اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201277239819175
در دسترس نیست

راهنمای خرید پرینتر چاپ عکس

چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است؟

کد: 140201277239819175

، تهران , (اخبار رسمی): پرینترهای رنگی مخصوص چاپ عکس چه ویژگی هایی دارند؟ آیا به‌دنبال خرید پرینتر چاپ عکس به صورت اختصاصی هستید یا دستگاهی می‌خواهید که همه‌کاره باشد و برای چاپ عکس‌های دیجیتالی خود نیز بتوانید از آن استفاده کنید؟

چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است؟
چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است؟ پرینتر رنگی چاپ عکس

پرینتر رنگی جوهرافشان به شرط استفاده از جوهر و کاعذ مناسب، گزینه‌ی بهتری برای چاپ عکس است ولی اگر می خواهید از اسناد اداری، پرینت رنگی با سرعت و دقت بالا تهیه کنید پرینترهای رنگی لیزری بهتر است.

عکس‌های شخصی و یادگاری و دیدن آن‌ها در موبایل یا کامپیوتر، بهترین کار برای مرور خاطرات شیرین گذشته هستند؛ اما هیچ‌ چیزی بهتر از این نیست که بتوانید این خاطرات را با دستان‌تان نیز لمس کنید. برای تجربه‌ی چنین حس شیرینی، به یک پرینتر رنگی چاپ عکس مناسب نیاز دارید. ما در این مطلب، به شما خواهیم گفت که چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است، با ما همراه باشید.

مقایسه‌ی پرینترهای جوهرافشان و لیزری برای چاپ عکس

عملکرد پرینترهای لیزری و جوهرافشان در چاپ عکس، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خریداران، قبل از خرید یک پرینتر است. اولین و مهم‌ترین سوالی که قبل از خرید یک چاپگر باید به آن پاسخ دهید این است که: آیا به‌دنبال یک پرینتر اختصاصی برای چاپ عکس هستید یا دستگاهی می‌خواهید که همه‌کاره باشد و برای چاپ عکس‌های دیجیتالی خود نیز بتوانید از آن استفاده کنید؟

راهنمای خرید پرینتر خانگی

پاسخ روشن به این سوال، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین گزینه‌ی ممکن را انتخاب و در هزینه‌های خود نیز صرفه‌جویی کنید؛ اما اگر بخواهیم پرینترها را بر اساس نوع لیزری و جوهرافشان با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که پرینترهای جوهرافشان، گزینه‌های بهتری برای چاپ عکس به‌شمار می‌روند به شرطی که از جوهر و کاعذ مناسب چاپ عکس استفاده شود. ولی در صورتی که می خواهید از اسناد اداری پرینت رنگی با سرعت و دقت بالا تهیه کنید پیشنهاد ما پرینترهای لیزری رنگی برند HP است.

عکس‌های چاپ‌شده توسط پرینترهای جوهرافشان، کیفیت بالاتری نسبت به عکس‌های چاپ‌شده توسط چاپگرهای لیزری دارند که این موضوع، به جوهر مورداستفاده در این دستگاه‌ها مربوط می‌شود؛ البته باید این نکته را نیز بدانید که پرینترهایی که با کارتریج‌های پیگمنت کار می‌کنند نیز، به‌نوبه‌خود، عملکرد بهتری نسبت به چاپگرهایی دارند که کارتریج‌های آن‌ها مبتنی بر جوهر دای است.

رابطه‌ی کیفیت عکس و کاغذ پرینتر؛ بهترین کاغذ برای چاپ عکس کدام است؟

نوع و کیفیت کاغذ مورد استفاده در چاپگر، تاثیر بسیار زیادی در کیفیت عکس چاپ‌شده دارد. بسته به استفاده‌ای که از عکس خود خواهی کرد و توقعی که از کیفیت آن دارید، نوع کاغذ انتخابی شما نیز متفاوت خواهد بود؛ به‌عنوان مثال: اگر قرار است که عکس خود را قاب کنید، استفاده از یک کاغذ براق، انتخاب مناسبی به‌شمار نخواهد نرفت؛ چراکه یک عکس براق، پشت قاب شیشه‌ای، جلوه‌ی مناسبی ندارد.

کاغذهای گلاسه‌ی اولترا، پریمیوم و حرفه‌ای، بهترین کاغذهای ممکن برای چاپ عکس هستند و کیفیت عکس‌های چاپ‌شده روی آن‌ها، بسیار بالا است؛ اما اگر به‌دنبال کیفیت خیلی بالا برای عکس‌های خود نیستید، کاغذهای گلاسه‌ی استاندارد، انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهند بود.

بهترین پرینترهای چاپ عکس خانگی و حرفه‌ای کدامند؟

اچ‌پی HP و کانن Canon، دو نمونه از بهترین برندهای جهان در زمینه‌ی تولید انواع پرینتر هستند که محصولات بسیار باکیفیتی را روانه‌های بازارهای جهانی می‌کنند. از بین محصولات متنوع این دو کمپانی مطرح، چند نمونه از بهترین پرینترهای چاپ عکس، عبارت هستند از:

پرینتر جوهرافشان حرفه‌ای چاپ عکس کانن مدل Canon imagePROGRAF PRO-1000

پرینتر چاپ عکس جوهرافشان اچ پی مدل HP ENVY 6055

پرینتر چند کاره جوهرافشان کانن مدل Canon PIXMA TS8320 All-In-One

پرینتر لیزری رنگی اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro M454dw

پرینتر لیزری چندکاره رنگی کانن مدل Canon imageCLASS MF445dw

پرینتر لیزری چندکاره رنگی اچ پی مدل HP Color LaserJet Pro Multifunction M479fdw

سخن آخر

در مطلبی که خواندید، به این سوال که «چه پرینتری برای چاپ عکس مناسب است؟» پاسخ دادیم و به شما گفتیم که پرینترهای جوهرافشان، گزینه‌های مناسب‌تری برای این‌کار به‌شمار می‌روند. پرینترهای معرفی‌شده در این نوشتار، تنها چند مورد از چاپگرهای مناسب برای چاپ عکس هستند؛ اگر به‌دنبال گزینه‌های بیشتر برای مقایسه و خرید نهایی هستید، از فروشگاه اینترنتی آوا فرهنگ آریا دیدن فرمایید.

منبع:

https://avafarhang.com/which-printer-is-good-for-photo-printing/

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آوا فرهنگ

شرکت آوا فرهنگ آریا مرکز فروش و خدمات پس از فروش ماشین‌های اداری نظیر پرینتر، اسکنر، فتوکپی، کارتریج و تونر، رول و مواد مصرفی. شارژ کارتریج و تعمیر انواع پرینتر، اسکنر و فتوکپی.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | نشریات و کتاب