اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202237281622717
در دسترس نیست

قیمت کرکره برقی

راهنمای انتخاب بهترین کرکره برقی

کد: 140202237281622717

، (اخبار رسمی): با پیشرفت علم، انسان به سمت سهولت در انجام امور روزمره رفت. به طوریکه می توان هدف اصلی پیشرفت تکنولوژی را همین مورد دانست. بکرکره برقی از پر کاربرد ترین سامانه های درب های اتوماتیک می باشد که اخیرا در صنعت ساخت و ساز اماکن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 راهنمای انتخاب بهترین کرکره برقی
راهنمای انتخاب بهترین کرکره برقی

کرکره برقی از محصولات بسیار پرمصرف و ایمنی می باشد که از آن به طور معمول در رول کردن یک پنجره، درب های ورودی ساختمان، درب مغازه ها، پارکینگ ها، فروشگاه ها و… استفاده می شود و بر اساس جنس تیغه (ورقه های آلومنیومی) ، وزن تیغه ،رنگ، لیبل و یا برچسب زده شده روی تیغه ها (برای شناخت کیفیت تیغه) و موتوری که استفاده می شود، در دسته های متنوع و مختلفی قرار می گیرند. از جمله نکات حائز اهمیت در رابطه با کرکره های برقی، سهولت استفاده از آنان و همچنین محافظت و ممانعت از ورود سارقین می باشد.

قیمت کرکره برقی یکی از مهم ترین مسائلی است که هنگام خرید کرکره برقی باید به آن توجه داشته باشید. در گذشته باز و بسته کردن کرکره برقی برای صاحب مغازه ها کار نسبتا دشواری بود. از همین رو با گذشت زمان، کرکره های برقی ابداع شدند. قیمت کرکره برقی نسبت به کرکره دستی کمی بیشتر است. کرکره برقی از جمله محصولات کاربردی در ساختمان می باشد. این محصول دارای انواع مختلفی مانند آلومینیومی، گالوانیزه فوم دار و سکشنال است که قیمت آن ها نیز متغیر می باشد.

قیمت موتور کرکره برقی نیز یکی از مهم ترین فاکتورها در محاسبه نرخ نهایی کرکره ها می باشد که به دلیل تنوع در مدل و برند تولید کننده و همچنین مشخصات فنی، تفاوت زیادی در آنها وجود دارد. علاوه بر مکانیزم و نحوه کارکرد موتور، سایز و وزن آنها نیز بر قیمت گذاری این تجهیزات تاثیر بالایی داشته و متناسب با نوع درب باید بتوان بهترین و متناسب ترین گزینه را انتخاب نمود. 

در خرید کرکره برقی لازم است به چند نکته مهم توجه شود تا در نهایت بهترین خروجی دریافت گردد:

۱.موتور به کار رفته در درب باید با وزن آن و همچنین میزان تردد و شرایط محیط کاملا سازگار باشد.

۲.در انتخاب هر یک از انواع درب های پلی کربنات، آلومینیومی و گالوانیزه به کیفیت تیغه ها توجه شود.

3.قابلیت های درب در شرایط قطع جریان برق بررسی گردد. بعضی از انواع موتورهای به کار رفته در این درب ها دارای UPS می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان