اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140112277210022481
در دسترس نیست

مبل ویلایی

کد: 140112277210022481

، (اخبار رسمی): تماشای مناظر باغ برای هر کسی لذت¬بخش است پس در طراحی و خرید وسایل هر باغ و ویلایی باید امکانات محوطه بیرونی را هم در نظر گرفت.

مبل ویلایی
مبل ویلایی
مبل ویلایی
مبل ویلایی

برای نشستن و استراحت در فضای بیرونی ویلا باید محوطه آن را با دقت طراحی کنید، یکی از مهم­ترین وسایل برای دکوراسیون تراس و محیط بیرونی مبل ویلایی است.

با انتخاب یک مبل مناسب فضایی دنج و زیبا را برای دستیابی به آرامش ایجاد کنید، تجربه دورهمی­های دوستانه و خانوادگی در فضای زیبا و خنک ویلا با انتخاب مبلمان مناسب تکمیل می­شود.

اما قبل از هرگونه اقدامی بهتر است با مدل­های مختلف این محصولات آشنایی داشته باشید، در این مطلب قصد داریم شما را برای انتخاب مبل فضای باز راهنمایی کنیم.

انواع مبل ویلایی

برای تقسیم­بندی مبل ویلایی فضای باز می­توان جنس آنها را در نظر گرفت و بر همین اساس نیز آنها را در گروه­های مختلفی قرار می­دهند.

جنس متریالی که در ساخت این کالاها مورد استفاده قرار می­گیرد از مهم­ترین ویژگی­های این محصولات نیز محسوب می­شود.

با توجه به این­که این مبل­ها در دسته محصولات فضای باز قرار می­گیرند باید جنس آنها دارای کیفیت لازم، جهت استفاده در محیط­های بیرون باشد، تعدادی از انواع مبلمان ویلایی شامل موارد زیر است.

مدل مبل چوبی

مدل­هایی که با چوب ساخته می­شوند هماهنگی خوبی با طبیعت محوطه ویلا دارد، استفاده از محصولات چوبی معمولا حس خوبی را در افراد به­وجود می­آورد. شما می­توانید این مبل­ها را در زیر سایه درختان قرار دهید و از هماهنگی آنها با طبیعت اطراف لذت ببرید.

مدل مبل حصیری

 در حال حاضر برای ساخت مبلمان حصیری از 2 نوع حصیر مصنوعی و طبیعی استفاده می­شود، که در هر 2 حالت مبل­ها به­شکل بافت تولید می­شوند.

حصیرهای طبیعی اغلب در برابر رطوبت مقاومت کم­تری دارد به­همین دلیل نمونه­هایی که با مواد مصنوعی ساخته می­شوند بیشتر مورد استفاده قرار می­گیرند.

مدل مبل فلزی

اگر به­دنبال انتخاب یک مبلمان محکم هستید که نیازمند تعمیر و نگهداری خاصی نباشد، مبل ویلایی فلزی یکی از بهترین انتخاب­ها برای شما خواهد بود.

نکته­ای که باید در هنگام انتخاب مبل فضای باز فلزی به آن دقت کرد مقاومت محصول در برابر زنگ­زدگی است. در صورتی که از پوشش­های مناسب برای بدنه مبل استفاده شود، می­توان در تمام فصول سال با خیال راحت آن را در محیط بیرون نگه داشت.

در زمان خرید مدل­های فلزی حتما به رنگ کوره­ای بدنه دقت داشته باشید زیرا روی کیفیت محصول تاثیر می­گذارد.

مدل مبل پلاستیکی

در صورتی که بخواهید هزینه کم­تری برای خرید مبل صرف کنید، می­توانید نمونه­هایی که از جنس پلاستیک است را انتخاب کنید.

ایرادی که این جنس محصولات دارند مقاومت پایین آنها در برابر تابش آفتاب است و امکان دارد که با گذشت زمان کمی دچار پوسیدگی شود. البته از دیگر ایرادات این محصول می­توان به ناسازگار بودن آنها با محیط ­زیست اشاره کرد.

نکات مهم در هنگام خرید مبل ویلایی

بسیاری از افراد دوست دارند در روزهای صاف و آفتابی برای صرف عصرانه در محیط بیرون بنشینند، بنابراین کسب این لذت، نیازمند وجود مبلمانی باکیفیت است.

در هنگام خرید این محصول لازم است تا مواردی را در نظر بگیرد که در انتخاب بهترین مدل به شما کمک می­کند.

شرایط آب ­وهوایی

باید در نظر داشته باشید که شرایط جوی تاثیر زیادی روی انتخاب شما خواهد داشت، هوای مرطوب، وزش باد، بارش باران، آب­وهوای گرم و خشک همه از مواردی است که می­تواند روی ماندگاری محصول اثر بگذارد.

در مناطقی که معمولا شاهد وزش بادهای شدید هستیم استفاده از مدل­های پلاستیکی که وزن کمی دارند انتخاب اشتباهی است. همچنین محیط­های با رطوبت بالا احتمال زنگ­زدگی مدل­های فلزی و ترک­خوردن مبلمان چوبی را بالا می­برد.

آفتاب سوزان نیز ممکن است مبل­های ساخته­شده با حصیر طبیعی را به­مرور زمان دچار پوسیدگی کند.

محلی که برای قرار دادن مبل در نظر گرفتید.

در صورتی که قصد دارید مبل را روی چمن قرار دهید باید بحث رطوبت را در نظر بگیرید و از مدل­هایی استفاده کنید که کم­تر دچار آسیب می­شوند.

اگر این محصولات را زیر سایبان قرار می­دهید، می­توان از بابت عدم قرارگیری مبلمان در برابر بارش باران و تابش مستقیم نور خورشید مطمئن بود.

راحتی مبلمان

قسمت نشیمن مبل باید به­گونه­ای باشد که حس راحتی را در شما ایجاد کند، مدل­هایی را انتخاب کنید که جنس پارچه آنها از نمونه­های مرغوب و باکیفیت باشد.

بودجه­ای که در نظر دارید.

معمولا قیمت هر محصولی یکی از ملاک­های مهم انتخاب در میان افراد است، پس بهتر است در زمان خرید محصول چند مدل که متناسب با بودجه شما است را بررسی کنید.

البته در نظر داشته باشید که هیچ­وقت نباید کیفیت را فدای قیمت کرد، زیرا خرید محصولی نامرغوب با قیمت پایین در واقع هزینه­های تعمیر، نگهداری و حتی خرید مجدد را به شما تحمیل می­کند.

مقاومت و استحکام

یکی از مواردی که باید به آن دقت کرد تحمل وزن مبل است، معمولا مدل­های باکیفیت و استحکام بالا توانایی تحمل وزن 120 تا 150 کیلوگرم را دارند.

طراحی و ظاهر

به­ منظور طراحی فضای بیرونی ویلا و باغ توجه­کردن به شکل ظاهری مبل نیز اهمیت دارد، داشتن تنوع رنگی یکی از نکات مثبت مبل­های فضای باز است.

در صورتی که می­خواهید مبل ویلایی روف گاردن بخرید بهتر است به تناسب طرح و رنگ آن با فضا دقت کنید. مبل تولیدشده توسط سازه های پارچه ای و چادری ماهوت با طراحی زیبا و تنوع رنگی بالا یکی از بهترین مدل­هایی است که می­توانید خریداری کنید.

نگهداری از مبل ویلایی

درست است این محصولات برای فضای بیرون طراحی شده­اند اما این مسئله دلیلی مبنی­بر عدم خرابی آنها نیست. برای این­که بتوانید طول عمر مبل خود را بالا ببرید بهتر است مسائل مربوط به نگهداری آنها را رعایت کنید، برای تمیز کردن این محصولات از مواد مناسب استفاده کنید.

در هنگام زمستان روی آنها را با کاور مناسب بپوشانید یا این­که مبلمان را به محیطی سرپوشیده انتقال دهید تا در معرض بارش برف و باران قرار نگیرد.

جمع ­بندی

معمولا افراد دوست دارند که در محیط بیرون ویلای خود از مبل ویلایی به­منظور استراحت و طراحی محوطه استفاده کنند. تقسیم­بندی انواع مبل­ها بر اساس جنس آنها انجام می­شود و شامل مدل­های چوبی، پلاستیکی، فلزی و حصیری است.

در زمان خرید این محصولات باید به جنس بدنه، شرایط جوی محیط، استحکام و بودجه خود توجه کنید و برای نگهداری آنها نیز بهتر است از قرارگیری مبلمان در برابر بارش باران خودداری کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل