اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112017171122328
در دسترس نیست

رونمایی شرکت آبی سازه از یک استخر پیش ساخته فایبرگلاس با طرح سفارشی

کد: 140112017171122328

، ساری , (اخبار رسمی): استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس به یکی از استخرهای شنای بسیار پرطرفدار و ترند در چند سال اخیر تبدیل شده اند. مزیت های این استخرهای پیش ساخته بسیار زیاد می باشد. تمام کسانی که می خواهند در حیاط خانه، ویلا و یا آپارتمان خود یک استخر شنا داشته باشند، استخر پیش ساخته فایبرگلاس می تواند یک گزینه جذاب باشد.

رونمایی شرکت آبی سازه از یک استخر پیش ساخته فایبرگلاس با طرح سفارشی
استخر پیش ساخته فایبرگلاس با لبه های کار شده با کاشی ورساچ طرح اختصاصی شرکت آبی سازه

استخر پیش ساخته فایبرگلاس اگر به درستی طراحی و نصب شود می تواند علاوه بر زیباتر کردن مکان شما، قیمت آن را نیز افزایش دهید. فرض کنید یک استخر پیش ساخته در حیاط ویلای خود دارید. این استخر پیش ساخته باعث می شود که اگر قصد فروش ملک خود را داشته باشید بتوانید با قیمت های بسیار بیشتری این کار را انجام دهید. 

برتری استخر پیش ساخته فایبرگلاس در برابر دیگر مدل ها

از مهم ترین مزیت های این مدل از استخرها، قیمت بسیار مناسب آن ها می باشد. همه دوست دارند که یک استخر با بهترین متریال و کیفیت و با قیمت کمتر خریداری کنند. علاوه بر قیمت دوام استخرهای فایبرگلاس نیز زیاد می باشد. همان طور که از نام آن ها مشخص است این استخرهای از فایبرگلاس ساخته می شوند. خاصیت فایبرگلاس در مقاومت زیاد و وزن کم آن است. به همین دلیل این استخرها وزن بسیار کمی هم دارند.

اگر در نگهداری از استخرهای پیش ساخته برخی از نکات رعایت شود، می توانید حتی بیش از 40 سال نیز بدون هیچ مشکلی از آن ها استفاده کنید. در صورتی که مدل های دیگر این خصوصیت را ندارند. استخرهای پیش ساخته نصب بسیار سریعی هم دارند. در واقع به دلیل اینکه کاملا آماده طراحی می شوند سرعت نصب را بسیار افزایش می دهند. 

مهمترین مشکل استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

مهمترین مشکلی که شرکت های تولید کننده استخر پیش ساخته فایبرگلاس دارند، محدودیت در طرح و اندازه آن است. این مشکل در بسیاری از شرکت ها مشاهده می شود. مشتریان همیشه نگران این هستند که اگر یک طرح سفارشی از استخر را بخواهند داشته باشند برایشان امکان پذیر نباشد. یکی از شرکت های که در ایران توانسته این مشکل را حل کند، شرکت آبی سازه می باشد که می تواند طرح های سفارشی را طراح و اجرا کند. این شرکت در انتخاب طرح و اندازه استخر پیش ساخته فایبرگلاس هیچ محدودیتی اعمال نمی کند.

در واقع می توانید به هر ابعاد و طرحی که دوست داشته باشید و مناسب فضای شما باشد، از آبی سازه سفارش دهید. این شرکت بیش از 4 دهه است که در ساخت سازه های آبی پیش ساخته فعالیت می کند و پروژه های زیادی را در کشور اجرا کرده است. از جمله این پروژه ها ساخت بزرگترین استخر پیش ساخته جهان می باشد. علاوه بر این، در اجرای طرح های سفارشی نیز از پیشگامان می باشد. از جمله این طرح های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس با لبه های کار شده با کاشی ورساچ می باشد.

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با لبه های کاشی ورساچ

استخر پیش ساخته فایبرگلاس با لبه های کار شده با کاشی ورساچ یکی از طرح های سفارشی می باشد که به تازگی توسط شرکت آبی سازه رونمایی شده است. در این طرح، لبه های استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس کاشی کاری می شوند.

این کار باعث می شود که زیبایی استخر چند برابر شود و یک فضای لوکس و مدرن داشته باشید. این فناوری که برای اولین بار در ایران اجرا می شود توانسته به یکی از محبوب ترین طرح ها تبدیل شود. این طرح به دلیل نصب خیلی سریع و زیبایی می تواند یک گزینه مناسب برای کسانی است که می خواهند در حیاط خانه خود یک استخر شنای خصوصی داشته باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آبی سازه

آبی سازه یکی از پیشگامان صنعت ساخت سازه های آبی پیش ساخته می باشد. ما نزدیک به 5 دهه می باشد که افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داریم. مهمترین محصولات ما عبارتند از: 1- استخر پیش ساخته فایبرگلاس 2- جکوزی پیش ساخته 3- ساخت استخر روی پشت بام (مسکونی یا تجاری) 4- استخر پرورش ماهی 5- استخرهای فایبرگلاس کاشی کاری شده 6- جکوزی کاشی خور و .... مهمترین برتری ما نسبت به رقبایمان، امکان سفارشی سازی نامحدود می باشد. خیلی از مشتریان سازه های پیش ساخته این مشکل را داشتند که طرح سفارشی نمی توانستند درخواست کنند. آبی سازه این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. ما پروژه های بسیار زیادی را در سراسر کشور و در زمینه های مختلف اجرا کرده ایم که نمونه های از آن را می توانید در وبسایت ما مشاهده کنید. ساخت بزرگترین استخر پیش ساخته فایبرگلاس از جمله افتخارات شرکت آبی سازه می باشد. تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی و ضمانت می باشند.محصولات ما تا 50 سال بدون هیچ مشکلی دوام خواهند داشت. ساخت استخر روی پشت بام هتل ها و مجتمع های تجاری از دیگر خدمات اختصاصی ما می باشد. اگر قصد دارید که یک استخر لوکس و مدرن در پشت بام، روف گاردن و تراس داشته باشید آبی سازه در کمتر از 15 روز برای شما امکان پذیر می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان