اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112247206822328
در دسترس نیست

تکنیک های برای لذت بردن بیشتر از استخر خانگی وجود دارد که هزینه زیادی هم ندارند

4 تکنیک برای زیباتر کردن فضای استخر خانگی

کد: 140112247206822328

، ساری , (اخبار رسمی): با شروع فصل بهار، استفاده از استخر خانگی بیشتر می شود و در فصل تابستان به اوج می رسد. برای لذت بردن بیشتر از استخر خانگی می توانید از 4 تکنیک ساده و با قیمت مناسب و حتی رایگان استفاده کنید.

4 تکنیک برای زیباتر کردن فضای استخر خانگی
زیباتر کردن فضای استخر خانگی برای لذت بردن بیشتر

چیزی به شروع فصل بهار نمانده است و زمستان بسیار سرد سال 1401 به پایان رسیده است. فصل بهار یکی از محبوبترین فصل ها  برای بسیاری از افراد است. بهار با خودش تازگی و نشاط به همراه می آورد. 
برای کسانی که استخر خانگی دارند فصل بهار دوباره شروع شنا کردن است. اگر دوست دارید که فضای استخر شما زیباتر به نظر برسد و تمام چیزهای منفی را از بین ببرید، نیاز دارید که از تکنیک ها محوطه سازی استفاده کنید. ما در آبی سازه برخی از این تکنیک ها را به شما معرفی می کنیم که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کنید.


از آپشن هایی مانند آبنماها استفاده کنید
شاید برخی تصور کنند که این آپشن ها چندان مهم نیستند و تاثیری در استفاده از استخر ندارند. اما این یک اشتباه واضح است. آبشارها و آبنماها می توانند زیبایی استخر خانگی شما را چند برابر کنند. این آپشن ها باعث می شوند که کودکان به سمت استخر کشیده شوند.
این آپشن ها را می توانید به راحتی از ما تهیه کنید و هزینه ی زیادی هم ندارند. البته بر اساس بودجه ایی که دارید می توانند از مدل های مختلف سفارش دهید.


عرشه استخر را ارتقا دهید.
عرشه استخر یکی دیگر از بخش هایی است که با کار کردن روی آن می توانید فضای استخر خود را بهبود دهید. اگر قصد برگذاری مهمانی در استخر خود دارید، الان زمان بسیار خوبی است که شروع به بهتر کردن عرشه استخر خانگی خود کنید چون هر چه با تابستان نزدیک تر شویم زمان شما کمتر خواهد بود.
می توانید یک دست مبل کنار استخر قرار دهید تا از نشستن در فضای باز و حتی فیلم دیدن لذت بیشتری ببرید. هر امکانات دیگری که دوست دارید را می توانید به استخر خود اضافه کنید این کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. میز بیلیارد، تلویزیون و موارد دیگر از جمله این امکانات هستند که به اختیار خود می توانید آن ها را هم در کنار استخر خود قرار دهید.

اطراف استخر خود را تغییر دهید.
بهترین راه حل برای زیباتر کردن فضای استخر خانگی این است که محوطه کنار آن را تغییر دهید. اضافه کردن گل و گیاه جدید می تواند نظر همه را به استخر شما جلب کند. همچنین می توانید از درختان و نهال های تازه برای افزایش حریم خصوصی خود استفاده کنید. حفظ حریم خصوصی یکی از مهمترین دغدغه های صاحبان استخر می باشد. بنابراین کمی خلاقیت داشته باشید و با چند بار آزمایش و تغییر محوطه استخر، می توانید به بهترین نتیجه برسید.


از نورپردازی و رنگ های تازه استفاده کنید.
استفاده از نورپردازی و رنگ های تازه یکی دیگر از راه حل ها می باشد. از کاشی های با رنگ ها روشن استفاده کنید تا لوکس بودن را به استخر خانگی خود بیاورید. نورپردازی باعث می شود که دیگر از تاریکی هوا نگران نشوید. نور بیشتر استفاده از استخر را بسیار راحت و دلپذیرتر می کند.


هنوز سوال دارید؟ از تیم فنی آبی سازه کمک بگیرید
اگر هنوز در مودر ساخت استخر و نحوه محوطه سازی سوال دارید می توانید از آبی سازه بپرسید. مشاوره ساخت استخر آبی سازه کاملا رایگان است و هر آن چیزی که نیاز داشته باشید در اختیار شما قرار می گیرد. آبی سازه انواع مختلف استخر و جکوزی را طراحی و نصب می کند. برای دیدن نمونه کار و محصولات می توانید به وبسایت آبی سازه مراجعه کنید. همچنین در آپارات هم می توانید نمونه کارها و ویدیوهای مختلف ما را مشاهده کنید. در آپارات abisazeh را سرچ کنید.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آبی سازه

آبی سازه یکی از پیشگامان صنعت ساخت سازه های آبی پیش ساخته می باشد. ما نزدیک به 5 دهه می باشد که افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داریم. مهمترین محصولات ما عبارتند از: 1- استخر پیش ساخته فایبرگلاس 2- جکوزی پیش ساخته 3- ساخت استخر روی پشت بام (مسکونی یا تجاری) 4- استخر پرورش ماهی 5- استخرهای فایبرگلاس کاشی کاری شده 6- جکوزی کاشی خور و .... مهمترین برتری ما نسبت به رقبایمان، امکان سفارشی سازی نامحدود می باشد. خیلی از مشتریان سازه های پیش ساخته این مشکل را داشتند که طرح سفارشی نمی توانستند درخواست کنند. آبی سازه این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. ما پروژه های بسیار زیادی را در سراسر کشور و در زمینه های مختلف اجرا کرده ایم که نمونه های از آن را می توانید در وبسایت ما مشاهده کنید. ساخت بزرگترین استخر پیش ساخته فایبرگلاس از جمله افتخارات شرکت آبی سازه می باشد. تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی و ضمانت می باشند.محصولات ما تا 50 سال بدون هیچ مشکلی دوام خواهند داشت. ساخت استخر روی پشت بام هتل ها و مجتمع های تجاری از دیگر خدمات اختصاصی ما می باشد. اگر قصد دارید که یک استخر لوکس و مدرن در پشت بام، روف گاردن و تراس داشته باشید آبی سازه در کمتر از 15 روز برای شما امکان پذیر می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان