اطلاعات تماس
  • 091258*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201317246522406
در دسترس نیست

مانتو لنین جدید طرح دار در دارکوب پوش

کد: 140201317246522406

، (اخبار رسمی): مانتو ها انواع و طرح های مختلفی دارند مثلا مانتو کوتاه، بلند، جلو باز و … در مدل و دوخت، ساده یا طرح دار، کتان مانتو، نخی، چرم مانتو و … . که توسط دختران و زنان به روش های مختلف استفاده می شود. در دارکوب پوش به خرید مانتو لنین تابستانی و مدل های مانتو لنین جدید طرح دار خواهیم پرداخت.

مانتو لنین جدید طرح دار در دارکوب پوش
مانتو لنین جدید طرح دار در دارکوب پوش

خرید مانتو لنین تابستانی

مانتو لنین که نوعی مانتو است که دارای اشکال، اندازه ها و مدل های بسیار متنوعی است. در تابستان سال جدید انتخاب و خرید یک مانتو شیک و زیبا مهم است و برای آشنایی بیشتر شما ایده ای زیبا مدل مانتو لنین جدید را به نمایش خواهیم گذاشت.
یکی از مشکلاتی که در تابستان با آن مواجه هستیم، انتخاب لباس های خنک است. برخی از لباس‌ها ممکن است نمادی از وسایل تابستانی در بالا داشته باشند، اما درون آن یک اژدهای تابستانی آتشین وجود دارد.
در این فصل بیش از هر فصل دیگری باید مراقب انتخاب های خود باشید. گرما شوخی ندارد، به راحتی می تواند روز عالی و پربار شما را خراب کند، پس بهتر است به سراغ نکات اصلی بروید و نکاتی را که باید هنگام خرید مانتو در تابستان رعایت کنید، بدانید.

مدل مانتو لنین جدید

ما معمولاً دوست داریم در گرما لباس سبک بپوشیم تا بدنمان را سنگین نکند و همچنین دوست داریم مانتو ما نازک باشد تا لایه دیگری روی لباس مان نباشد و به آن اضافه نشود. بنابراین اولین و مهمترین چیزی که در هنگام خرید مانتو تابستانی باید در نظر بگیرید، پارچه مانتو است.

مانتو های تابستانی چند ویژگی مهم دارند

  • حاوی پنبه و الیاف طبیعی است
  • پلی استر یا درصد کمی از آن وجود ندارد.
  • پارچه هایی مانند پشم و کتان در تابستان محبوب ترین هستند. این پارچه ها حاوی درصد بالایی پنبه هستند و سبک و نازک هستند. با این حال،کتان مانتو همه ویژگی های یک پارچه مناسب تابستانی مانتو را دارد.

رنگ مانتو

تابستان فصل رنگ های شاداب و با طراوت است. همه ما می دانیم که پوشیدن لباس های تیره در این فصل باعث جذب بیشتر آفتاب و در نهایت افزایش گرما می شود. پس بهتر است تابستانی که انتخاب می کنید تاریک نباشد.
شاید شما در استایل خود اهل ریسک نباشید و از رنگ های زرد، صورتی و غیره استفاده نکنید، برای شما کرم، خاکستری و سفید بهترین انتخاب برای مانتو هستند. این رنگ های خنثی علاوه بر محافظت از شما در برابر گرما، احساس راحتی نیز به شما می دهند.

در گرما هر چیزی که به بدنمان بچسبد آزارمان می دهد

آن را بدیهی نگیرید زیرا مانتو تنگ تابستانی می تواند بیش از آنچه فکر می کنید آزار دهنده باشد. بدون شک شما هم این را تجربه کرده اید. فرض کنید ظهر یک کار اداری دارید و مانتو تنگ انتخاب می کنید! مطمئن شوید که نمی توانید بیش از یک ساعت آن را تحمل کنید و فقط یک مانتو ساده می تواند کل روز شما را خراب کند.

در روزهای گرم تابستان بهترین مدل مانتو برای شما نوع باز است

لباس های گشاد باعث می شود بدن شما کمتر نفس بکشد و این باعث کاهش شدت گرما می شود. پانچو نخی و کیمونو مانتو از محبوب ترین مدل های تابستانی مانتو هستند.
همانطور که فهمیدیم آزادی مانتو تابستانی یکی از اصول مهم در انتخاب مانتو برای تابستان است.
شما می توانید یک مانتو پهن با جلوی بسته داشته باشید.
مانتو روی کمر به جای لباس های تابستانی خنک و راحت ما را به یاد پاییز و باران می اندازد.
به علاوه بستن کمر با مانتو باعث تعریق در ناحیه ای که کمربند است می شود و این باعث افزایش گرما در شما می شود.

پارچه کتان لنین

امروزه نام کتان لنین زیادی را می شنویم، پارچه ای که برای دوخت بیشتر مانتو های تابستانی از آن استفاده می شود و با وجود مقاومت بالا، جنس سبکی دارد. کتان لنین انواع مختلفی دارد و علاوه بر تولید مانتو در موارد مختلف قابل استفاده است. در این مقاله می خواهیم کتان لنین و ویژگی های آن را معرفی کنیم تا بتوانید پارچه لنین را بهتر درک کنید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مزایا و معایب پارچه لنین

لنین فواید زیادی دارد و همین فواید شگفت انگیز و فراوان باعث محبوبیت آن شده است. از مزایای عالی و بی نظیر کتان لنین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طبیعی
  • دوام و حفظ رنگ
  • خنک است
  • ضد حساسیت و ضد باکتری

آیا پارچه مانتو لنین چروک می شود؟

آره. یکی از معدود معایب لنین این است که چروک می شود و باید اتو شود. اما توجه داشته باشید که اتو با دمای متوسط ​​است. پس از شستن کاملا خشک می شود.

برعکس، استفاده از لنین مزایای زیادی دارد، از جمله:

دارای بافت طبیعی و کتانی ضد حساسیت و آنتی باکتریال

  • خنک و سبک در کتان
  • دوام و ماندگاری کتان
  • مقاومت در برابر رطوبت بالا
  • قابل شستشو در ماشین لباسشویی

نحوه شستن مانتو لنین

  1. برای شستن لباس های کتان یا مانتولنین از آب سرد یا ولرم استفاده کنید.
  2. لباس را از داخل بچرخانید و از یک شوینده ملایم استفاده کنید.
  3. پس از شستن، مانتو را روی سطح صاف پهن کنید تا از چروک شدن بیشتر جلوگیری شود.

برای خرید و مشاهده مانتو ها و لباس های لنین می توانید به سایت دارکوب پوش  به آدرس زیر مراجعه کنید.

https://darkoobpoosh.com/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091258*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس