اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111247161622296
در دسترس نیست

هر آنچه لازم است از سقف و سایبان متحرک بدانید

کد: 140111247161622296

، تهران , (اخبار رسمی): سقف برقی یا سقف‌ های متحرک، شکل و فرم جدیدی از سقف‌ های امروزی هستند که از آن ها در فضا های باز استفاده‌ شده و از راه دور قابل کنترل هستند.

هر آنچه لازم است از سقف و سایبان متحرک بدانید.
سایبان متحرک

شرکت صنعتی هوبر، با نزدیک به یک دهه سابقه و تجربه در زمینه پروژه‌ های اجرای سقف‌ و سازه های متحرک بوده و در تمامی محصولات خود از به روزترین و نوین ترین تکنولوژی ها و تجهیزات بهره‌مند می‌شود.

انواع سقف و سازه های متحرک به‌ صورت سفارشی طراحی شده و متناسب با سازه‌ های متفاوت، از متریال‌ های گوناگونی ساخته می‌ شوند. انواع سقف و سایبان متحرک، محافظت در برابر آفتاب و باران را ارائه داده و بر روی سیستم‌ های مشخصی قابل نصب هستند.

شما می‌توانید با توجه به سازه خود، انواع سقف برقی و سایبان متحرک را متناسب با فضای بیرونی خود انتخاب کرده و اجرا نمایید. تمامی سایبان‌ ها در طیف وسیعی از لوازم جانبی قابل سفارش بوده و می‌توانند فضایی بیرونی محیط را بهبود بخشند.

از جمله ویژگی‌ های سایبان‌ متحرک می‌توان به روشنایی آنها توسط لامپ‌ های ال‌ ای‌ دی، وجود پانل‌ های کشویی آلومینیومی و یا چوبی، شیشه، پرده‌ های الکترونیکی، اسپیکر و همچنین گرمایش اشاره نمود.

سقف متحرک چیست؟

سقف برقی یا سقف‌ های متحرک، شکل و فرم جدیدی از سقف‌ های امروزی هستند که از آن ها در فضا های باز استفاده‌ شده و از راه دور قابل کنترل هستند. در واقع این سقف‌ ها با استفاده از یک دکمه قابل باز شدن و بسته شدن بوده و می‌توان از آن ها در محیط های بیرونی، جهت ایجاد پوششی متحرک بر روی فضای باز ایجاد شده استفاده نمود. سقف‌ های متحرک از متریال‌ های گوناگونی ساخته‌ شده و می‌توان از کاربرد آنها در مکان‌ هایی چون فضای بیرونی ویلا ها، مراکز تجاری، هتل‌ ها، رستوران‌ ها، کافی‌شاپ‌ ها، استخر های روباز، اقامت‌ های تفریحی و غیره اشاره نمود.

سقف برقی در ابعاد و اندازه‌ های بسیار متفاوتی طراحی‌ شده و یکی از تجهیزات بسیار پرکاربرد و پرمصرف هستند.

مزایای استفاده از سقف‌ های متحرک

از جمله مزایای استفاده از سقف‌ های متحرک می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکی از مهم‌ ترین مزایای استفاده از سقف‌ های متحرک در فضا های باز، امکان کنترل از راه دور و باز و بسته شدن این سقف‌ ها است.
  • در واقع این سقف‌ ها توسط یک دکمه از راه دور قابل باز شدن و بسته شدن بوده و به‌ همین دلیل کار را برای مصرف‌کنندگان بسیار راحت کرده‌اند.
  • سقف برقی، از متریال‌ های ضد زنگ و ضد رطوبت ساخته‌ شده و از دوام و مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب‌ های بیرونی، اشعه مضر نور خورشید و همچنین شرایط نامساعد آب‌ و هوایی برخوردار هستند.
  • با استفاده از سقف های برقی، می‌توان در شرایط آب‌ و هوایی مناسب، سقف را به‌ طور اتومات جمع کرده و از هوای مطلوب لذت برد.
  • همچنین می‌توان در شرایط آب‌ و هوایی نامساعد مانند هوای بارانی، برفی، وجود باد و طوفان و غیره نیز سقف را باز کرده و به‌ راحتی از فضای بیرونی لذت برد.

سایبان متحرک چیست؟

سایبان متحرک نیز مانند سقف‌ های متحرک، طرحی بسیار نوین در سبک معماری امروزی بوده و از این سایبان‌ ها در فضای بیرونی بسیاری از اماکن لوکس مانند ویلا ها، رستوران، هتل، مراکز تجاری بزرگ، کافی‌شاپ، مراکز تفریحی و غیره استفاده می‌شود. سایبان متحرک نیز در ابعاد و اندازه های متفاوت و از متریال‌ های گوناگونی طراحی و ساخته می ‌شوند.

وظیفه اصلی این سایبان‌ ها، محافظت از فضای زیرین خود در برابر شرایط بد آب‌ و هوایی بوده و به مانند سقف‌ های متحرک، به‌ صورت اتومات و کنترل از راه دور قابل باز و بسته شدن هستند.

متریال به‌ کار رفته در ساخت سایبان متحرک نیز از کیفیت و استاندارد های بسیار بالایی برخوردار بوده و در برابر عواملی چون باد و طوفان و بارش باران و برف، شرایط نامساعد آب‌ و هوایی و غیره مقاوم و در برابر نور خورشید نیز بسیار مستحکم بوده و سبب تغییر شکل و تغییر حالت نخواهند شد. سایبان‌ های متحرک دارای انواع گوناگونی چون سایبان متحرک دستی و سایبان متحرک برقی هستند که امروزه از سایبان‌ های برقی نسبت‌ به مدل دستی بیشتر استفاده می‌شود. همچنین از بیشترین متریال به‌ کار رفته در ساخت این سایبان‌ ها نیز می‌توان به فلز آلومینیوم، متریال پارچه و همچنین شیشه اشاره نمود.

مزایای استفاده از سایبان متحرک

از جمله مزایای استفاده از سایبان‌ های متحرک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • سایبان های متحرک نسبت‌ به سایبان‌ های ساده دارای طول عمر و دوام بسیار بیشتری هستند
  • این سایبان ها با توجه به درخواست مشتری و همچنین متراژ فضای بیرونی طراحی‌ شده و در رنگ‌ ها و طرح‌ های متفاوتی قابل اجرا می‌باشند
  • بسیاری از سایبان‌ های متحرک قابل حمل بوده و امکان جابجایی در محیط را خواهند داشت
  • این سایبان ها از تجهیزات و المان‌ های موجود در زیرین خود محافظت کرده و سبب دوام و پایداری بیشتر آنها می‌شوند
  • تعمیر سایبان متحرک بسیار آسان بوده و در مواقع لزوم نیز دارای قابلیت تعویض می‌باشد
  • این سایبان‌ ها به دلیل باز و بسته شدن، فضای بسیار کمی را اشغال کرده و از جنس بسیار مرغوب و با استاندارد های عالی ساخته شده‌اند
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از سایبان‌ های متحرک، ایجاد ارزش در نمای ساختمان و ایجاد دکوراسیونی بسیار نوین و مدرن است

شرکت صنعتی هوبر، با نزدیک به یک دهه سابقه و تجربه در زمینه پروژه‌ های اجرای سقف‌ و سازه های متحرک بوده و در تمامی محصولات خود از به روزترین و نوین ترین تکنولوژی ها و تجهیزات بهره‌مند می‌شود.

از جمله محصولات این شرکت می‌توان به انواع سقف برقی، سایبان متحرک، سقف متحرک پارچه‌ای، سقف جمع شونده و پرگولا اشاره نمود. مشتریان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از چگونگی طراحی و سفارش پرگولا و سایر خدمات شرکت هوبر، با این مجموعه تماس گرفته ما با کارشناسان ما در ارتباط باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوبر

شرکت صنعتی هوبر با بهره گیری از نیروهای متخصص و تحصیلکرده در حوزه صنعت با بکارگیری تکنولوژی نوین و تجهیزات روز دنیا پای بر عرصه تولید سقف ها و سازه های متحرک نهاده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل