اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111257164021715
در دسترس نیست

چگونه سیکس پک بسازیم؟ برنامه تضمینی در 30 روز

کد: 140111257164021715

، تهران , (اخبار رسمی): همه ما به این واژه بر خورده ایم شکم شش تکه بهترین جذابیت بدنی برای یک اندام فیت است. همانطور که ما عضلات بازو، سرشانه، ران داریم عضلات شش تکه در ناحیه شکم هم داریم که فقط ضعیف هستند و بخاطر چربی شکمی پنهان شده اند. عضلات راست شکمی گروهی از عضلات دوتایی بصورت عمودی در طرفین دیواره قدامی شکم انسان است

چگونه سیکس پک بسازیم؟ برنامه تضمینی در 30 روز
راه های ساختن سیکس پک

همه ما به این واژه بر خورده ایم شکم شش تکه بهترین جذابیت بدنی برای یک اندام فیت است. همانطور که ما عضلات بازو، سرشانه، ران داریم عضلات شش تکه در ناحیه شکم هم داریم که فقط ضعیف هستند و بخاطر چربی شکمی پنهان شده اند. عضلات راست شکمی گروهی از عضلات دوتایی بصورت عمودی در طرفین دیواره قدامی شکم انسان است که باید پرورش داده شود و چربی های زیر پوست شکم از بین برود تا سیکس پک برای شما پدیدار شود. بنابراین قدم اول شکستن چربی های شکم و پهلو است.

آب کردن چربی های شکم

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم برای ساختن سیکس پک در 30 روز ابتدا باید چربی های شکم از بین ببرید. چربی های شکم بر اساس دلایل زیادی به وجود می آیند حتی اگر شما زیاد هم چاق نباشید ممکن است چربی شکمی داشته باشید. کم خوابی، استرس، تغییرات هورمونی، افزایش سن، تاثیر ژنتیک، غذای نامناسب, مصرف کالری بیش از نیاز بدن, نشستن زیاد باعث به وجود آمدن چربی شکمی می شوند البته مهم تر از همه, رژیم غذایی نادرست یکی از دلایل اصلی اضافه وزن میباشد و نتیجتا اولین قدم برای داشتن شکم شش تکه, آب کردن چربی های شکم است.

چربی سوزی شکم در زنان و مردان

چربی سوزی در زنان خیلی سخت تر است تا مردان آن هم به این دلیل است که هورمون تستوسترون در بدن مردان بیشتر است و باعث چربی سوزی بیشتر میشود ولی در بدن زنان این عملکرد دیر تر صورت میگیرد و نیاز به تمرینات بیشتر و تلاش سخت تر دارد.

جهت مطالعه مقاله کامل روی لینک زیر کلیک کنید :

( طریقه ساختن سیکس پک با بارفیکس )

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آی فیتنس

فروشگاه تخصصی آی فیتنس مرکز فروش انواع تردمیل, دوچرخه ثابت و الپتیکال خانگی و باشگاهی و دستگاه بدنسازی فروش انواع صندلی ماساژ و دستگاه ماساژور همراه با برترین برندها و بهترین قیمت ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش