اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201207229119386
در دسترس نیست

عوامل موثر بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس

کد: 140201207229119386

، (اخبار رسمی): لامپ های مهتابی ال ای دی بروکس، جایگزین مناسبی برای مهتابی های فلورسنتی در روز های اخیر شده اند. همانطور که می دانید، لامپ های مهتابی فلورسنتی از معایب فراوانی از جمله خطر شکستگی و گازگرفتی برخوردار است.

عوامل موثر بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس
عوامل موثر بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس

 شما می توانید با استفاده از مهتابی های ال ای دی بروکس، دیگر نگرانی از بابت شکستن و ورود گاز خطرناک به محیط خود نباشید و با مصرف برقی بسیار پایین، به محل مورد نظر خود روشنایی زیادی ببخشید. اما فراموش نکنید که لامپ های مهتابی ال ای دی بروکس، دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای یک شرایط طراحی و تولید شده اند.

کیفیت
یکی از مهم ترین عواملی که بر روی قیمت مهتابی ال ای دی بروکس تاثیر بسزایی دارد، کیفیت است. بسیاری از افراد به دلیل بالا بودن قیمت محصولات بروکس، از خریداری آن ها اجتناب می کنند؛ اما در نظر داشته باشید که قیمت بالای محصولات بروکس از جمله مهتابی ال ای دی، صرفا جهت کیفیت بالای آن ها است. به همین دلیل، شما می توانید با خریداری لامپ مهتابی ال ای دی بروکس، خود را از شر سوخت های متعدد مهتابی خلاص کنید.

میزان شار نوری
یکی دیگر از عواملی که سبب افزایش قیمت مهتابی ال ای دی بروکس شده است، میزان شار نوری آن است. گرچه بسیاری از افراد شار نوری را در قطعات الکتریکی نادیده می گیرند؛ اما فراموش نکنید که هرچقدر شار نوری محصولات الکتریکی به ویژه مهتابی های ال ای دی پایین تر باشد، میزان مصرف برق کاهش و روشنایی افزایش می یابد. به همین دلیل، با بالا بودن قیمت محصولات بروکس تعجب نکنید چرا که تمامی محصولات این کارخانه از شار نوری بسیار پایینی برخوردار هستند.

ویژگی ها
به طور کلی، مهتابی ال ای دی بروکس به سه دسته خانواده خطی، سری زیر کابینتی و سری اف بی ال تقسیم می شوند که هر کدام دارای قیمتی متفاوت از یکدیگر هستند. البته ناگفته نماند که پرفروش ترین مهتابی ال ای دی بروکس، سری خانواده خطی 40 واتی به دلیل قیمتی مقرون به صرفه و طول عمری بسیار بالا است. همانطور که دربخش های قبل به آن اشاره شد، محصولات الکتریکی بروکس از مزایای فراوانی برخوردار هستند؛ پیشنهاد می شود پیش از خریداری محصولات الکتریکی بروکس به ویژه مهتابی های ال ای دی، از وبسایت های معتبر فروشگاهی برای استعلام قیمت آن ها اقدام کنید تا بتوانید خریدی سودمندانه و مفید داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی