اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201247234122490
در دسترس نیست

تخت بستری ICU و CCU مدل MB4

کد: 140201247234122490

، (اخبار رسمی): تخت های ICU و CCU در بخش مراقبت های ویژه هر بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند. و برای افرادی که دچار مشکلات مغزی، قلبی و یا هر بیماری حاد دیگری باشند، از چنین تخت هایی برای درمان استفاده می کنند

تخت بستری ICU و CCU مدل MB4
تخت بستری ICU و CCU مدل MB4

تخت ICU و CCU

تخت های ICU و CCU در بخش مراقبت های ویژه هر بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرند. و برای افرادی که دچار مشکلات مغزی، قلبی و یا هر بیماری حاد دیگری باشند، از چنین تخت هایی برای درمان استفاده می کنند زیرا نسبت به دیگر تخت های بیمارستانی از امکانات و ویژگی های منحصری به فردی برخوردار هستند و بیمار احساس راحتی بیشتری دارد. با توجه به حساسیت بالایی که بخش های مراقبت ویژه دارند، تجهیزات و تخت های بستری مورد استفاده در این بخش ها، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند زیرا به طور مستقیم با سلامتی انسان ها در ارتباط هستند.

ویژگی های تخت ICU و CCU

تخت بستری ICU و CCU مدل MB4 سیماطب دارای 10 حالت حرکتی می باشد و پزشکان می توانند بیماران را در موقعیت های مختلف مورد معاینه قرار دهند. نیروی محرکه تخت های ICU توسط 4 موتور قدرتمند 8000 نیوتن 24 ولت DC تامین می شود و به طور پیوسته می توانند به شما خدمات ارائه بدهند. کشور سازنده موتور تخت ها، کشور های انگلیس، تایوان و دانمارک می باشند. و کارشناسان ما با توجه به نیازتان، مشاوره تخصصی ارائه می دهند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

وزن دستگاه بدون احتساب آپشن ها، 125 کیلوگرم می باشد و وزن قابل تحملشان 250 کیلو گرم است. زاویه حالت ترندلنبرگ بین -35 الی +35 درجه می باشد. همچنین زاویه شکن پا و زانو از صفر الی 45 درجه قابل تغییر است. زاویه شکن پشتی نیز از صفر الی 85 درجه متغیر می باشد. همچنین بد سایدهای تخت چهار تکه گازی و از جنس ای بی اس می باشند که برای نصب تجهیزات ارتوپدی نیز به کار گرفته می شوند.

ارتفاع بستر از 55 الی 100 سانتی متر قابلیت تنظیم دارد و طول بستر 200 سانتی متر و طول تخت 220 سانتی می باشد. عرض بستر نیز 90 سانتی متر و عرض تخت 102 سانتی متر است. علاوه بر مواری که ذکر شد، تخت ICU و CCU در پوزیشن های پشتی، زیرپایی و ریورس نیز قابل تغییر هستند. این تخت ها دارای اهرم CPR هستند و برای یکنواخت کردن تخت در پوزیشن های مختلف استفاده می شود. تخت های ICU  چرخ های مقاومی دارند که مجهز به قفل مرکزی هستند و با فشار دادن اهرم تخت، چرخ ها به صورت همزمان قفل می شوند.

سیستم بالابر تخت بصورت z یا ستونی با موتور برقی 8000 DC می باشد. همچنین پایه سرم تخت قابلیت تنظیم ارتفاع و نصب در چهار طرف تخت را دارد. رویه های بستر تخت از جنس ABS می باشد و از مقاوت بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر شست و شو و مواد ضدعفونی مقاوم هستند. و در 4 رنگ به انتخاب شما عزیزان تولید می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مشخصات فنی تخت ICU را مشاهده کنید.

ثبت سفارش

برای خرید تخت ICU باید با مجموعه های معتبر در ارتباط باشید. در صورتی که اطلاعات کافی از این تخت ها نداشته باشید نمی توانید خریدی مطمئن و خوب را تجربه کنید. برای خرید انواع تخت های ICU می توانید با کارشناسان مجموعه سیماطب ارتباط برقرار کنید. شرکت سیماطب یکی از بزرگترین تولید کننده و فروشنده تجهیزات پزشکی در ایران با تکیه بر سابقه چندین ساله خود، مرغوب ترین تخت و میزها را همراه با ضمانت نامه عرضه می کند. شما می توانید محصولات سیماطب را با دیگر نمونه ها مقایسه کنید تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید. چنانچه سوالی داشتید کارشناسان ما از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر پاسخگوی شما هستند. برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید حضوری نیز مهیا می باشد و می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی و یا کارخانه تولیدی، محصول مدنظرتان را سفارش دهید.

جهت استعلام قیمت تماس حاصل نمایید.
021-55269421-2​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان