اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112277209419472
در دسترس نیست

معرفی انواع کلاه تابستانی

کد: 140112277209419472

، (اخبار رسمی): استفاده از انواع کلاه علاوه بر محافظت از شما در برابر سرما و گرما، می تواند یک آیتم مکمل و زیبا در استایل شما باشد. معمولاً بهتر است بر اساس فرم صورت و نوع لباسی که می پوشید، کلاه را انتخاب کنید.

معرفی انواع کلاه تابستانی
خرید کلاه نقابدار

 در کنار این موارد باید به سرد یا گرم بودن هوا نیز توجه کنید. در ادامه این مطلب شما را با انواع کلاه تابستانی و خرید کلاه نقابدار آشنا کنیم و هر کدام را جدا معرفی کنیم. پیشنهاد می کنیم اگر تصمیم به خرید کلاه دارید حتما تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

انواع کلاه مناسب برای تابستان

کلاه از پوست سر شما در برابر نور شدید خورشید محافظت می کند و همچنین می تواند با تبادل هوا، تعریق پوست سر را کاهش دهد. کلاه آفتابی لبه بلند، کلاه سبک، کلاه بادبانی، کلاه بانی، کلاه پاناما، کلاه فلاپی و کلاه نقابدار از انواع کلاه هایی هستند که برای استفاده در هوای گرم مناسب هستند. در اینجا چند نکته برای انتخاب خرید کلاه برای استفاده در هوای گرم ذکر شد‌ه است.

محافظت در برابر آفتاب

 قرار گرفتن منظم در معرض اشعه UV روند پیری پوست را تسریع می کند. بهترین کلاه برای هوای گرم، کلاهی است که بتواند حداکثر محافظت را در برابر اشعه های مضر UV ارائه دهد.

رنگ کلاه

برخلاف تصور عموم، رنگ کلاه هیچ تاثیری بر محافظت در برابر گرما و تشعشع ندارد. کلاهی را انتخاب کنید که با سلیقه و استایل شما مطابقت داشته باشد.

استحکام کلاه بر سر

کلاهی را انتخاب کنید که محکم روی سرتان بماند. با توجه به سبک بودن کلاه های مورد استفاده در هوای گرم، بهتر است کلاهی را انتخاب کنید که با بند روی سر ثابت شود.

مقاومت در برابر رطوبت

کلاهی را انتخاب کنید که بتواند عرق سر را جذب کند. جنس کلاه باید در برابر رطوبت مقاوم باشد و پس از چندین بار تعریق غیر قابل استفاده نباشد.

انواع کلاه مناسب برای تابستان

کلاه باید از مواد سبک و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت باشد. همچنین کلاه مناسب برای هوای گرم باید قابلیت تبادل هوا را داشته باشد و به پوست سر اجازه تنفس بدهد. پلی استر و یا نایلون می توانند گزینه های خوبی برای کلاه با این کاربرد باشند.

 خرید کلاه 

انواع مختلفی از کلاه وجود دارد که هر کدام اندازه، ویژگی ها، ظاهر و تاریخچه منحصر به فرد خود را دارند. کلاه از نظر سبک، هارمونی، کاربرد و نمادها دستخوش تغییرات عجیبی شد‌ه است.

انواع کلاه به مرور زمان به آثار هنری تبدیل شد‌ه اند که می توانند روی استایل تاثیر زیادی بگذارند. جالب است بدانید که نوع کلاهی که خانم ها استفاده می کنند مدل مو را نیز تغییر می دهد.

کلاه فلاپی

کلاه فلاپی کلاهی است لبه پهن و پرکاربرد که به آن کلاه حصیری نیز می گویند. در حالی که کلاه فلاپی یک اکسسوری عالی برای محافظت در برابر نور خورشید است، می توان آن را در سبک های مختلفی پوشید. کلاه فلاپی نوعی کلاه است که عمدتاً با حصیر بافته می شود. در تابستان، این کلاه به دلیل لبه پهنی که دارد، با در ساحل  و یا برای عکس گرفتن در یک کافه با عینک آفتابی، عالی به نظر می رسد.

 کلاه وسترن 

این مدل کلاه در ابتدا توسط مردان استفاده می شد. کلاه غربی از نمد و الیاف پشم ساخته شده است.

 وسترن که با نام های کلاه کابوی یا کلاه دختر گاوچران نیز شناخته می شوند، تاجی بلند و برجسته با لبه های پهن دارند.

کلاه یک اکسسوری بسیار مهم در سبک کابوی آمریکایی است. این کلاه ها در اواسط قرن نوزدهم در فیلم های وسترن رایج شد، اما امروزه توسط دامداران، گاوچران ها، کشاورزان، مد لباس ها و البته شرکت کنندگان در نمایشگاه اسب استفاده می شود! لبه پهن آن از صورت و گردن در برابر اشعه های خورشید محافظت می کند. تغییرات مدرن و امروزی روی کلاه غربی شامل سگک و کمان است. این کلاه بیشتر در طیف رنگ های قهوه ای، بژ و مشکی رایج است.

 کلاه اروپایی و Fascinator 

کلاه فاسیناتور از الیاف پلی استر ساخته شده و مخصوص بانوان می باشد. 

چه کسی می تواند تصویری از خانواده سلطنتی بریتانیا را ببیند بدون اینکه بلافاصله متوجه کلاه های ریز، ظریف و پرزرق و برق زنان سلطنتی شود؟

آداب و رسوم لباس در انگلستان و بسیاری از کشورهای اروپایی نیاز به استفاده از کلاه در موقعیت های رسمی مانند عروسی یا مراسم تعمید و نام گذاری دارد. کلاه های جذاب اغلب با گل، مهره های زینتی یا پر تزئین می شوند.

کلاه فدورا کلاه فدورا و پاناما (یونیسکس)

این کلاه ها عموماً از حصیر یا نمد ساخته می شوند.  اما فدوراهای مدرن معمولاً از نی و کاغذ ساخته می شوند تا با افزایش تقاضا برای محافظت در برابر آفتاب مطابقت داشته باشند.

کلاه فدورا پس از نمایشنامه صحنه ای “فدورا” در سال 1892 توسط نویسنده فرانسوی ویکتورین ساردو نامگذاری شد. این کلاه که در سال 1924 توسط مردان استفاده شد، به سرعت تبدیل به یک اکسسوری محبوب برای زنان به ویژه فعالان حقوق زنان شد. 

کلاه های فدورا بعدها توسط مایکل جکسون، بریتنی اسپیرز و جاستین تیمبرلیک رایج شد. اگرچه کلاه پاناما از اکوادور سرچشمه می گیرد،

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس