اطلاعات تماس
  • 091172*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201127217818182
در دسترس نیست

علل صدای زیاد در جاروبرقی ال جی

علت صدای زیاد در جاروبرقی ال جی چیست؟

کد: 140201127217818182

، (اخبار رسمی): جاروبرقی های ال جی یکی از بهترین جاروبرقی ها می باشد که مکش بسیار خوبی دارد . اما با گذشت زمان ممکن است که مشکلاتی برای این دستگاه ها به وجود بیاد و خرابی هایی در آن ها ایجاد شود و صدای جاروبرقی عوض شود . حال ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی همین موضوع بپردازیم ...

علت صدای زیاد در جاروبرقی ال جی چیست؟
علت صدای زیاد در جاروبرقی ال جی چیست؟

علل صدای زیاد در جاروبرقی ال جی : مشکلات مربوط به موتور جاروبرقی - کثیف بودن فیلتر های جاروبرقی - مشکلات مربوط به پاکت جاروبرقی - مسدود بودن شیلنگ جارورقی - شکستگی قطعات داخلی ...

علت صدای زیاد در جاروبرقی ال جی چیست؟

جاروبرقی های ال جی یکی از بهترین جاروبرقی ها است که مکش بسیار خوبی دارد . اما با گذشت زمان ممکن است که مشکلاتی برای این دستگاه ها به وجود بیاد و خرابی هایی در آن ها ایجاد شود و صدای جاروبرقی عوض شود . حال ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی همین موضوع بپردازیم . توجه داشته باشید که نباید نسبت به صدای غیر عادی جاروبرقی بی تفاوت بود، زیرا ممکن است مشکلات جبران نا پذیری برای دستگاه شما ایجاد شود ، بنابراین سعی کنید تا مشکل اصلی را پیدا کنید و به رفع ایراد بپردزید .

علل صدای زیاد در جاروبرقی ال جی

  • مشکلات مربوط به موتور جاروبرقی
  • کثیف بودن فیلتر های جاروبرقی
  • مشکلات مربوط به پاکت جاروبرقی
  • مسدود بودن شیلنگ جارورقی
  • شکستگی قطعات داخلی جاروبرقی
  • عدم روغن کاری قطعات جاروبرقی

مشکلات مربوط به موتور جاروبرقی

خیلی اوقات ممکن است سر و صدایی را از موتور جاوبرقی بشنوید . معمولاعلت این امر به علت نفوذ گرد و غبار در داخل موتور است . اما اگر هنگام روشن کردن موتور صدای اتصال تیغه و موتور جارو شنیده شود و اطراف موتور دچار خوردگی شده باشد ، باید موتور دستگاه تعویض شود .

کثیف بودن فیلتر های جاروبرقی

اگر هنگام کار با جاروبرقی صدای دستگاه یکباره زیاد می شود ، احتملا فیلتر های آن به شدت کثیف است و دستگاه برای جمع کردن زباله ها بیشتر تلاش میکند ولی موفق نمی شود ، و در این حین که جاروبرقی تلاش بیشتری می کند ، سر و صدای بیشتری نیز تولید می شود .اگر می خواهید که صدای مکش کاهش یابد باید فیلتر دستگاه نظاف شود . اگر فیلتر دائمی است باید آن را خارج کنید و با آب و صابودن به خوبی بشویید ، اگر فیلتر یکبار مصرف است ، باید آن را تعویض کنید . با انجام این کار مشکل صدای زیاد جاروبرقی بر طرف می شود .

مشکلات مربوط به پاکت جاروبرقی

مورددیگری که می تواند باعث سر و صدای زیاد جاروبرقی شود ، پارگی پاکت جاروبرقی است . اگر پاکت جاروبرقی دچار پارگی شده باشد ، خاک وارد موتور می شود و به بلبرینگ و کلکتور آسیب وارد می کند و در نتیجه سر و صدای نا خوشایندی ایجاد می شود . بنابراین در صورت پر بودن کیسه جاروبرقی ، اگر جاروبرقی دستگاه شما دائمی است ، آن رابشویید و اگر کیسه جاروبرقی یک بار مصرف است آن را تعویض کنید .

مسدود بودن شیلنگ جارورقی

مورد بعدی که می تواند روی این موضوع تاثیر بگذارد ، انسداد لوله های جاروبرقی است . در حقیقت اگر لوله های جاروبرقی مسدود باشند ، جاروبرقی سعی می کند مکش بیشتری ایجاد کند اما مکش نا موفق خواهد بود و در نتیجه سر و صدای زیادی ایجاد میشود . برای رفع این مشکل باید لوله تلسکوپی و لوله خرطومی را در بیاورید و بررسی کنید که لوله مسدود نباشد . در صورت مسدود بودن لوله ، باید انسداد را رفع کنید .  

شکستگی قطعات داخلی جاروبرقی

دراثر استفاده ی نا درست ازجاروبرقی و بی دقتی حین استفاده از دستگاه ، ممکن است به قطعات داخلی موتور آسیب وارد شود . در اثر آسیب دیدگی قطعات ممکن است سر و صدای زیادی در دستگاه ایجاد شود . در این صورت باید جاروبرقی شما توسط تکنسین بررسی و تعمیر شود .

عدم روغن کاری قطعات جاروبرقی

گاهی اوقات ممکن است صدایی مانند سایده شدن فلز به گوشتان بخورد ، این صدا معمولا به علت فرسایش دستگاه اتفاق می افتد . در واقع زمانی که روغن یا گریس خشک شود ، و قطعات موتور روغن کاری شوند ، این مشکل به وجود می آید . برای رفع این مشکل باید روغن کاری موتور به موقع انجام شود .   

سخن پایانی

ما در این مقاله به بررسی علت صدای زیاد در جاروبرقی ال جی پرداختیم . توجه داشته باشید که تعمیرات این مشکل اغلب باید توسط تکنسین متخصص انجام شود . همچنین لازم به ذکر است که این مقاله از لینک زیر و از سایت رسمی دیبا پشتیبان ایرانیان استخراج شده است . بنابراین در صورت تمایل می توانید وارد لینک زیر شوید و این مقاله را از سایت اصلی آن مطالعه بفرمایید :

https://www.lgposhtiban.com/vacuum-cleaner/cause-of-loud-noise-in-lg-vacuum-cleaner/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091172*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار