اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205057405922328
در دسترس نیست

در کانال آپارات شرکت آبی سازه می توانید ویدیوهای مختلف را مشاهده کنید.

کانال آپارات شرکت آبی سازه با ویدیوهای جذاب از استخر و جکوزی خانگی

کد: 140205057405922328

، ساری , (اخبار رسمی): کانال آپارات شرکت ابی سازه یک منبع مناسب برای کسانی می باشد که قصد ساخت استخر یا جکوزی خانگی را دارند.

کانال آپارات شرکت آبی سازه با ویدیوهای جذاب از استخر و جکوزی خانگی
تصویر کانال آپارات شرکت آبی سازه

کانال آپارات شرکت آبی سازه جهت آشنایی شما با جدیدترین پروژه های شرکت آبی سازه راه اندازی شده است. مشاهده نمونه کار مشابه می تواند خیال شما را از جنبه های مختلف راحت کند.

شرکت آبی سازه یکی از با سابقه ترن شرکت های فعال در صنعت ساخت سازه های آبی اعم از جکوزی، استخر، سرسره آبی و غیره در ایران می باشد. این شرکت توانسته پروژه های بسیار موفقی را در سراسر کشور اجرا کند که برخی از آن ها برای اولین بار در ایران بوده اند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.:

  • استخر پیش ساخته فایبرگلاس که دارای لبه های کار شده با کاشی ورساچ که زیبایی و جذابیت بسیار فوق العاده ای دارد
  • جکوزی آماده کاشی خور که بدنه جکوزی کاملا کاشی کاری شده و انحصاری شرکت آبی سازه می باشد
  • استخر پیش ساخته فایبرگلاس کاشی خور که بدنه استخر فایبرگلاس کاملا کاشی کاری می شود

این شرکت برای آشنایی بیشتر شما با خدمات و نمونه کارهای انجام شده، از کانال آپارات و دیگه شبکه های اجتماعی استفاده می کند. مشاهده نمونه کارها و پروژه های برای کسانی که قصد ساخت استخر، جکوزی و یا هر سازه آبی دیگر را دارند می تواند بسیار مفید باشد. در این مطلب می خواهیم کانال آپارات شرکت آبی سازه را به شما معرفی کنیم.

معرفی کانال آپارات شرکت آبی سازه

کانال آپارات شرکت آبی سازه جهت آشنایی شما با جدیدترین پروژه های شرکت آبی سازه راه اندازی شده است. فرض کنید که در شهر رامسر قصد راه اندازی یک استخر در باغ یا ویلا را داشته باشید، مشاهده نمونه کار مشابه می تواند خیال شما را از جنبه های مختلف راحت کند. در کانال آپارات شرکت آبی سازه می توانید پروزه های مختلف اجرا شده در شهرهای مانند رامسر، چالوس، قائمشهر،نور، بابلسر و غیره را مشاهده کنید.

ساخت استخر روی پشت بام نیز یکی از خدمات شرکت آبی سازه می باشد که می توانید ویدیوهای آن را نیز در کانال آپارات آبی سازه مشاهده کنید. هر کدام از این ویدیوها امکان دارد با چیزی که شما قصد نصب و راه اندازی آن را دارید هماهنگی و مطابقت داشته باشد.

جدیدترین ویدیوهای اشتراک گذاشته شده در کانال آپارات آبی سازه

یکی از جدیدترین پروژه های که در کانال آپارات شرکت آبی سازه به اشتراک گذاشته شده است، استخر پیش ساخته فایبرگلاس نصب شده در شهر قائمشهر می باشد که ویدیویی از مراحل حمل و نصب آن را می توانید مشاهده کنید. هر کدام از ویدیوها دارای توضیحات کامل می باشند و که در پایین ویدیو می توانید آن را مطالعه کند. همچین راه های ارتباطی نیز قرار داده شده است تا در صورت تمایل بتوانید با شرکت آبی سازه به راحتی ارتباط برقرار کنید.

از دیگر پروژه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر دوست دارید که از جدیدترین پروژه های شرکت آبی سازه اطلاع داشته باشید حتما کانال آپارات شرکت آبی سازه را دنبال کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آبی سازه

آبی سازه یکی از پیشگامان صنعت ساخت سازه های آبی پیش ساخته می باشد. ما نزدیک به 5 دهه می باشد که افتخار خدمت به هموطنان عزیز را داریم. مهمترین محصولات ما عبارتند از: 1- استخر پیش ساخته فایبرگلاس 2- جکوزی پیش ساخته 3- ساخت استخر روی پشت بام (مسکونی یا تجاری) 4- استخر پرورش ماهی 5- استخرهای فایبرگلاس کاشی کاری شده 6- جکوزی کاشی خور و .... مهمترین برتری ما نسبت به رقبایمان، امکان سفارشی سازی نامحدود می باشد. خیلی از مشتریان سازه های پیش ساخته این مشکل را داشتند که طرح سفارشی نمی توانستند درخواست کنند. آبی سازه این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است. ما پروژه های بسیار زیادی را در سراسر کشور و در زمینه های مختلف اجرا کرده ایم که نمونه های از آن را می توانید در وبسایت ما مشاهده کنید. ساخت بزرگترین استخر پیش ساخته فایبرگلاس از جمله افتخارات شرکت آبی سازه می باشد. تمامی خدمات و محصولات ما دارای گارانتی و ضمانت می باشند.محصولات ما تا 50 سال بدون هیچ مشکلی دوام خواهند داشت. ساخت استخر روی پشت بام هتل ها و مجتمع های تجاری از دیگر خدمات اختصاصی ما می باشد. اگر قصد دارید که یک استخر لوکس و مدرن در پشت بام، روف گاردن و تراس داشته باشید آبی سازه در کمتر از 15 روز برای شما امکان پذیر می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | سرگرمی و تفریح