اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۷*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202237281922717
در دسترس نیست

درب اتوماتیک

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

کد: 140202237281922717

، (اخبار رسمی): درب اتوماتیک یکی از تجهیزاتی بوده که در چند دهه اخیر توجه زیادی به آن شده است. با استفاده از این درب ها دیگر نیازی نیست برای باز کردن درب فروشگاه ها، ادارات، مراکز خرید و… با استفاده از دست درب ها را باز کرده و نیرویی مصرف کنید.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟
درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درب اتوماتیک شیشه ای یکی از مهم ترین و پرمصرف ترین درب های موجود در اماکن عمومی و غیر عمومی است. امروزه پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا وسایل مورد استفاده افراد، شکلی پیشرفته تر داشته باشند. برای مثال در گذشته از درب های آهنی و چوبی برای حفظ امنیت و یا عبور و مرور افراد استفاده می‌شد، اما در حال حاضر نوع متفاوتی از این درب ها وارد بازار شده که تردد به خصوص در مکان های شلوغ را بسیار راحت و آسان کرده است. نام این درب ها، درب اتوماتیک بوده و همان طور که از نام آن مشخص است به صورت اتوماتیک و بدون دخالت دست باز و بسته می‌شود. معمولا این درب ها دارای سنسورهای مختلفی هستند و با مشاهده افراد و حرکت آنها باز و بسته خواهند شد.

درب های اتوماتیک لابل یکی از انواع درب های اتوماتیک می باشد که در ۲ مدل ماراول و لاروس تولید می شود. این نوع درب به دلیل طول عمر زیاد و قیمت مناسب همواره از بهترین گزینه های موجود در بین درب های اتوماتیک به شمار می رود. درب اتوماتیک لابل یکی از مدل های درب اتوماتیک و برقی بوده که به دلیل کاربرد بالایی که دارد، نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. این مدل درب در انواع مختلفی از سیستم ها همچون درب های ریلی، منحنی، تلسکوپی و… استفاده می شود. اپراتور درب اتوماتیک لابل ایتالیا بسیار قوی بوده و برای مکان هایی به کار می رود که تردد بسیار بالایی دارند.

درب کرکره ای نوعی درب اتوماتیک است. این درب ساخته شده از ورق های آلومینیوم و پلی کربنات است که معمولا بر اساس درخواست مشتری در ابعاد متفاوت و مختلفی تهیه می شود و از آن به عنوان درب پارکینگ برای اماکن مسکونی و تجاری استفاده می شود. از مزایای اصلی و مورد مصرف این نوع از درب های اتوماتیک میتوان به عمودی بودن آن ها و در نهایت باز شدن کرکره ها به طور کامل اشاره نمود. برخی از افراد از این محصول در نصب درب ورودی ساختمان خود و یا محیط کار خود استفاده می کنند و این موضوع صرفا به نوع فعالیت و کسب و کار شما بستگی خواهد داشت. درب های کرکره ای به گروهی از درب های فلزی گفته میشود که از ورق های آلومینیومی و پلی کربنات شاخته شده و به صورت پانل هایی با ارتفاع های کم و حدود ۱۰ سانتیمتر طراحی شده اند. این پانل ها به دلیل خاصیت رول شدن در لحظه باز و بسته شدن عمودی در زیر سقف جمع شده و فضای اندکی را اشغال می کنند. درب های کرکره ای در گذشته برای درب مغازه ها و واحدهای تجاری مورد استفاده قرار میگرفتند که برخی به صورت شبکه ای با حفره های توخالی و برخی به صورت ورق های آلومینیومی تولید میشدند. در حال حاضر این درب ها گزینه ای پرکاربرد برای درب اتوماتیک پارکینگ هستند و باز و بسته شدن آنها به صورت عمودی و با دست یا انرژی الکتریکی انجام میشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۷۷۷*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان