اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201247235522490
در دسترس نیست

تخت بستری الکتریکی مدل MB32

کد: 140201247235522490

، (اخبار رسمی): یکی از پرکاربردترین تخت های بیمارستانی، تخت بستری الکتریکی می باشد. خت های بستری، فراتر از یک تخت خواب معمولی می باشند و باید علاوه بر راحتی، به جابه جایی و تغییر پوزیشن بیمار کمک کند.

تخت بستری الکتریکی مدل MB32
تخت بستری الکتریکی مدل MB32

تخت بستری الکتریکی

یکی از پرکاربردترین تخت های بیمارستانی، تخت بستری الکتریکی می باشد. خت های بستری، فراتر از یک تخت خواب معمولی می باشند و باید علاوه بر راحتی، به جابه جایی و تغییر پوزیشن بیمار کمک کند. تمام حرکت های این تخت ها به صورت کاملا الکتریکی و توسط موتور انجام می شود. به طور کلی این امکانات برای رفاه حال بیماران فراهم شده است. و علاوه بر بیماران، به کادر پزشکی و همراه بیمار کمک می کند تا فرآیند درمان و نگهداری به بهترین شکل ممکن انجام شود. در این گونه از تخت های بستری، ارتفاع و موقعیت تخت توسط کنترلر ها انجام می شود و دیگر خبری از هندل و یا اهرم دستی نمی باشد.

ویژگی های تخت بستری الکتریکی MB32

تخت بستری الکتریکی مدل MB32 شرکت سیماطب دارای 10 حالت حرکتی می باشد و زاویه شکن پشتی، زاویه شکن زیر پا و تنظیم ارتفاع تخت توسط موتور انجام می شود. نیروی محرکه تخت توسط  3 دستگاه موتور 8000 نیوتن 24 ولت DC تامین می شود. به انتخاب شما عزیزان موتور ها از سه کشور انگلیس، دانمارک و تایوان قابل نصب می باشد.

ارتفاع بستر از 55 الی 100 سانتی متر قابلیت تنظیم دارد و طول بستر 200 سانتی متر و طول تخت 220 سانتی می باشد. عرض بستر نیز 90 سانتی متر و عرض تخت 102 سانتی متر است. علاوه بر مواری که ذکر شد، تخت بستری الکتریکی در پوزیشن های پشتی، زیرپایی و ریورس نیز قابل تغییر هستند. این تخت ها دارای اهرم CPR هستند و برای یکنواخت کردن تخت در پوزیشن های مختلف استفاده می شود. این تخت دارای چرخ هایی با قطر 120 میلیمتر است که مجهز به قفل مرکزی هستند و با فشار دادن اهرم تخت، چرخ ها به صورت همزمان قفل می شوند.

سیستم بالابر تخت بصورت z یا ستونی با موتور برقی 8000 DC می باشد. همچنین پایه سرم تخت قابلیت تنظیم ارتفاع و نصب در چهار طرف تخت را دارد. رویه های بستر تخت از جنس ABS می باشد و از مقاوت بسیار بالایی برخوردار هستند و در برابر شست و شو و مواد ضدعفونی مقاوم هستند. و در 4 رنگ به انتخاب شما عزیزان تولید می شود.

وزن دستگاه بدون احتساب آپشن ها، 125 کیلوگرم می باشد و وزن قابل تحملشان 250 کیلو گرم است. همچنین زاویه شکن پا و زانو از صفر الی 45 درجه قابل تغییر است. زاویه شکن پشتی نیز از صفر الی 85 درجه متغیر می باشد. و بد سایدهای تخت از نوع لوله، پروانه ای، چند خانه و یا به صورت سفارشی نصب می شوند و از جنس ای بی اس می باشند که برای نصب تجهیزات ارتوپدی نیز به کار گرفته می شوند.

ثبت سفارش

برای خرید تخت بستری الکتریکی باید با مجموعه های معتبر در ارتباط باشید. در صورتی که اطلاعات کافی از این تخت ها نداشته باشید نمی توانید خریدی مطمئن و خوب را تجربه کنید. برای خرید انواع تخت های بستری می توانید با کارشناسان مجموعه سیماطب ارتباط برقرار کنید. شرکت سیماطب یکی از بزرگترین تولید کننده و فروشنده تجهیزات پزشکی در ایران با تکیه بر سابقه چندین ساله خود، مرغوب ترین تخت و میزها را همراه با ضمانت نامه عرضه می کند. شما می توانید محصولات سیماطب را با دیگر نمونه ها مقایسه کنید تا مناسب ترین محصول را خریداری کنید. چنانچه سوالی داشتید کارشناسان ما از ساعت 9 صبح الی 5 بعد از ظهر پاسخگوی شما هستند. برای رفاه حال شما عزیزان امکان خرید حضوری نیز مهیا می باشد و می توانید با مراجعه به دفتر مرکزی و یا کارخانه تولیدی، محصول مدنظرتان را سفارش دهید.

جهت استعلام قیمت تماس حاصل نمایید.
021-55269421-2​

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021552*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان