اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201307244322296
در دسترس نیست

مزایای استفاده از انواع سقف های متحرک

مزایای استفاده از انواع سقف های متحرک

کد: 140201307244322296

، تهران , (اخبار رسمی): سقف متحرک، یکی از منحصر به‌ فرد ترین و جدیدترین انواع سقف جمع شونده در دنیای امروزی است و با نام‌ های سقف متحرک و یا سقف‌ های قابل‌ اجرا شناخته می‌ شوند.

مزایای استفاده از انواع سقف های متحرک
سقف متحرک پارچه ای

شرکت صنعتی هوبر، دارای سال‌ ها سابقه در زمینه انجام پروژه‌ های سقف‌ ها و سازه‌ های متحرک بوده و دارای نیرو های بسیار متخصص و با تجربه است.

سقف متحرک، یکی از منحصر به‌ فرد ترین و جدیدترین انواع سقف جمع شونده در دنیای امروزی است و با نام‌ های سقف متحرک و یا سقف‌ های قابل‌ اجرا شناخته می‌ شوند.

سقف متحرک پارچه ای یک سیستم سینماتیک در نظر گرفته شده که می‌ تواند از فضا های معماری در برابر شرایط بد آب‌ و هوایی محافظت کرده و علاوه‌ بر آن ارزش‌ های زیبایی شناختی و عملکردی بسیاری را به ساختمان‌ ها ببخشند. سازه‌ های سقف جمع شونده، علاوه در ساختمان‌ های مسکونی و انواع ویلا ها، در سایر مکان‌ ها نیز همچون رستوران‌ ها، کافی‌شاپ‌ ها، هتل‌ ها، مراکز شنا و غیره نیز استفاده‌ شده و در مکان هایی که مایل به ارائه یک تجربه در فضای باز هستند به کار برده می‌ شوند.

این سقف‌ ها از متریال‌ های گوناگونی چون چوب، پارچه، شیشه، فلز و غیره ساخته‌ شده و به انواع سقف متحرک پارچه‌ ای، سایبان متحرک، سقف جمع شونده، سقف متحرک چوبی و غیره تقسیم‌ بندی می‌شوند. استفاده از این سقف‌ های متحرک در ساختمان‌ ها شامل مزایایی است که در ادامه به بررسی آن‌ ها خواهیم پرداخت.

برترین مزایای استفاده از سقف‌ های جمع شونده

از جمله مزایای استفاده از سقف‌ های متحرک می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انعطاف‌پذیری

با استفاده از سایبان متحرک می‌ توانید در اواسط فصل تابستان، سقف جمع شونده را به‌ طور کامل باز کرده و سایه بسیار مطلوبی را در فضای خارجی ساختمان به وجود آورید. همچنین در طول ماه‌ های زمستان نیز می‌ توان سقف متحرک را جمع کرده و در فضای باز از تماشای آسمان لذت برد. جهت کنترل دما در فصل زمستان نیز می‌ توانید دور تا دور سقف متحرک را توسط شیشه محصور کرده و سبب حفظ دمای داخلی شوید.

  • محافظت در برابر باران

تمامی سیستم‌ های سقف‌ های متحرک به‌ ویژه سقف متحرک پارچه‌ ای صد در صد ضد آب هستند. ناودان‌ هایی بر روی آین سقف‌ ها تعبیه شده‌ است که آبراه را تخلیه کرده و در نتیجه از تجمع بارش باران و برف شدید بر روی سقف جلوگیری کرده و آن‌ ها را به فضای بیرونی هدایت می‌کنند.

  • ارزش افزوده به ملک

سیستم سقف‌ های متحرک، یک منطقه اضافی به ساختمان را اضافه کرده و فضایی کاربردی بیشتری را در بیرون از ساختمان ایجاد می‌ کند. همچنین وجود این سازه به ارزش و دارایی شما افزوده و زمانی‌ که تصمیم به فروش ملک خود گرفته‌اید، سقف جمع شونده قطعاً به ارزش ملک شما می‌ افزاید.

  • ساخت سقف‌ های متحرک بدون نیاز به مجوز

در هنگام اجرای سقف جمع شونده، شما نیاز به هیچ‌ گونه مجوز ساختمانی از مقامات نداشته و می‌ توانید در هر زمان، آن‌ ها را به سازه خود اضافه نمایید.

  • افزایش طول عمر مبلمان فضای باز

این سیستم، از مبلمان فضای باز شما در برابر اثرات مضر خورشید، باد و باران و همچنین بارش برف محافظت کرده و شکل ظاهری و کیفیت مبلمان را به‌ صورت طولانی‌ مدت حفظ می‌نماید.

  • امکان استفاده از روشنایی

اکثر سقف‌ های جمع شونده دارای یک سیستم روشنایی توسط ال‌ ای‌ دی هستند که می‌ توانند فضای بیرونی شما را به‌ هنگام شب و تاریکی هوا روشن نمایند.

  • سفارشی سازی

سقف‌ های متحرک یا سایبان متحرک، دارای مدل‌ ها و طرح‌ های گوناگونی بوده و از متریال‌ های مختلفی ساخته می‌ شوند. بنابراین این سقف‌ ها کاملاً سفارشی سازی بوده و شما می‌ توانید با توجه به سبک معماری ساختمان خود، هر کدام از آن‌ ها را در طرح‌ ها و رنگ‌ های متفاوت سفارش داده و اجرا نمایید.

  • عایق مناسب در برابر دما

شما می‌ توانید با استفاده از سایبان متحرک در فضای باز، عایق عالی را در برابر هوای سرد و گرم داشته باشید. همچنین می‌ توانید در طول سال از دمای راحت لذت برده و با باز و بسته کردن این سقف‌ ها، از طبیعت خارج از ساختمان بهره‌مند شوید.

  • گسترش فضای بیرونی ساختمان

شما با استفاده از سیستم‌ های سقف جمع شونده، می‌ توانید یک منطقه بیرونی با قابلیت کنترل آب‌ و هوا را ایجاد کرده که به شما این امکان را می‌ دهد نشیمن داخلی خود را گسترش دهید. در انتخاب سقف‌ های متحرک، شما آزاد هستید که طرح، سبک و همچنین رنگ آن‌ ها را قیمت سفارشی درخواست کرده و همچنین آن‌ ها را با سبک دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان خود ست نمایید.

  • اجرای آسان و قیمت مناسب

نصب و اجرای سقف متحرک به‌ ویژه سقف متحرک پارچه‌ ای بسیار آسان بوده و در مدت زمان کوتاهی در خارج از ساختمان اجرا می‌ شوند. همچنین به دلیل کیفیت بسیار بالای این سقف‌ ها، مقاومت و استحکام آن‌ ها در برابر شرایط بد آب‌ و هوایی، از لحاظ قیمتی بسیار مقرون‌ به‌ صرفه بوده و دارای سال‌ ها دوام و طول عمر هستند.

شرکت صنعتی هوبر، دارای سال‌ ها سابقه در زمینه انجام پروژه‌ های سقف‌ ها و سازه‌ های متحرک بوده و دارای نیرو های بسیار متخصص و با تجربه است. از جمله محصولات این مجموعه می‌ توان به سایبان متحرک، سقف جمع شونده، سقف متحرک، سقف برقی و پرگولا اشاره نمود. عزیزانی که قصد اطلاع از چگونگی سفارش این سقف ها را دارند، می‌ توانند با شرکت هوبر تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هوبر

شرکت صنعتی هوبر با بهره گیری از نیروهای متخصص و تحصیلکرده در حوزه صنعت با بکارگیری تکنولوژی نوین و تجهیزات روز دنیا پای بر عرصه تولید سقف ها و سازه های متحرک نهاده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار