اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112097185213518
در دسترس نیست

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

زمان، مراحل و شرایط ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 1402

کد: 140112097185213518

، تهران , (اخبار رسمی): داوطلبان جهت ثبت نام استخدام آموزش و پرورش باید در زمان مقرر از طریق سایت سنجش فرایند نام نویسی خود را انجام دهند. علاقه مندان به رشته دبیری می توانند با ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شانس خود را برای استخدام در این سازمان امتحان کنند.

ثبت نام استخدام آموزش و پرورش 1402 + زمان و مراحل و شرایط
نام نویسی ازمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

 تمامی مراحل نام نویسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری به هیچ نهادی نیست. برای این منظور، به محض اینکه زمان فرایند نام نویسی اعلام گردید، داوطلبان باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و بارگذاری دفترچه راهنمای ثبت نام، به مطالعه آن بپردازند.

این افراد می توانند در صورت داشتن شرایط لازم و وجود سهمیه های مرتبط با مدرک تحصیلی آن ها، سایر مراحلی را که در ادامه ارائه شده است را انجام دهند.

ابتدا آدرس سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org وارد کنید و بر روی لینک آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور ” کلیک کنید. همچنین برای این منظور می توانید به منوی ” استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی ” بنفش رنگ سمت راست نیز مراجعه کنید.

چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با زمان و شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 سوال و ابهامی داشته باشید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان مجموعه ایران تحصیل راهنمایی های لازم را به شما عزیزان ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز مشاوره آسا

مرکز مشاوره تلفنی وآنلاین تخصصی ترین مرکز مشاوره تلفنی روانشناسی و حقوقی در ایران دارای کادری مجرب و با تجربه متشکل از متخصص ترین روانشناسان و وکلای ممتاز،ارائه دهنده خدمات مشاوره ای در زمینه های مشاوره روانشناسی تلفنی: مشاوره خانواده تلفنی،مشاوره ازدواج تلفنی، مشاوره تلفنی کودک و نوجوان، مشاوره تلفنی مشکلات جنسی،مشاوره تلفنی خیانت،مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره عوارض خود ارضایی، مشکلات فردی استرس، اضطراب، افسردگی، وسواس، ترس و مشاوره حقوقی تلفنی در زمینه های: مشاوره تلفنی طلاق،مشاوره تلفنی مهریه، مشاوره تلفنی نفقه، مشاوره تلفنی اجرت المثل،مشاوره تلفنی بیمه، مشاوره تلفنی حضانت کودک، مشاوره تغییر سن در شناسنامه، شرایط درخواست تغییرنام،شرایط تغییر نام ونام خانوادگی،مشاوره تلفنی انحصار وراثت،مشاوره تلفنی املاک و اسناد ،مشاوره تلفنی مسائل ثبتی،جزایی وکیفری، پاسخگوی شما میباشیم.

اطلاعات تماس
  • 021460*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام