اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203027295322296
در دسترس نیست

سایبان متحرک چگونه نصب و اجرا می شود؟

سایبان متحرک چگونه نصب و اجرا می شود؟

کد: 140203027295322296

، تهران , (اخبار رسمی): در روز های گرم سال، احتمالاً دوست دارید که وقت خود را بیرون از ساختمان گذرانده و از لحظات آن لذت ببرید. به‌ خصوص اگر در آب‌ و هوایی زندگی می‌ کنید که دارای شرایط مطلوبی در فضای باز است و قصد دارید که اوقات خود را در از فضای بسته سپری کنید.

سایبان متحرک چگونه نصب و اجرا می شود؟
سایبان متحرک

شرکت صنعتی هوبر دارای تیمی بسیار متخصص و تحصیل‌ کرده در زمینه تولید و اجرای انواع سقف ها و سایبان متحرک همچون پرگولا و سقف برقی بوده و دارای سال‌ ها سابقه و تجربه در این زمینه است.

در روز های گرم سال، احتمالاً دوست دارید که وقت خود را بیرون از ساختمان گذرانده و از لحظات آن لذت ببرید. به‌ خصوص اگر در آب‌ و هوایی زندگی می‌ کنید که دارای شرایط مطلوبی در فضای باز است و قصد دارید که اوقات خود را در از فضای بسته سپری کنید.

سایبان متحرک در بیرون از ساختمان‌ های مسکونی و غیر مسکونی، می‌ توانند این شرایط را برای شما مهیا کرده و همچنین با استفاده از سازه‌ های شیشه ‌ای نیز می‌ توانید در فصل زمستان، دمای داخلی آن را حفظ کرده و از فضای بیرون لذت ببرید. سقف‌ های متحرک در انواع متفاوت سقف متحرک پارچه‌ ای، سقف برقی و غیره ساخته‌ شده و از متریال‌ های گوناگونی چون شیشه، چوب، ام دی اف و همچنین پارچه در آن‌ ها استفاده می‌ شود. این سقف‌ ها دارای مقاومت بسیار بالایی در شرایط آب‌ و هوایی نا مناسب و اشعه‌ های مضر خورشید بوده و همچنین به دو صورت دستی و الکترونیکی مانند سقف برقی ساخته می‌ شوند.

سقف‌ های برقی دارای مراحل متفاوتی در هنگام نصب و اجرا هستند که در ادامه به بررسی آن‌ ها خواهیم پرداخت.

مراحل نصب و اجرای سایبان متحرک

  • بررسی عملکرد سقف برقی

در اولین مرحله باید هدف خود را از نصب سایبان جمع شونده مشخص نمایید. نصب سقف‌ های جمع شونده بسیار بستگی به آب‌ و هوای منطقه شما داشته و بنابراین باید با توجه به این عوامل، نوع سقف جمع شونده، جنس آن و کاربرد آن را مشخص کنید. به‌ عنوان مثال اگر در شرایط آب‌ و هوایی گرم سکونت دارید، می‌ توانید از سقف‌ های جمع شونده بدون محافظ و پوشش های دیواری استفاده کرده ولی اگر در شرایط آب‌ و هوایی سرد و وجود باد و باران هستید، می‌ توانید از محافظ‌ های شیشه ‌ای در دور تا دور سایبان‌ های متحرک جهت حفظ دمای داخلی و همچنین لذت بردن از نمای بیرونی استفاده نمایید.

  • اندازه‌ گیری محل نصب سایبان متحرک

پس‌ از انتخاب سایبان متحرک، باید توسط نصابان و تکنسین های حرفه‌ای در این زمینه، متراژ مورد نیاز جهت نصب سقف برقی را مشخص نمایید. سقف‌ های متحرک بر اساس متراژ های کوچک و بزرگ، دارای انواع متفاوتی هستند و نصابان با توجه به میزان فضای بیرونی ساختمان، ترجیح می‌ دهند که چه نوع سقف تا شو را برای آن نصب نمایند.

  • سفارش و نصب سایبان متحرک

در این مرحله نیز پس‌ از انجام قرار داد های سفارش نصب متحرک، نصابان قبل‌ از اجرا، برخی از کار های آماده‌ سازی را در بیرون از ساختمان انجام می‌ دهند. نصابان و مجریان سقف‌ های متحرک، تمامی تجهیزات و ابزارآلات لازم جهت نصب سریع و حرفه‌ای سایبان‌ های جمع شونده را داشته و در روز نصب، به محل مراجعه کرده و در عرض چند ساعت، اجرای آن‌ ها را تکمیل می‌ کنند.

همانطور که گفته شد سایبان‌ های متحرک دارای انواع گوناگونی چون سقف چوبی، شیشه ای، فلزی، پارچه‌ای و غیره بوده و به‌ همین دلیل نیز اجرای آن‌ ها با یکدیگر متفاوت است و نیازمند تخصص و مهارت دار این زمینه دارد.

  • تست سایبان

در آخرین مرحله نیز سقف برقی توسط تکنسین‌ ها مورد تست واقع شده و آن را از لحاظ عملکرد درست امتحان می‌ نمایند. در صورت درستی عملکرد سایبان، کار را به اتمام رسانده و فاکتور خدمات و همچنین ضمانت نامه آن را نیز به مشتریان تحویل می‌ دهند.

نکات مهم قبل‌ از سفارش سقف برقی

یکی از مهم‌ ترین نکات قبل‌ از انتخاب و اجرای سایبان و سقف متحرک پارچه ای توجه به کیفیت متریال به‌ کار رفته در آن است. هر چه کیفیت و مواد اولیه به‌ کار رفته در ساخت سایبان های متحرک بیشتر باشد، دوام و طول عمر آن‌ ها نیز بیشتر بوده و می‌ توانند در برابر شرایط بد آب‌ و هوایی و همچنین بارش برف باران از خود مقاومت بیشتری را نشان دهند. سقف‌ های برقی اهمیت بسیار زیادی در نمای بیرون از ساختمان‌ ها داشته و می‌ توانند سبب ارزش افزوده به ساختمان شوند. بنابراین بهتر است در هنگام انتخاب آن‌ ها، سقف برقی را از شرکت‌ ها و مجموعه‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده خریداری نمایید. زیرا این شرکت‌ ها محصولات خود را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه داده و از مناسب‌ ترین قیمت در فروش آن‌ ها استفاده می‌ کنند. همچنین شما می‌ توانید پس‌ از سفارش سقف‌ های متحرک، ضمانت و گارانتی آن‌ ها را نیز دریافت کرده و از خدمات پس‌ از فروش و پشتیبانی مشتریان نیز بهره‌مند شوید.

شرکت صنعتی هوبر دارای تیمی بسیار متخصص و تحصیل‌ کرده در زمینه تولید و اجرای انواع سقف ها و سایبان متحرک همچون پرگولا و سقف برقی بوده و دارای سال‌ ها سابقه و تجربه در این زمینه است. این شرکت تمامی پروژه‌ های خود را بر اساس طرح‌ های مدرن و بهره‌مندی از تجهیزات به‌ روز دنیا انجام داده و از جمله محصولات آن نیز می‌ توان به پرگولا، سایبان متحرک، سقف متحرک پارچه‌ ای و سقف برقی اشاره نمود. مشتریان عزیز که قصد اطلاع از قیمت پرگولا و چگونگی نصب و اجرای آن را دارند، می‌ توانند با شرکت هوبر تماس گرفته و اطلاعات لازم را از کارشناسان ما دریافت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوبر

شرکت صنعتی هوبر با بهره گیری از نیروهای متخصص و تحصیلکرده در حوزه صنعت با بکارگیری تکنولوژی نوین و تجهیزات روز دنیا پای بر عرصه تولید سقف ها و سازه های متحرک نهاده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید