگز برای خورد کردن مواد غذایی بر روی تخته ها از چاقوی اره ای استفاده نکنید.

از قرار دادن مواد غذایی آبدار و اسیدی مانند گوجه فرنگی برای زمان طولانی در ظروف چوبی بپرهیزید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل