اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202147266019094
در دسترس نیست

راهنمای خرید چادر کمپینگ

راهنمایی خرید چادر کوهنوردی ایده آل + نکته طلایی هنگام خرید چادر

کد: 140202147266019094

، (اخبار رسمی): کیسه خواب و چادر یکی از مهم ترین لوازم کوهنوردی است که هر کوهنوردی حداقل یکی از آنها را دارد. در خرید کیسه خواب ب و کوهنوردی چه نکاتی باید توجه کرد؟

راهنمایی خرید چادر کوهنوردی ایده آل + نکته طلایی هنگام خرید چادر
راهنمایی خرید چادر کوهنوردی ایده آل + نکته طلایی هنگام خرید چادر

نکات مهم در انتخاب یک چادر کوهنوردی خوب و مناسب 

برخی ترجیح می دهند در طول سفر در هتل ها و اقامتگاه های شهر با امکانات از پیش تعیین شده اقامت کنند و برخی دیگر اقامت در دل طبیعت، ماجراجویی و تجربه شب نشینی در اطراف آتش، تماشای آسمان در شب در اعماق طبیعت و کمپینگ را ترجیح می دهند. عمومی. آنها ترجیح می دهند، در این بین گروه های دیگری از مردم وجود دارند که به طور انحصاری به کوهنوردی علاقه دارند. 

برای این دسته از افراد علاقه مند به طبیعت و گذراندن شب در آن، استفاده از چادر کوهنوردی بهترین و مطمئن ترین گزینه برای اقامت در سفر در طبیعت است که به راحتی برپا می شود و در کمترین زمان ممکن آماده زندگی می شود. با کمترین هزینه ممکن خواهد بود 

ویژگی های چادر کوهنوردی 

  • استحکام و کیفیت کف چادر کوهنوردی ​​​
  • دیواری که برای سقف چادر استفاده می شود 
  • وزن چادر 
  •   کف چادر نسبت به سایر قسمت ها در برابر آب یا خط و خش مقاومت بیشتری داشته باشد  

در سال های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع مواد کامپوزیتی، دیوارهایی برای چادرهایی ساخته می شود که نیازی به آن ندارند. دوباره پوشیده شود، اما به طور سنتی چادرها از یک لایه نایلون و یک لایه پوشش اورتان روی آن ساخته می شود. 

نکات لازم در انتخاب چادر کوهنوردی 

گاهی اوقات برخی چادرها به صورت دوجداره تولید می شوند که استحکام چادر کوهنوردی  پوشیده از یورتان را ندارند اما تهویه هوا در آنها به خوبی انجام می شود. پل هایی که چادر را به زمین متصل می کنند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند 

اگر کیفیت خوبی نداشته باشند چادر شما بیشتر شبیه کیسه خواب می شود! دوخت ورودی و پنجره ها برای جلوگیری از ورود حشرات و باران بسیار مهم است. همچنین کیفیت زیپ ها یا نگه دارنده های دیگر آنها نیز بسیار مهم است. 

همه چیز به نگهداری و تعمیر مناسب نیاز دارد تا عمر بیشتری داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | تجهیزات ورزشی