اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112097184313518
در دسترس نیست

استخدام درجه دار ناجا

استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1402 + لینک ثبت نام

کد: 140112097184313518

، تهران , (اخبار رسمی): برای استخدام درجه داری در نیروی انتظامی در سال 1402 تمامی داوطلبین باید شرایط عمومی و اختصاصی اعلامی را دارا باشند. در این مقاله به چگونگی ثبت نام در نیروی انتظامی به عنوان درجه دار پرداخته شده است.

استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1402 + لینک ثبت نام
استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1402

زمان استخدام درجه داری نیروی انتظامی 1401 مشخص شد. مهلت اولیه ثبت نام درجه داری که از سوی ناجا اعلام شد، از ۲ الی ۲۰ آبان ماه 1401 بود که بعد از اتمام این مهلت سازمان ناجا اقدام به تمدید زمان ثبت نام تا 15 دی ماه 1401 نمود تا افرادی که در مهلت اولیه نتوانستند ثبت نام کنند در زمان تمدید شده فرآیند نام نویسی خود را به پایان برسانند.

ازم به ذکر است که بعد از اتمام مهلت ثانویه برای ثبت نام درجه داری ناجا در سایت gozinesh.police.org احتمال تمدید مجدد مهلت نام نویسی وجود ندارد و جاماندن از ثبت نام در مرحله دوم به معنای از دست دادن فرصت استخدام درجه داری ناجا در سال 1401-1402 می باشد.

 لذا به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از ثبت نام اشتباه و آشنایی سریع تر با شرایط ثبت نامی با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس حاصل فرمایید و ثبت نام خود را به کمک مشاورین با تجربه مرکز مشاوره ایران تحصیل انجام دهید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره آسا

مرکز مشاوره تلفنی وآنلاین تخصصی ترین مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی و حقوقی در ایران دارای کادری مجرب و با تجربه متشکل از متخصص ترین روانشناسان و وکلای ممتاز،ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه های مشاوره روانشناسی تلفنی: مشاوره خانواده تلفنی،مشاوره ازدواج تلفنی، مشاوره تلفنی کودک و نوجوان، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی،مشاوره تلفنی خیانت،مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره عوارض خود ارضایی، مشکلات فردی استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، ترس و مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه های: مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره تلفنی مهریه، مشاوره تلفنی نفقه، مشاوره تلفنی اجرت المثل،مشاوره تلفنی بیمه، مشاوره تلفنی حضانت کودک، مشاوره تغییر سن در شناسنامه، شرایط درخواست تغییرنام،شرایط تغییر نام ونام خانوادگی،مشاوره تلفنی انحصار وراثت،مشاوره تلفنی املاک و اسناد ،مشاوره تلفنی مسائل ثبتی،جزایی وکیفری، پاسخگوی شما میباشیم.

اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام