اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201307244419472
در دسترس نیست

معرفی و خرید جدید ترین مدل های کلاه تابستانی

معرفی و خرید جدید ترین مدل های کلاه تابستانی

کد: 140201307244419472

، (اخبار رسمی): کلاه تابستانی، درست مانند کلاه زمستانی، یکی از ملزوماتی است که هنگام بیرون آمدن از خانه در تابستان که آفتاب زیاد است، ضروری است.

معرفی و خرید جدید ترین مدل های کلاه تابستانی
خرید کلاه نقابدار

زیرا استفاده از کلاه در تابستان نه تنها شما را خنک نگه می دارد، بلکه از پوست شما در برابر نور شدید خورشید نیز محافظت می کند. اما کدام کلاه برای تابستان مناسب است؟ در این بخش، جدا از زیبایی و جذابیت، نکاتی را گردآوری کرده ایم که به شما در انتخاب خرید کلاه مناسب تابستان کمک می کند. ما را دنبال کنید.

ویژگی یک کلاه خوب تابستانی

1. کلاه که در تابستان انتخاب می کنید، مطمئن شوید که از الیاف طبیعی مانند پنبه و کنف ساخته شده است، زیرا پارچه های الیاف طبیعی قابل تنفس هستند و باعث تعریق نمی شوند. اما اگر می خواهید کلاه ساخته شده از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و فوم بخرید، مطمئن شوید که قسمت پوشش دارای سوراخ های مشبک یا تهویه است.

2. کلاه تابستانی بر خلاف کلاه زمستانی از پارچه نازک و ظریفی ساخته شده است که باید در گرمای تابستان حس لطیف و خنکی به شما بدهد.

 3. تابستان کلاه باید مانند لباس های تابستانی به رنگ روشن باشد زیرا رنگ های تیره و مشکی نور بیشتری را جذب می کنند زیرا تابستان بسیار گرم است اگر رنگ تیره کلاه را انتخاب کنید بیشتر عرق می کنید. بنابراین برای جذب کمتر نور خورشید و خنک تر ماندن از کلاه رنگ روشن تر استفاده کنید.

4.  در تابستان، کلاه باید کلاه با لبه های بزرگ مانند خرید کلاه نقابدار باشد. این مدل‌های کلاه به عنوان ضد آفتاب با لبه‌های پهن عمل می‌کنند.

5.خرید کلاه در تابستان کلاه ساده را انتخاب کنید زیرا از خستگی و کسالت جلوگیری می کند. علاوه بر این، کلاه ساده قابلیت تنظیم با هر مدل لباسی را دارد.

6. کیفیت کلاه تابستانی نکته دیگری است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد. کلاه زمستانی به دلیل ضخامتش طول عمر بیشتری دارد، اما اگر کلاه تابستانی بی کیفیت باشد و از پارچه های ضعیف تری استفاده کند، ظاهر آن خراب شده و به زودی دور ریخته می شود. باید کلاه با کیفیت بالا را انتخاب کنید تا عمر آن در اثر شستشو کوتاه نشود.

انواع کلاه تابستانی

کلاه تابستانی انواع مختلفی دارد مانند زمستان. شما باید با توجه به فرم صورت خود و موقعیتی که می خواهید از کلاه استفاده کنید، مناسب را انتخاب کنید. در اینجا نکاتی وجود دارد که باید هنگام خرید کلاه در نظر بگیرید. 

کلاه پاناما

کلاه بافته شده از الیاف ساخته شده از برگ نخل پاناما. کلاه رنگ های روشن و روشن برای تابستان مناسب هستند.

خرید کلاه باکت 

کلاه باکت از پارچه ساخته شده است و ظاهری شبیه سطل دارد و نام آن به همین دلیل است. کلاه باکت یا سطلی برای استایل روزمره بسیار مناسب است و اگر پوست روشنی دارید می تواند بهترین انتخاب باشد.

به راحتی با تمام سبک های پوشش کلاه سازگار می شود. این کلاه بسیار سازگار است و هر کسی با هر سبک لباسی می تواند مدل مورد علاقه خود را در این کلاه پیدا کند.

خرید کلاه باکت انعطاف پذیری بالای این کلاه با رنگ ها و مدل های مختلف دومین عاملی است که سطل های کلاه را همیشه محبوب و محبوب می کند.به زبان ساده، این کلاه هر طرح و رنگی را می پذیرد. آنها می توانند کاملا کلاسیک باشند یا دارای پیچ و تاب مدرن باشند. همه این عوامل به روند مد بستگی دارد.

این کلاه ها که قبلا به نام کلاه Fishing شناخته می شدند، در اوایل قرن بیستم، در سال 1900 معرفی شدند. این کلاه عمدتا از پارچه پشمی یا بافتنی ساخته شده است. در آن زمان سطل های کلاه توسط کشاورزان و ماهیگیران ایرلندی برای محافظت از آنها در برابر باران و خورشید ساخته شد. این به این دلیل است که لانولین موجود در روغن به طور طبیعی این کلاه ها را دفع می کند.

 در اوایل دهه 80، با رونق و پیشرفت رپ و هیپ هاپ، کلاه Bucket نیز محبوبیت زیادی به دست آورد. اعضای گروه معروف DM Run DMC و رپر معروف آمریکایی LL Cool J نقش مهمی در استفاده مجدد و فروش این کلاه در دهه 1980 داشتند. با این حال، در دهه 90، محبوبیت این مدل کلاه کمی کمرنگ شد. در هزاره جدید و اوایل دهه 2000، خواننده و خواننده رپ آمریکایی Jay-Z از مدل های مختلف این کلاه به طور گسترده استفاده کرد و بار دیگر آن را به پرفروش ترین کلاه در جهان تبدیل کرد.

کلاه بیسبال کلاه

کلاهک کلاه یکی از محبوب ترین کلاهک های کلاه است. کلاه بیسبال کلاه برای استایل های غیررسمی با شلوار جین و تی شرت عالی است. این کلاه بیسبال کلاه نامیده می شود زیرا بخشی از لباس بازیکنان بیسبال کلاه است.

خرید کلاه نقابدار

خرید کلاه نقابدار کلاه بسیار شبیه به کلاه های بیسبال کلاه هستند، اما اندازه کلاه های آنها متفاوت است. کلاه های بیسبال کلاه در جلو بلندتر هستند، در حالی که کلاه های نقابدار پهن تر و کوتاه تر هستند. همچنین جنسیت این دو کلاه متفاوت است. کلاه های بیسبال کلاه از پشم و پلی استر ساخته شده اند، 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس